Jump to content

Recommended Posts

Ja, over Chris kunnen we niets negatief zeggen. Dieje is altijd al een beest geweest. Chris wordt gewoon nooit een lelijke man.

Ik ga zo voor team Chris voor de NME sexiest male!!! Hij heeft ook zoveel gedaan om het te verdienen.

 

zolang hij maar niet de best geklede man wordt... met z'n prisoner outfit

Link to comment
Share on other sites

idem. Hoe kunnen mensen sneeuw nou geweldig vinden. Het is een hel om door te rijden en als het valt wil het alleen maar zeggen dat het te koud is om te regenen. :wtf:

 

Als het nou in de vakantie was of rond de kerst ok, maar niet als ik nog naar school moet of werken voor jullie :noey: Het mocht voor mij -20 graden vriezen, maar geen sneeuw..

Link to comment
Share on other sites

Als het nou in de vakantie was of rond de kerst ok, maar niet als ik nog naar school moet of werken voor jullie :noey: Het mocht voor mij -20 graden vriezen, maar geen sneeuw..

 

nou ja, da schiet ook niet op, aangezien ik nog elke dag van dit jaar moet werken. En ik moet helemaal van Brasschaat naar Mechelen. Dus sneeuw is algeheel een no-go voor mij.

Link to comment
Share on other sites

Sex bij 40-plussers. Nou bedankt hoor, nou heb ik beelden in mijn hoofd.

Je moet oppassen wat je tegen me zegt, ik ben ontzettend visueel ingesteld.

:p

 

zeg, zeg, zeg... dan heb jij nog niets gezien zeker he...! :stunned:

Kan een 20+er nog wat van leren :p

Link to comment
Share on other sites

zeg, zeg, zeg... dan heb jij nog niets gezien zeker he...! :stunned:

Kan een 20+er nog wat van leren :p

 

Ik heb er niks tegen. Zoals ik al eerder zei... binnen 10 jaar mag Matt (en een paar anderen) nog steeds langskomen bij mij :)

60+ is net iets minder leuk om visueel voor te stellen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...