Jump to content

Danish Musers Thread


Nina Feriancek

Recommended Posts

Hej derude! :p

 

Synes lidt der mangler en reaktion på koncerten mandag d. 26. oktober, såeh:

 

tak for en virkelig fed koncert. Af højdepunkter vil jeg fremhæve den fantastiske intro og Uprising, New Born, Interlude og Hysteria, Time is Running Out, Starlight, Undisclosed (min vens yndlingssang), bas og tromme-jam, Plug in Baby, Unnatural Selection og så de tre fantastiske sange i encoren (ExoG part 1, Stockholm Syndrome og den allerbedste: Knights of Cydonia)

 

Jaeh, gi' jeres mening til kende derude...!

Link to comment
Share on other sites

synes altså der var dårlig akustik i parken, lyden var meget bedre i Color-Line Arena i Hamburg den 28. - meeen Muse er alligevel det fedeste Live-band der findes.

Synes også det var pænt nederen, at der ikke var garderober i Parken. Det er ikke det fedeste at overvære en Muse-koncert med en tung taske :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Hej!

 

Det var en superfed koncert. Introen fik virkelig mit blod til at boble og gav mig gåsehud. Jeg havde hørt, at akustikken måske ikke ville være den bedste, men jeg synes den var fantastisk. Jeg stod dog også oppe foran. Koncerten gav mig et fantastisk adrenalin-kick og jeg var hélt flad da koncerten var slut. De sange jeg nød mest var Stockholm Syndrome, New Born og Hysteria. Jeg glæder mig vildt meget til næste koncert.

 

 

 

 

Hej derude! :p

 

Synes lidt der mangler en reaktion på koncerten mandag d. 26. oktober, såeh:

 

tak for en virkelig fed koncert. Af højdepunkter vil jeg fremhæve den fantastiske intro og Uprising, New Born, Interlude og Hysteria, Time is Running Out, Starlight, Undisclosed (min vens yndlingssang), bas og tromme-jam, Plug in Baby, Unnatural Selection og så de tre fantastiske sange i encoren (ExoG part 1, Stockholm Syndrome og den allerbedste: Knights of Cydonia)

 

Jaeh, gi' jeres mening til kende derude...!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Hey danske Muse fans.

 

Er der nogen som ligesom mig skal til Muse koncert i London til september?

Jeg skal selv derover med en ven og vi flyver fra Billund - Stansted, fredag formiddag og det kunne da være sjovt hvis der var andre der skulle derover også.

 

Det skal lige siges at vi skal til koncerten om fredagen. (der er også en lørdag).

 

ses (forhåbentlig) derovre ;)

Link to comment
Share on other sites

Hey danske Muse fans.

 

Er der nogen som ligesom mig skal til Muse koncert i London til september?

Jeg skal selv derover med en ven og vi flyver fra Billund - Stansted, fredag formiddag og det kunne da være sjovt hvis der var andre der skulle derover også.

 

Det skal lige siges at vi skal til koncerten om fredagen. (der er også en lørdag).

 

ses (forhåbentlig) derovre ;)

 

Hey

 

Regner også med at tage derover om fredagen, da jeg har to billetter til koncerten. Problemet er bare, at min ven som skulle med derover, har nu meldt afbud, så jeg ved ikke om jeg gider at tage alene derover? :/ Men havde eller regnet med at tage samme fly som jer, fra Billund:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...
Nogen der skal til Roger Waters koncert i Herning? Det lykkedes mig at skaffe to af de helt dyre billetter, og dyrt var det.

 

Og god koncert i London! Jeg er drønmisundelig :p

 

Ok, så ja.. faldt lige tilfældigt over denne gruppe og blev glad for at se, at der rent faktisk var en "dansker-tråd" :p

Kan se, at der ikke er blevet skrevet det store her og faktisk heller ikke er blevet skrevet noget i lang tid, men måtte lige svare på det med Roger W.

Har selv lige været i Parken for at se The Wall (jeg går ud fra, det er den, du tager til i Herning), og det var så STORT! Musikken er jo i en klasse for sig, men showet var også helt fantastisk! Det er bestemt pengene værd! Så glæd dig, glæd dig, glæd dig! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
Hey danske Musers. Nogen der skal til Berlin eller Oslo og se dem???

 

Ville gerne, men kan nok ikke lige få forældrene til at sponsorere en tur.. Skal allerede bruge nogle gode tusind på studietur til Barcelona.. Jeg sidder stadig og venter på at danske datoer bliver udgivet - som vi egentlig blev lovet :b

Link to comment
Share on other sites

Ville gerne, men kan nok ikke lige få forældrene til at sponsorere en tur.. Skal allerede bruge nogle gode tusind på studietur til Barcelona.. Jeg sidder stadig og venter på at danske datoer bliver udgivet - som vi egentlig blev lovet :b

 

Håber også snart der kommer en dansk dato!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 2 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...