Jump to content

Recommended Posts

het is 18 mei.

 

Nog een jaartje sparen en dan weer tour?

(Ik denk album rond kerst)

2018

 

Ik zat al te kijken naar een dichtstbijzijnde festival optreden, maar helaas te prijzig voor mijn spaarpot :(

 

 

Dus nu afwachten of ze in NL of andere goedkopere locatie komen :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Uiteraard de legendarische B-sides, in mijn optiek het toppunt van creativiteit en experimentatie, zijn ondanks een product van hun tijd echt mijn favoriete stroom binnen de Muse-discografie. Daar wil ik aan toevoegen dat Radiohead, mijn andere liefde, in 2016 heeft bewezen dat een soort van downtuning van vreemde muziek niet nodig is, en helemaal niet het inspelen op populaire genres, zoals Muse wel heeft gedaan de afgelopen twee albums. Het trio mag naar mijn mening best wel wat af van de ''groter is beter'' houding. Het probleem is alleen dat ze door hun succes nu een groot publiek moeten bereiken en dan gaat Mercy er natuurlijk makkelijker in de Nature_1

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Ik las net dat Muse naar London komen. Ik zou best wel willen gaan naar hun, alleen volgens mijn zijn er wat voorwaarden verbonden wat betreft de tickets en het kopen ervan. alleen die snap ik niet zo goed. Kan iemand het uitleggen voor mij?

 

Maximum van 2 tickets, worden op naam gezet van degene die ze koopt (18 jaar en ouder moet je zijn), betalen kan alleen met creditcard. dat moet ook getoond worden bij aanvang, evenals legitimatie. Tickets worden niet naar je toegestuurd, je krijgt ze pas bij toegang. Werkt een beetje zoals de VIP tickets bij de concerten van vorig jaar.

 

Helaas...voor internationale fans dus alleen de mogelijkheid om met creditcard te betalen... die heb ik zelf niet... dus gaat dit aan me voorbij. SNIK. Hoop voor je dat het jou wel lukt?

Link to comment
Share on other sites

Maximum van 2 tickets, worden op naam gezet van degene die ze koopt (18 jaar en ouder moet je zijn), betalen kan alleen met creditcard. dat moet ook getoond worden bij aanvang, evenals legitimatie. Tickets worden niet naar je toegestuurd, je krijgt ze pas bij toegang. Werkt een beetje zoals de VIP tickets bij de concerten van vorig jaar.

 

Helaas...voor internationale fans dus alleen de mogelijkheid om met creditcard te betalen... die heb ik zelf niet... dus gaat dit aan me voorbij. SNIK. Hoop voor je dat het jou wel lukt?

 

Ik heb ook geen creditcard :'(:'(:'(:'(

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook geen creditcard :'(:'(:'(:'(

 

Was er al doorheen, twee staanplaatsen, al in het afrondproces; mijn andere wereldbetaalkaarten kwamen er niet door. Erg he?

Nou ja. Er komt vast een weergave die we met kerst allemaal in de email krijgen.

PS, voor concerten elders in Europa zijn veel meer mogelijkheden qua betalen.

Link to comment
Share on other sites

Maximum van 2 tickets, worden op naam gezet van degene die ze koopt (18 jaar en ouder moet je zijn), betalen kan alleen met creditcard. dat moet ook getoond worden bij aanvang, evenals legitimatie. Tickets worden niet naar je toegestuurd, je krijgt ze pas bij toegang. Werkt een beetje zoals de VIP tickets bij de concerten van vorig jaar.

 

Helaas...voor internationale fans dus alleen de mogelijkheid om met creditcard te betalen... die heb ik zelf niet... dus gaat dit aan me voorbij. SNIK. Hoop voor je dat het jou wel lukt?

 

Ik heb ook geen creditcard :'(:'(:'(:'(

 

Sorry, mijn Nederlands is niet so goed, maar een Visa Debit Card is ook goed, of een Prepaid Card ook, Ik denk.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 6 months later...
  • 2 months later...

Wat vinden jullie van de post Drones era? (behalve DD). Het is wel duidelijk dat dit album een concept album is... as ever. Ik lees en hoor erg veel kritiek erover. Zelf ben ik best enthousiast over de laatste nummers. Zoveel herkenning uit hun oude werk. In 1999 kocht ik Showbiz. Vanaf toen was het klaar voor mij. Er is maar 1 band. De rest is aftrek.

 

Ik ben nu net als Muse zelf...40 plus. Met kinderen. Pubers zelfs. De ene wil mee naar een concert, de andere absoluut niet. Als hardcore Musefan kan ik het bijna niet begrijpen dat iemand hun muziek niet mooi vindt, laat staan mijn eigen zoon.

En als hardcore Musefan kan ik ook eigenlijk mijn andere zoon van 14 het niet aandoen om hem een staplek aan te smeren. Want we weten hoe het zal gaan straks.

Edited by Meisver
Link to comment
Share on other sites

:dance: Muse komt op loopafstand van mijn huis! :dance:

 

En als hardcore Musefan kan ik ook eigenlijk mijn andere zoon van 14 het niet aandoen om hem een staplek aan te smeren. Want we weten hoe het zal gaan straks.

In het Goffertpark zijn alleen maar staanplaatsen. Maar er zal echt wel een wat rusiger plekje te vinden zijn. Het ligt er denk ik ook aan hoe ver je vooraan wilt staan. Verder naar achter zal het beter zijn, maar ja, dan sta je wel verder naar achter

Link to comment
Share on other sites

:dance: Muse komt op loopafstand van mijn huis! :dance:

 

 

In het Goffertpark zijn alleen maar staanplaatsen. Maar er zal echt wel een wat rusiger plekje te vinden zijn. Het ligt er denk ik ook aan hoe ver je vooraan wilt staan. Verder naar achter zal het beter zijn, maar ja, dan sta je wel verder naar achter

 

 

En jij denkt dat ik wel een rustig plekje wil... hahaha... ! Die veertigers kunnen anders nog wel een flink potje pogoën. I dare you. Zoon is gewaarschuwd.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...