Jump to content

Recommended Posts

jeeej een nieuwe!!!!

Kan ik eens volgen van het begin hier!!

 

Gaat dat hier nog verder gaan over Kane? Ik ga die niet youtuben om te kunnen volgen hé.

Ik had ooit al een cd van di-rect gehad. Geloof me, dat ding is meestal gebruikt voor dingen waarvoor het niet gemaakt is. Geweldige spiegel en frisbee... dat ding. Zolang er maar geen geluid uit komt.

Link to comment
Share on other sites

jeeej een nieuwe!!!!

Kan ik eens volgen van het begin hier!!

 

Gaat dat hier nog verder gaan over Kane? Ik ga die niet youtuben om te kunnen volgen hé.

Ik had ooit al een cd van di-rect gehad. Geloof me, dat ding is meestal gebruikt voor dingen waarvoor het niet gemaakt is. Geweldige spiegel en frisbee... dat ding. Zolang er maar geen geluid uit komt.

 

:chuckle: Ik raad je aan om die zeker NIET te gaan youtuben! Tenzij je wilt mee praten wat voor kotsopwekkende muziek het is :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ik wilde hier zo straks als eerste wat posten, had al :awesome: getypt en vlak voordat ik op submit kon klikken, viel ineens de stroom uit.:( Maandag was het ook al uitgevallen. Wel prettig dat het regent, hopelijk koelt het nu weer wat af, het is echt véél te warm.

 

 

 

En ja leuk, Kane!

 

:LOL:

Edited by Oak Tree
Link to comment
Share on other sites

Ik wilde hier zo straks als eerste wat posten, had al :awesome: getypt en vlak voordat ik op submit kon klikken, viel ineens de stroom uit.:( Maandag was het ook al uitgevallen. Wel prettig dat het regent, hopelijk koelt het nu weer wat af, het is echt véél te warm.

 

 

 

En ja leuk, Kane!

 

:LOL:

 

Aww :chuckle:

 

Not een Kane fan? :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Heeeey , wat leuk , een nieuwe thread !!! Ik ben al een heel aantal dagen afwezig hier omdat ik met een verschoven tussenwervelschijf op bed lig . Ik kon niet lopen en mag ook nog niet zitten van de fysio . Vandaag gaat het ietsje beter omdat ik ontstekingremmers slik maar ik kan helaas nog niet lang achter elkaar achter de pc zitten . Kan net aan dit even posten . Hoop dat het goed gaat met jullie allemaal !!! Ga weer snel naar bed .

Heel veel liefs van Ellen xxxx

Link to comment
Share on other sites

Het zit de zwarte cross dit jaar niet mee zeg. Eerst al zoveel schade door het noodweer van maandag en nu is een medewerker van een attractie overleden.

 

Ik ben trouwens ook nog een leuke foto tegengekomen... http://twitpic.com/263jxo ;)

 

:LOL: fantastisch!

 

he bah heb het net gelezen op nu.nl, naar zeg.

Edited by Queen of the Muse Board
Link to comment
Share on other sites

nieuwe draad, nieuwe kansen.

 

P.S. Kunnen we als regel vast stellen dat het K woord hier nooit zal worden gebezigd. Het rijmt niet voor niets op 'pain'. :eek:

Edited by gjs
Geen Egel
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...