Jump to content

Recommended Posts

Hmm, zou ik mijn spreekbeurt voor Nederlands over de übermensch houden? Is alleen een lastig onderwerp, vooral om een stelling bij te bedenken.

 

Sorry dat ik even interrumpeer, maar 'Nederlands' en 'übermensch'? :confused:

Waarom dan niet de 'underdog'? Het 'enfant terrible' of de 'einzelganger'... :p

 

Misschien eerst een stelling verzinnen en dan het onderwerp erbij sleutelen?

Of neem nou taalverloedering [1], zoals dat vervelende ge-me. Me fiets, me lief... :mad:

 

 

[1] "MSN-taal, verloedering of creativiteit" Houterman, 2006

Link to comment
Share on other sites

'wilders is een lul. discuss' :D

 

Naast dat je dit niet zonder meer kunt stellen zonder deze stelling (wetenschappelijk) te bewijzen dan wel onderbouwen, neem ik aanstoot om in deze vergelijking een dierbaar kleinood in te betrekken! Toegegeven, beide zijn stijfkoppen die er nog wel eens hard tegenaan willen gaan en uiteindelijk trek je toch aan het kortste eind, maar blijft onverlet dat het een pijnlijke vergelijking is. :D

Link to comment
Share on other sites

kerstvakantie, Muser Meet, glazen huis, y/y?

 

Glazenhuis ligt toch in Groningen? Aangezien de trein gewoon zo belachelijk duur is en die 12,50 kaartjes niet geldig zijn door de week moet ik nog maar kijken... bovendien reis ik 4 uur naar groningen >_< Meh, ik wil wel..

Link to comment
Share on other sites

Glazenhuis ligt toch in Groningen? Aangezien de trein gewoon zo belachelijk duur is en die 12,50 kaartjes niet geldig zijn door de week moet ik nog maar kijken... bovendien reis ik 4 uur naar groningen >_< Meh, ik wil wel..

 

Ik wil ook wel maar ik zit ook met een gebrek aan voldoende poen :( .....

Link to comment
Share on other sites

Glazenhuis ligt toch in Groningen? Aangezien de trein gewoon zo belachelijk duur is en die 12,50 kaartjes niet geldig zijn door de week moet ik nog maar kijken... bovendien reis ik 4 uur naar groningen >_< Meh, ik wil wel..

 

glazen huis is Eindhoven dit jaar ;) daarom stelde ik dat ook voor :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...