Jump to content

Recommended Posts

mistäs nyt tämmöinen?

 

mut niin.

tee ihmeessä niin. tai siis miten tykkäät :chuckle:

miusta tuntuu et fb o sellainen välttämätön paha, mut o siin puolensaki saa eri ihmisiä kiinni. mut nii...

 

Eka kertaa elämässä sellanen olo et vois jopa liittyä. Mut oon pärjännyt tähänkin asti ilman. Mut sit taas toisaalta miks vastustaa jotain vaan sen vastustamisen takia. Ehkä meen nuq ni ei tuu kiusauksia. :yesey::chuckle: Koska en halua liittyä omalla nimellä ettei kukaan löydä mut sit taas toisaalta en halua liittyä salanimellä ku se on noloo.

Link to comment
Share on other sites

Eka kertaa elämässä sellanen olo et vois jopa liittyä. Mut oon pärjännyt tähänkin asti ilman. Mut sit taas toisaalta miks vastustaa jotain vaan sen vastustamisen takia. Ehkä meen nuq ni ei tuu kiusauksia. :yesey::chuckle: Koska en halua liittyä omalla nimellä ettei kukaan löydä mut sit taas toisaalta en halua liittyä salanimellä ku se on noloo.

 

mut saaha sen silleen piiloon omallakin nimellä :chuckle: hih mut ei ilman fb:tä varmaan pal menetä...oikeasti.

 

mut niin ...nukkuminen :happy:

Link to comment
Share on other sites

mut saaha sen silleen piiloon omallakin nimellä :chuckle: hih mut ei ilman fb:tä varmaan pal menetä...oikeasti.

 

mut niin ...nukkuminen :happy:

 

Niin mut sit kaikki näkee et on alkanut kavereix ja sitäkautta sit sellaset näkee et mä oon siellä ketkä en halua kavereiks mut ne kimpaantuu jos en hyväksy jne. Kun en millään haluais ja jaksais mut toisaalta olis niin paljon helpompi pitää yhteyttä. Mutjoo hyvä jos ei menetä!

 

Joo, nukkumaan! Öitä. :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Niin mut sit kaikki näkee et on alkanut kavereix ja sitäkautta sit sellaset näkee et mä oon siellä ketkä en halua kavereiks mut ne kimpaantuu jos en hyväksy jne. Kun en millään haluais ja jaksais mut toisaalta olis niin paljon helpompi pitää yhteyttä. Mutjoo hyvä jos ei menetä!

 

Joo, nukkumaan! Öitä. :kiss:

 

Mut eiks sen saa sillenkin ettei näe :erm: mmjaaaa. mut jooo tottatotta tuo yhteyden pito koska vaan on :yesey:

 

hyvät yöt :kiss:

pittäis kans. kohta.

 

ärsyttää kun olen kadottanut semitärkeän paperin :noey: vihaan tärkeitä papereita vihaanvihaan!

Link to comment
Share on other sites

Eka kertaa elämässä sellanen olo et vois jopa liittyä. Mut oon pärjännyt tähänkin asti ilman. Mut sit taas toisaalta miks vastustaa jotain vaan sen vastustamisen takia. Ehkä meen nuq ni ei tuu kiusauksia. :yesey::chuckle: Koska en halua liittyä omalla nimellä ettei kukaan löydä mut sit taas toisaalta en halua liittyä salanimellä ku se on noloo.

 

:chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Mut eiks sen saa sillenkin ettei näe :erm: mmjaaaa. mut jooo tottatotta tuo yhteyden pito koska vaan on :yesey:

 

hyvät yöt :kiss:

pittäis kans. kohta.

 

ärsyttää kun olen kadottanut semitärkeän paperin :noey: vihaan tärkeitä papereita vihaanvihaan!

 

Saako :shifty: No jos sit :shifty: lol no lol

 

Mut joo tärkeet paprut :noey:

 

Ja jos huomisesta työpäivästä tulee yhtä paskamainen kun edellisistä ni otan oikeesti loparit. Oon kahtena päivänä jo uhkaillut itteeni asialla ni oikeesti lähden kävelemään. En mä kuitenkaan lähde. Mut en kyl kestä sellasia paskapäiviä enää hetkeekään. :yesey:

 

Mutjoo, jos nukkuis edes hyvät yöunet ni ehkä olis helpompaa sit. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

tajusin vast äske mitä toi sannan kuva esittää :chuckle: tai siis en hahmottanut sitä aluksi ollenkaan.

 

Saako :shifty: No jos sit :shifty: lol no lol

 

Mut joo tärkeet paprut :noey:

 

Ja jos huomisesta työpäivästä tulee yhtä paskamainen kun edellisistä ni otan oikeesti loparit. Oon kahtena päivänä jo uhkaillut itteeni asialla ni oikeesti lähden kävelemään. En mä kuitenkaan lähde. Mut en kyl kestä sellasia paskapäiviä enää hetkeekään. :yesey:

 

Mutjoo, jos nukkuis edes hyvät yöunet ni ehkä olis helpompaa sit. :yesey:

 

kaaaaaaait? mut en mä varmaksi mitään muista...ikinä.

 

Voi ei töille tsemppiä :kiss: ei ollenkaan kivaa tollainen :supersad:

Link to comment
Share on other sites

en jaksa nyt quotata mut.

 

-minna :kiss: kyl se siitä jahka pääsee kärryille, uusi työ on aina sellasta.

 

-liina, mitä noloa jos käyttää vähän taitelijanimee naamakirjassa?? :chuckle: ja laittaa ne kaikki asetukset ettei pysty löytämään sua searchin kautta ja tee uus sähköpostiosote ihan vaan fb:tä varten tai käytä jotain mitä kukaan ei tiedä sun tutuista niin ne ei voi löytää sua sitä kautta. :yesey:

 

en muista mitä muuta askaa mulla oli, jarvis yliannostus tumblrissa hei. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

-Mua vaivaa kun oon joskus kattonut sellasen hyvän elokuvan mutta en muista mikä sen nimi oli ja ketä siinä näytteli. Haluaisin löytää sen mutta miten. Muistan vaan sen et se oli hyvä ja siinä ei puhuttu enkkua mut en kyl muista mitä kieltä siinä puhuttiin. :chuckle: lol.

-Ostin tänään elämäni ensimmäisen viherkasvin, se on ihana.

-Tänään työpäivä oli ihan ok ja onneksi pääsin jo kolmelta pois kun ei ollut enää iltatöitä siihen päälle.

-Tekis mieli tehdä kaikkia kivoaj asioita ja ihana kun aurinko paistaa edes vähäc.

 

edit, löysin! Taivaan reunalla. :yesey:

Edited by Liin
Link to comment
Share on other sites

Kattoin ensimmäistä kertaa moneen vuoteen Titanicin ja meinasin oikeasti pysäyttää koko elokuvan siihen kun kaikki oli vielä onnellisesti (eli Jack ja Rose oli onnellisesti "lentämässä" lol) koska tiesin et pillitän kuitenkin kuin pikkulapsi siinä lopussa ja se loppu on liian surullinen.

Noh jatkoin kuitenkin ja itkin siitä kauheesta hukkumiskohdasta lopputekstien loppuun asti, uus ennätys. Paitsi repesin hetkellisesti kun tajusin et suomalainen on näytelly ruottalaista ko elokuvassa (miten musta tuntuu et olin vaan unohtanu tän tiedon)

Ihanasti särkee simmuja ja päätä nyt :yesey:

 

En tiiä miksi halusin jakaa tän tiedon, jos mulla oli joku syy niin unohdin sen jo. :chuckle:

 

Kohta rupeen varmaan haaveilemaan taas samoista asioista mitä Sanna 8-vee teki nähtyään Titanicin ensimmäisen kerran. Duh

Link to comment
Share on other sites

mä... ei tämmösiä oo :'( hyi!

 

tumblr_lruncsOvLw1qh5iszo1_400.gif

:'( :'( kiitti tosta :'(

mua hermostutti niin et en meinannut saada tota spoileria kiinni

 

ja muutne on kovin :facepalm: päivä ku jätin avaimet töiuhin. tärkeää kadossa olevaa paperia ei oo olemassakaan ja ties mitä muuta..lol.

huomen o kuitenkin perjantai!

 

ja tuli postissa kolme pulp levyä :happy: (ei freaks:ä vielkää...:supersad: ) ja threadless paketti ja inbetweeners -boksi :dance:

 

lol maajussit, koska lol.

 

ja jimmy carrin nauru :happy:

 

edit. Sanna awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!! :happy: ja titanic...en oo kattonut vuosiin mut vois olla ku se oli sillo niin iso juttu ku se tuli

Link to comment
Share on other sites

:chuckle:

 

Mut kun! :phu::chuckle: Mä en kestä kun ne kaikki on niin ihania ja haluan oman maajussin ja muuttaa maalle!

 

Mitä kuuluu? :happy:

 

Awww!! Mä tahdon myös maalle! Tai no melkein oonkin mutta silleen kunnolla maalle :happy:

 

Mitäs tässä, ei mitään ihmeempiä... päivät kuluu kirotessa tätä läppäriä, lol. Kai sitä vois energiansa kohdistaa johonkin muuhunkin. Mitäs sulle? :awesome:

 

Kattoin ensimmäistä kertaa moneen vuoteen Titanicin ja meinasin oikeasti pysäyttää koko elokuvan siihen kun kaikki oli vielä onnellisesti (eli Jack ja Rose oli onnellisesti "lentämässä" lol) koska tiesin et pillitän kuitenkin kuin pikkulapsi siinä lopussa ja se loppu on liian surullinen.

Noh jatkoin kuitenkin ja itkin siitä kauheesta hukkumiskohdasta lopputekstien loppuun asti, uus ennätys. Paitsi repesin hetkellisesti kun tajusin et suomalainen on näytelly ruottalaista ko elokuvassa (miten musta tuntuu et olin vaan unohtanu tän tiedon)

Ihanasti särkee simmuja ja päätä nyt :yesey:

 

En tiiä miksi halusin jakaa tän tiedon, jos mulla oli joku syy niin unohdin sen jo. :chuckle:

 

Kohta rupeen varmaan haaveilemaan taas samoista asioista mitä Sanna 8-vee teki nähtyään Titanicin ensimmäisen kerran. Duh

 

Awww Titanic :chuckle: mä en kestä kun mulla alkaa Celine Dion soimaan päässä aina kun vaan ajattelenkin sitä leffaa :LOL:

Link to comment
Share on other sites

:'( :'( kiitti tosta :'(

mua hermostutti niin et en meinannut saada tota spoileria kiinni

 

ja muutne on kovin :facepalm: päivä ku jätin avaimet töiuhin. tärkeää kadossa olevaa paperia ei oo olemassakaan ja ties mitä muuta..lol.

huomen o kuitenkin perjantai!

 

ja tuli postissa kolme pulp levyä :happy: (ei freaks:ä vielkää...:supersad: ) ja threadless paketti ja inbetweeners -boksi :dance:

 

lol maajussit, koska lol.

 

ja jimmy carrin nauru :happy:

 

edit. Sanna awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!! :happy: ja titanic...en oo kattonut vuosiin mut vois olla ku se oli sillo niin iso juttu ku se tuli

Jimmy Carrin nauru vaa valitettavasti tarttuu :yesey:

 

Oon sitä mieltä että mun pitää muuttaa Englantii ja alkaa stalkkaamaa Jon Richardsonia :yesey: kokopäiväsesti

Link to comment
Share on other sites

Kattoin ensimmäistä kertaa moneen vuoteen Titanicin ja meinasin oikeasti pysäyttää koko elokuvan siihen kun kaikki oli vielä onnellisesti (eli Jack ja Rose oli onnellisesti "lentämässä" lol) koska tiesin et pillitän kuitenkin kuin pikkulapsi siinä lopussa ja se loppu on liian surullinen.

Noh jatkoin kuitenkin ja itkin siitä kauheesta hukkumiskohdasta lopputekstien loppuun asti, uus ennätys. Paitsi repesin hetkellisesti kun tajusin et suomalainen on näytelly ruottalaista ko elokuvassa (miten musta tuntuu et olin vaan unohtanu tän tiedon)

Ihanasti särkee simmuja ja päätä nyt :yesey:

 

En tiiä miksi halusin jakaa tän tiedon, jos mulla oli joku syy niin unohdin sen jo. :chuckle:

 

Kohta rupeen varmaan haaveilemaan taas samoista asioista mitä Sanna 8-vee teki nähtyään Titanicin ensimmäisen kerran. Duh

Mä en itkeny ko katoin titanicin ekaa kertaa, oon ilmesesti synnynnäisen tunnevammanen :yesey: muistan vaa ko mun sisko itki äänekkäästi ja olin iha vihane koska halusin keskittyä ja se oli äänekäs... :chuckle: toisaalta olin varmaa aika pieni.

 

kirjotuksissa oli titanicleffoja sivuava tehtävä jossa oli VIRHE ja oon niin vittuuntunu ytl:ään :supersad:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...