Jump to content

Recommended Posts

On 3/2/2019 at 9:57 AM, Meisver said:

Yes! Grappig, ik ga voor de eerste keer naar Muse met mijn twee zonen erbij... eens even zien hoe dat uitpakt.

Nice! Vanochtend toevallig met mijn dochter van 6 naar de nieuwe tour gekeken. Die wil nu al mee! Hahaha.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, marieke234 said:

Nice! Vanochtend toevallig met mijn dochter van 6 naar de nieuwe tour gekeken. Die wil nu al mee! Hahaha.

ga je ook? zoon van 14 gaat er helemaal voor, wil ook in de moshpit (hahaha, dat moet ik nog zien), zoon van 13 is blij dat het buiten op een veld is zodat hij zo ver weg mogelijk kan hahha. ik heb gelukkig nog keulen erachteraan zonder kinderen

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Meisver said:

ga je ook? zoon van 14 gaat er helemaal voor, wil ook in de moshpit (hahaha, dat moet ik nog zien), zoon van 13 is blij dat het buiten op een veld is zodat hij zo ver weg mogelijk kan hahha. ik heb gelukkig nog keulen erachteraan zonder kinderen

Ik ga wel, maar zonder dochter. Die is er toch wat te klein voor. 😂

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wow ik ben hier een tijdje niet geweest. Het forum is er niet op vooruit gegaan met die nieuwe site...

Anyway, vandaag is de fan pre-sale voor Amsterdam, er zijn hier vast een paar mensen die ook gaan. Hebben jullie al een code ontvangen? Ik nog niet, beetje vreemd :S.

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Doos said:

Wow ik ben hier een tijdje niet geweest. Het forum is er niet op vooruit gegaan met die nieuwe site...

Anyway, vandaag is de fan pre-sale voor Amsterdam, er zijn hier vast een paar mensen die ook gaan. Hebben jullie al een code ontvangen? Ik nog niet, beetje vreemd :S.

Hey , dat is raar. Ik kreeg mijn code vrijdag. En ja ik ga dus wel proberen te gaan (rip magere spaarrekening). Wat je verder vindt van de thread, tsja. Blijkbaar hebben we het druk.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Meisver said:

Hey , dat is raar. Ik kreeg mijn code vrijdag. En ja ik ga dus wel proberen te gaan (rip magere spaarrekening). Wat je verder vindt van de thread, tsja. Blijkbaar hebben we het druk.

Hmmm vreeeemd.... kan jij die code ook zien in de Members sectie? 

Ik bedoelde niet per se deze thread, maar het hele forum. Het is allemaal anders! M'n avatar is weg :(. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Doos said:

Hmmm vreeeemd.... kan jij die code ook zien in de Members sectie? 

 

nee, dat is niet meer zo. Er is een code verstuurd via email (tenminste als je Simulation hebt gepreorderd via deze site). Pre order was geloof ik tot september, weet ik niet meer precies. Alles daarna geldt dus niet meer voor codes... het maakt dus blijkbaar niet meer uit of je al 10 jaar fan bent of een half jaar....

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Meisver said:

nee, dat is niet meer zo. Er is een code verstuurd via email (tenminste als je Simulation hebt gepreorderd via deze site). Pre order was geloof ik tot september, weet ik niet meer precies. Alles daarna geldt dus niet meer voor codes... het maakt dus blijkbaar niet meer uit of je al 10 jaar fan bent of een half jaar....

Ik had em gepre-ordered via deze site, de super deluxe versie zelfs :S.  De codes voor andere gigs kreeg ik wel. Vriendin van me heeft deze ook nog niet ontvangen. Nooooo.....

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Doos said:

Ik had em gepre-ordered via deze site, de super deluxe versie zelfs :S.  De codes voor andere gigs kreeg ik wel. Vriendin van me heeft deze ook nog niet ontvangen. Nooooo.....

Echt? Hoe kan dat dan. Zoek terug op 5 april.  wat erg.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Meisver said:

Echt? Hoe kan dat dan. Zoek terug op 5 april.  wat erg.

Nope niets... ik hoop niet dat ik em per ongeluk in m'n spambox ontvangen heb en verwijderd heb... maar dat kijk ik altijd goed door voordat ik het verwijder en deze mails komen altijd in m'n postvak, dus zou niet moeten.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Meisver said:

Wat naar... wel een mail gekregen dat er nieuwe tourdata zijn?

Ja, maar dus geen code. Heb gisteren wel een mail gestuurd naar de customer service maar daar heb ik nu niks aan. De general sale gaat een ramp worden voor de Ziggo Dome.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, RockinJois said:

Ja, maar dus geen code. Heb gisteren wel een mail gestuurd naar de customer service maar daar heb ik nu niks aan. De general sale gaat een ramp worden voor de Ziggo Dome.

Oh wat erg, en slecht dit. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Doos said:

Balen, dus het is ook niet iets wat te gokken is... dit is echt slecht! Er zijn veel mensen die geen code hebben.

Ja, dat vnd ik erg vreemd. Ik schaam me bijna dat ik die code wel heb gekregen. Ik ga proberen zoveel mogelijk kaartjes binnen te slepen...wel veldkaarten he

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Meisver said:

Ja, dat vnd ik erg vreemd. Ik schaam me bijna dat ik die code wel heb gekregen. Ik ga proberen zoveel mogelijk kaartjes binnen te slepen...wel veldkaarten he

Thanks!  Ik ben benieuwd hoeveel je er kunt kopen, als ik zo kijk hoeveel mensen geen code hebben ontvangen zal het niet moeilijk zijn ze door te verkopen. Ik heb in ieder geval nog twee vrienden die kaarten willen kopen maar geen code hebben. Vrijdag zal rampzalig worden!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...