Jump to content

Recommended Posts

ketä ne o :chuckle:?

ei mut miten määritellään tuuuummblllaaah feimooous

 

pyh sulla mittää mahhaa. mut siis joo ymmärrään ymmärrän. ja koska kaikki ne muutkin o niin itseensä keskittyneitä niin eihä ne huomaa oikeastaan :chuckle:

 

mut lolol mä mietin kanssa et ku eihä missää käykään niin why bother, ku töihin ainakaan ihan sama!

mut toisaalta sit jos o kivoja asioita päälle niin jo peiliin katsominen o kivempaa et toisaalta miksei saisi miettiä.

noh et jos mielyttää itteään niin ei se kovin paha voi olla :happy:

 

niin o :happy:

 

feck it suihq oisi kova sana ja nukkuminen mut ..joo.

tumblr famousit aina kiistää olevansa feimejä eli aika hipstahhh all around :yesey:

 

mää en kestä peilikuvaani oli päällä mitä tahansa, mua aina naurattaa tää ku kävelen iha koulun käytävillä jonku jäljes ja siellä on aina välillä peilejä/muita heijastavia pintoja ja AINA pitää laittaa hiuksia tai muute vaa tsekata oma naama ja mä EN PYSTY hyi katse tiukasti suoraa eteenpäi tai päinvastasee suuntaa

...itsetunto ja sujut itseni kanssa ja terve :chuckle: voisin ottaa semmosen viikon että päätän vaatteet illalla etukätee JA EN JÄNISTÄ ja pistän kaikkia niitä kivoja joita en "kehtaa" käyttää. tai no ainaki yhen päivän viikosta.

 

HAAAAA en tasan nuku tai muuta koska huomenna ei koulua :dance: mut sit ke enkun kirjotukset. jos tulee taas jotai lintu- tai leväsanastoo NI JUMALAUTA

Link to comment
Share on other sites

[todella kovaääninen nielaisu]

 

:chuckle: ihihi

tumblr famousit aina kiistää olevansa feimejä eli aika hipstahhh all around :yesey:

 

mää en kestä peilikuvaani oli päällä mitä tahansa, mua aina naurattaa tää ku kävelen iha koulun käytävillä jonku jäljes ja siellä on aina välillä peilejä/muita heijastavia pintoja ja AINA pitää laittaa hiuksia tai muute vaa tsekata oma naama ja mä EN PYSTY hyi katse tiukasti suoraa eteenpäi tai päinvastasee suuntaa

...itsetunto ja sujut itseni kanssa ja terve :chuckle: voisin ottaa semmosen viikon että päätän vaatteet illalla etukätee JA EN JÄNISTÄ ja pistän kaikkia niitä kivoja joita en "kehtaa" käyttää. tai no ainaki yhen päivän viikosta.

 

HAAAAA en tasan nuku tai muuta koska huomenna ei koulua :dance: mut sit ke enkun kirjotukset. jos tulee taas jotai lintu- tai leväsanastoo NI JUMALAUTA

 

melkoisan hipstaah indeedy :chuckle:

 

minulla on ristiriitainen käsitys itsestäni koska tykkään hymyillä itselleni peilistä ainakin aina sillo tällöin ja jos mul o kivoja asioita niin tykkään katsella niitä mut sit taas toisaalta ooon niin itsetietoine et lyyhystän mielummin jotenkin typerästi :LOL: sellainen sopiva sekotus narsistia ja jotain ..muuta. :yesey:

 

hihihih tee niin!!! :awesome: siis toi vaatteiden suunnittelu

 

mun tekisi mieli vaan ihan mielenkiinnosta alkaa ottaa omista vaatteista kuvia, ei siksi e oo niin fashionista mut siis koska ku katselee kuvia vaikka jostain 5vuoden tai jostain takaa nin musta o niin kivaa katsella mitä mul o päällä :LOL: mut sit taas ehkä sitä alitajuisesti sit alkaisi pyyntäää...

 

toisaalta ku o töis menee 8tuntia siel ja sit ei tarviiii koko päivää stressata ettei oo mittää tehny :LOL: huomen näen viel kaveriakin töitten jälkeen siis :eek:

 

mut wtf lintu ja leväsanastolle??? aika hyötyllisen kuulosta

Link to comment
Share on other sites

voi vitun kyrvän kaula aukko paska ananaksen sisäelin ja sen paras mansikka.

 

michelle williams, sun ihanat lyhkäset hiukset <3 INHOANINHOANINHOAN :'( just ku pääsin eroon tästä tunteesta niin.. killlll meeeee!

 

onko kyrvän kaula-aukko sepalus? ...ja ananaksen sisäelin se kova asia ja sen paras mansikka o varmaa jotain herkkua :yesey:

 

tumblrettelin michelle williams ja ne kuvat oli kyl kivoja ....miksei mul ooo blondeja kauniita hiuksia? miksen ole sellainen tyttömäinen tyttö? tahi naisellinen neiti? tai sit sellainen jotenkin virtaaviivaisen jotain? tai et oisi joku selkeä asia, eikä sellainen epäselvä möhkäle? LOL

/anteeksi ulkomuodon pohdiskelu sivuraide..syytän kaikkea tota tossa yllä.

 

mut millaset ihanat sil o :chuckle: su mielest?

 

mä internet höpötän tänäillalla liikkaaaaaaaa

 

Edit mun dalek o lähtenyt mua päi!!! :awesome::dance:

paljonkohan oon täs viime aikoina kuluttanut nettishopaten rahaa :eek::facepalm:

Link to comment
Share on other sites

onko kyrvän kaula-aukko sepalus? ...ja ananaksen sisäelin se kova asia ja sen paras mansikka o varmaa jotain herkkua :yesey:

 

tumblrettelin michelle williams ja ne kuvat oli kyl kivoja ....miksei mul ooo blondeja kauniita hiuksia? miksen ole sellainen tyttömäinen tyttö? tahi naisellinen neiti? tai sit sellainen jotenkin virtaaviivaisen jotain? tai et oisi joku selkeä asia, eikä sellainen epäselvä möhkäle? LOL

/anteeksi ulkomuodon pohdiskelu sivuraide..syytän kaikkea tota tossa yllä.

 

mut millaset ihanat sil o :chuckle: su mielest?

mä en tiedä ja mansikat on aina namia että juupeli!

 

niin totta, miksei voi olla semmonen pieni pikkune nätti söpö ihana tyttömäine naine?

 

sillä on lyhkäset ihanat hiukset :chuckle:

ei tästä tuu mitään, mun on pakko leikata hiukset lyhkäsiks, sit itken jos ne ei sovi ja pysyn sisätiloissa niin kauan ku ne on jotenki "pitkät". onneks syksy/talvi tulossa niin pipo :thumbsup:

 

mut nyt sammuu kone, öitä! :happy:

Link to comment
Share on other sites

Kävin tänään musaliikkeessä kattomassa telecastereita ja flyygeleitä (lol) ja sit soittelin pianoo ja sit mua alko hävettää niin paljon et piti juosta sieltä kaupasta pois melkein kun siellä oli kaks ihmistä jotka katto kun tulin sieltä pianon takaa pois.

 

Ja miks mun netti on näin hidas.

 

Mut voisin men nuq. Miksi kohta on talvi.

Link to comment
Share on other sites

Kävin tänään musaliikkeessä kattomassa telecastereita ja flyygeleitä (lol) ja sit soittelin pianoo ja sit mua alko hävettää niin paljon et piti juosta sieltä kaupasta pois melkein kun siellä oli kaks ihmistä jotka katto kun tulin sieltä pianon takaa pois.

 

Ja miks mun netti on näin hidas.

 

Mut voisin men nuq. Miksi kohta on talvi.

 

awww telecasterit ja flyygelit :happy:

jos ikinä uskaltaisin minnekään ostamana soitinta menisin sinne varmana silleen et toi ja osoittaisin sitä ja niin :yesey::LOL: mut en kyl uskalla

 

voih hitas netti

ja niin voisn minäkin mut ei viel tee mieli...::facepalm:

ja kohta pian okin ...ja tää vuoskin loppuu "kohta" mitehen?

Link to comment
Share on other sites

awww telecasterit ja flyygelit :happy:

jos ikinä uskaltaisin minnekään ostamana soitinta menisin sinne varmana silleen et toi ja osoittaisin sitä ja niin :yesey::LOL: mut en kyl uskalla

 

voih hitas netti

ja niin voisn minäkin mut ei viel tee mieli...::facepalm:

ja kohta pian okin ...ja tää vuoskin loppuu "kohta" mitehen?

 

Haha joo menin sinne silittelemään kitaroita ni se myyjä tuli et voikse auttaa, sit olin sillain et haluaisin telecasterin. Että en mä mitään sähkökitaroista tiedä mut mä haluaisin silti telecasterin. Sit se sano et joo tässä on tällasia ja tällasia telecastereita tällasissa hintaluokissa ja sit se kysy et onko värillä väliä ni sanoin et no ei, mutta sellasen puisen kellertävänvärisen haluaisin. :chuckle: Mut sit se meni jonnekin ja sit siellä oli flyygeli joka oli ylikallis ja sit siinä oli lappu et jos haluat koittaa sitä ni kysy myyjältä ja sit kysyin ja mun oli pakko soittaa ku olin kysynyt kerta lol mut se oli ihana ja sillä oli niin ihana soittaa.

 

Mutjoo, nukkumaan, öitä. :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Haha joo menin sinne silittelemään kitaroita ni se myyjä tuli et voikse auttaa, sit olin sillain et haluaisin telecasterin. Että en mä mitään sähkökitaroista tiedä mut mä haluaisin silti telecasterin. Sit se sano et joo tässä on tällasia ja tällasia telecastereita tällasissa hintaluokissa ja sit se kysy et onko värillä väliä ni sanoin et no ei, mutta sellasen puisen kellertävänvärisen haluaisin. :chuckle: Mut sit se meni jonnekin ja sit siellä oli flyygeli joka oli ylikallis ja sit siinä oli lappu et jos haluat koittaa sitä ni kysy myyjältä ja sit kysyin ja mun oli pakko soittaa ku olin kysynyt kerta lol mut se oli ihana ja sillä oli niin ihana soittaa.

 

Mutjoo, nukkumaan, öitä. :kiss:

 

Awwww :awesome: (ristus kun awww on hyvä kommentti kaikkeen kun en keksi mitään tarpeeksi tyhjentävää/järkevää sanottavaa)

 

Hihii sain vihdoin ja viimein mun ääsjoen postit ja paketit :dance: ja yks naamarasva jonka tilailin iherbistä haisee (no tuoksuu) ihan donitseilta :chuckle:

Oikeestaan on vähän turhankin tymäkkä tuoksu mut mjooh

 

BB tarjoaa kyllä oikein kunnon saippuaoopperaa tänä vuonna :awesome:

Link to comment
Share on other sites

NÄIN HYVIN JARVISPAINOTTEISTA UNTA en vaan muista enää paljo mitään mitä siin tapahtu :LOL: jossain vaiheessa oli joku pulpin keikka jossain puistossa ja niinku kaikissa mun unikeikoissa niin siinäkin oli väliaika ja kaikki ihmiset kaikkos ja sit mää (ja joku muu, ehkä mun siskoista jompikumpi?) hengasi vaan eturivissä ja sit en muista juttelin kai jarvikselle ja meidän äiti kai tunsi sen jostain ja sit soitin siihen dear dilemma ohjelmaan jotain liittyen siihen et jarvis tuntee meiän äidin. :LOL:

 

/cool story bro :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

where's the bloody knife party :dance::awesome:

 

oon ollu tuhma ja tyhmä kun en oo kuunnellu tätä studio mixiä aikaisemmin, vaikka se on roikkunu ikuisuuden mun työpöydällä. En oo varmaan aiemmin kertonu kuinka paljon mä oikeasti vaan rakastan näitä kahta ja sitä musiikkia mitä ne tekee (muiden kanssa) Ihana kun voi vaan hymyillä onnellisena musiikin takia :happy:

Link to comment
Share on other sites

Mäkin haluan Jarvis -unen :yesey:

näin unta jossa oli jotain jotai en enää muista mut osa unesta oli et mentiin minibussiin ja kaikilla oli muse-paitoja ja keskusteltiin niistä :yesey:

 

voi ku oli raskas päivä töissä...mut kai se siitä sit joskus tas pääsee kärryille.

 

oon varma et oon saanut siel jonkun taudin...kurkku karhea :facepalm:

joo.

Link to comment
Share on other sites

Abitreenifoorumi on täynnä idiootteja :LOL:<3 tulin hyvälle tuulelle. Nooan arkki EI OLLUT SUKELLUSVENE kuten ennen luultiin voi pieniä <3

Ei se enkku ehkä iha persiille menny, joku 20 pinnaa saisin hukata ja silti olis ällä melko varmasti plakkarissa... WOOP!

 

JA saan kirppikseltä lauantaina päälle satasen eli voin lakata piiskaamasta itteeni siitä avaruusrätistä JA TILAILLA LISÄÄ KAUNIITA ASIOITA :dance:

 

oikeesti joo eiks oo kiva miten tuun aina tänne selittää kaikkee kiinnostavaa ottamatta kantaa mihinkää

Link to comment
Share on other sites

MINNA millast on ollu siellä!

 

SIEL o ollut vaihtelevaa :unsure: mut jooo siel on ainakin kivoja ihmisiä tai sellaisia ihmisten oloisia ihmisiä mitä se nyt tarkoittaakaan.

mut koska olen vähän mä niin luulen a) et kaikki o ihan tuskastunut muhun ku en tajua mitään ja en tiedä mistää mitään aj oon hidas ainakin mielestäni...ja lol ja b) kuvittelen et ne myös lollaa mulle ku näytän siltä et oon ihan eksynyt ja c) :'( sitä työmäärää välillä...mut d) tänään oli ihan hallittavissa oleva päivä...

 

lol joo. kiinnnostavaa :yesey:

 

ja tykkään ajella autoa koska Pulp soi :chuckle: mut muuten vihaan sitä ja miksi sataa ja pitää mennä aikaisin nukkuu ettei oo ihan kuollut aamul..ja en mä osaa sellast

 

ja :awesome:keikoille. ja last.fm ulkonäölle :chuckle:

Abitreenifoorumi on täynnä idiootteja :LOL:<3 tulin hyvälle tuulelle. Nooan arkki EI OLLUT SUKELLUSVENE kuten ennen luultiin voi pieniä <3

Ei se enkku ehkä iha persiille menny, joku 20 pinnaa saisin hukata ja silti olis ällä melko varmasti plakkarissa... WOOP!

 

JA saan kirppikseltä lauantaina päälle satasen eli voin lakata piiskaamasta itteeni siitä avaruusrätistä JA TILAILLA LISÄÄ KAUNIITA ASIOITA :dance:

 

oikeesti joo eiks oo kiva miten tuun aina tänne selittää kaikkee kiinnostavaa ottamatta kantaa mihinkää

Jeee kauniille asioille :awesome:

 

nooan arkki sukellusvene ololol whaaaat? :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

ololol onko black books oikeesti suomeks KIRJAVA JOUKKO :LOL:

 

Mustat kirjat kuulostaa liikaa suomalaiselta emo-metallipändiltä :yesey:

 

edit, lolo, googlettelin vähän ni ruotsiksi Black Books on ollut Böcker :chuckle: Kyl Kirjava joukko hakkaa sen sata nolla. (tai kuus yks lol )

Edited by Liin
Link to comment
Share on other sites

tumblr_lq2vlaFKw61qbqg62.gif

 

rage!martin koska YTL JA JUMALAUTA JA ÄLÄ HERRAJUMALA KOSKAAN MITÄÄN PÄÄTTELE MUTTA HERRANJUMALA MIKSET TÄSSÄ KOHTAA NYT PÄÄTELLY! Koska pistin epämääräisenä ajankohtana joulukoristeen oveeni, se tarkoittanee automaattisesti että vietin joulun kotona :):):) ja kaikkea typerää tiedesanastoa ja keväällä uusimaan koska kuitenki jää mun älläni jostain kahdesta pisteestä kii :'( ihme lottoomista, onneks aika monella muullaki tuntuu mennee persiillee :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...