Gortzak Posted August 25, 2010 Posted August 25, 2010 Hi there, I really want to buy some Muse shirts but unfortunatly I don't have a creditcard, which is required to buy stuff from this official Muse site. I was wondering if there was anyone around here (most likely a dutch person) who knows a place in Holland where you can buy Muse clothings. Ive googled it but can;t really find anything. So either that or maybe another foreign (for me) webstore where you can pay using paypal or Ideal. Thanks in advance
jackparker Posted August 25, 2010 Posted August 25, 2010 nee sorry, nederland is zooooooo saai, je kan niks kopen van bands, alleen maar als het lady gaga, jan smit of nick & simon is. blegh. ik gebruik gewoon amazon.nl ----------------------------- nope, hollands sooo boring, you cant buy any band merch, unless its lady gaga, jan smit or nick en simon. i just use amazon sorry
ayla Posted August 25, 2010 Posted August 25, 2010 I bought a Muse hoodie (an unoffcial one) on the Waterlooplein once, but that's quite a few years ago so I have no idea if they still sell things like that. Have you looked on eBay? There's a lot of Muse stuff there.
janine Posted August 25, 2010 Posted August 25, 2010 In Amsterdam, zo'n merchandise winkel.. Hebben een superoude Musetrui maar alleen in maat XL en toch wil ik hem zoooooo graag.
Gortzak Posted August 25, 2010 Author Posted August 25, 2010 Ik hoor het al, creditcard regelen dan maar Ben niet echt een fan van Ebay persoonlijk, toch maar gewoon van deze site kopen dan..somehow ^^ thanks anyway krijg je ook nog eens dat gekut met maten denk, In nederland moet ik gewoon een L hebben maar die britten zijn allemaal een stuk kleiner natuurlijk vraag me af of L dan een stuk kleiner is.. Had ze gewoon bij het concert moeten kopen laatste keer xD
wiske Posted August 26, 2010 Posted August 26, 2010 Ik hoor het al, creditcard regelen dan maar Ben niet echt een fan van Ebay persoonlijk, toch maar gewoon van deze site kopen dan..somehow ^^ thanks anyway krijg je ook nog eens dat gekut met maten denk, In nederland moet ik gewoon een L hebben maar die britten zijn allemaal een stuk kleiner natuurlijk vraag me af of L dan een stuk kleiner is.. Had ze gewoon bij het concert moeten kopen laatste keer xD Nederland is www.murge.eu
Gortzak Posted August 26, 2010 Author Posted August 26, 2010 Oh nice Ik heb verder nog een paar sites gevonden waar je met Ideal/paypal kan betalen maar die hebben nou juist niet de shirts die ik wil.. Ik googlede steeds naar Muse shirts Nederland, maar als je nederland weghaald krijg je alsnog aardig wat goede sites Heb er gelukkig al iets op gevonden =) buitenlandse contacten FTW xD.
wiske Posted August 26, 2010 Posted August 26, 2010 Oh nice Ik heb verder nog een paar sites gevonden waar je met Ideal/paypal kan betalen maar die hebben nou juist niet de shirts die ik wil.. Ik googlede steeds naar Muse shirts Nederland, maar als je nederland weghaald krijg je alsnog aardig wat goede sites Heb er gelukkig al iets op gevonden =) buitenlandse contacten FTW xD. oke...succes;)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.