Jump to content

Recommended Posts

Hmm ik kom ook eens hier kijken want ja........It's almost ticket-time!

We komen weer allemaal uit ons holletje :D

 

Mijn plan is om naar Ziggo dome en Sportpaleis Antwerpen te gaan.....Nog meer mensen die beide willen doen? Helaas zijn beide tegelijkertijd in de verkoop dus hopen dat ik iig van 1 van de 2 in de pré-sale wat scoor ;)

Link to comment
Share on other sites

s'ok :(

 

Wha? :LOL: Nou dat heb ik echt niet hoor :LOL: En Nederlanders zijn heel onbeleefd ook :noey:

 

Inge, ik heb bijles vlaams nodig voordag ze mij allemaal uitlachen en aanwijzen als hollander :(

 

hahaha. Bijles Vlaams? Kan geregeld worden. Het antwerpse accent moet je er maar bijnemen. Maar dat is geen probleem, want Sportpaleis is helemaal antwerps :p

Link to comment
Share on other sites

Oh :$

Ik geloof dat ik een beetje word beïnvloed door de algemene manier van reageren op dit forum(lees: heb schijt aan iedereen)

Ik pest je alleen maar, Felix :LOL:

hahaha. Bijles Vlaams? Kan geregeld worden. Het antwerpse accent moet je er maar bijnemen. Maar dat is geen probleem, want Sportpaleis is helemaal antwerps :p

Uitstekend :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Ik pest je alleen maar, Felix :LOL:

 

Dit forum is zo'n mindfuck :facepalm:oh trouwens, wat was jouw naam?:$

 

En @Maus

Dat gedoe van USoE was echt fantastisch. Gewoon de hele dag op het forum zitten en met een paar andere gekken alle mogelijke conspiracy theories van het internet er bij halen om uit te kunnen zoeken waar de fuck het over ging. Ik snapte er alleen geen zak van :LOL:

Dus ja, zoiets dergelijks lijkt me erg tof, al betwijfel ik of ze weer een speurtocht gaan doen. Het lijkt me namelijk echt een bitch om zoiets op te zetten.

Link to comment
Share on other sites

Hmm ik kom ook eens hier kijken want ja........It's almost ticket-time!

We komen weer allemaal uit ons holletje :D

 

Mijn plan is om naar Ziggo dome en Sportpaleis Antwerpen te gaan.....Nog meer mensen die beide willen doen? Helaas zijn beide tegelijkertijd in de verkoop dus hopen dat ik iig van 1 van de 2 in de pré-sale wat scoor ;)

 

haha, yes, same here.... over Madrid nog getwijfeld.

Wel weer leuk excuus om weer eens naar Madrid te gaan... :)

Link to comment
Share on other sites

Hallo allemaal!

 

Ik ben nieuw hier, maar heb al erg vaak op de site rond gesneupt.

Maar nu het concert er aan zit te komen, toch maar besloten me eens aan te melden.

Ik hoop dat het hier gezellig is en ik snel een beetje iedereen leer kennen hier voor de 17e hahahaha.

 

Groetjes BoGi

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor het welkom heten!

Land van afkomst maakt me niet zoveel uit, zolang ik maar snap waar je het over hebt. En aangezien wij dezelfde taal spreken, zal dat wel goed komen.

 

Wat is op dit moment het actuele gespreksonderwerp? Daar kon ik niet echt uitkomen.....

Dan kan ik inhaken namelijk.

 

Iedereen hier op het forum gaat naar het concert?

Of in ieder geval proberen kaartjes te bemachtigen?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...