Jump to content

Recommended Posts

  • 1 month later...

Och, leuk geintje maar niet zo heel 'bijzonder'. Ik vind het jammer dat we niet meer B-sides krijgen op de nieuwe albums. Songs als The Groove en Easily voegen mijns inziens best wat toe aan het repertoire.

 

Heb ze nog niet gezien deze tour dus ik ga denk ik in Riga :)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ik zal me even voorstellen hier...wel zo netjes lijkt mij :LOL:

 

Ik ben Laura, 33 jaar en woon in Rijswijk op 10 minuten loopafstand van Den Haag. Ik heb Muse weer herontdekt. Eerste keer dat ik Muse ontdekte was doordat ik chatte met een jongen op een datingsite, weet niet meer in welk jaar. Hij zat in een bandje en maakte muziek zoals Muse. Ik ging googlen en ontdekte het lied "Map of the Problematique" (hopelijk goed gespeld, ik ben slecht in spellen en grammatica :LOL: ) Achteraf bleek hij al een meisje te hadden dus contact laten verwateren. 3 weken geleden vertelde een collega van mij dat hij in een Muse periode zit. Ik had al wat liedjes van hun op me PC staan, dus ik kende ze al :) Maar nu begin ik ze steeds meer te waarderen, ook al zit die collega nu in een Pearl Jam periode. En volgens mij krijg ik nu ook een oogje op Chris, de bassist. Ik blijf maar info over hun opzoeken en het lijkt wel alsof ik met die collega alleen over Muse kan praten!

 

Het klinkt misschien stom maar aan de andere kant schaam ik me wel een beetje. Ik ben al 33, maar gedraag me als 17 als ik over Chris en Muse praat en denk.

 

Maar goed, ik laat het hierbij. Ik zal zeker op deze site blijven snuffelen en hopen dat zij in de buurt van of in NL komen :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Was het maar waar

 

Liever zo dan...bij deze.

 

Maar dus die collega... houdt je nogal in de gaten?

En heeft tijd om commentaar op je zoekgedrag te ventileren?

 

WTF

 

Hij was/is (in mijn ogen nog steeds is) mijn werkbegeleider en dan vertel ik sporadisch iets over een bandlid, dan rolt hij met z'n ogen en slaakt een zucht :LOL:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...