Jump to content

Danish Musers Thread


Nina Feriancek

Recommended Posts

Yeesh jeg ska på Roskilde i år :)

 

Og jeg går stadig med den følelse inderst inde at de stadig kommer på som overraskelse for os :) - måske lidt optimistisk..

 

Men uanset hvad skal de til dk snart!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Hejsa!

Jeg er også dansker, er ny her for i øvrigt. Har været medlem før men er af mystiske årsager blevet slettet.. (??)

 

Håber snart Muse spiller i DK, og jeg snakker om en rigtig koncert, ikke festival. Har desværre ikke set dem live før :( , hver gang synes der at komme noget i vejen....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Har for længe siden købt 2 billetter til hh Belin og Hamborg. Min makker som skulle med har desværre brændt mig af.

 

Så hvis nogen er klar på dette års utvivlsomt fedeste gigs ...

 

Kører fra vestsjælland i bil, overnatter i Berlin på hotel eller hostel. Derefter Hamborg. Og så Danmark.

 

Betingelsen er splejs til transport udg (bro + benz = ca 1000 totalt) og sæføli at du betaler dine 2 billetter.

 

Hvis du er interesseret kan du se lidt om hvad jeg er for en fisk på http://www.myspace.com/15404711

 

Vh

Krymmel

Link to comment
Share on other sites

Hej

 

Jeg er ny her, men har været fan af Muse siden jeg så Bliss på Viva for snart mange år siden! Ville selv ønske at de kom til Danmark og spillede - og ikke kun en sang til EMA... Ville dog stadig ønske at jeg havde været der :(

 

EMAs var egentlig ikke så fede. En koncert ville klart være at foretrække (hence hvorfor jeg skal til berlin og se dem).

 

Ej, selvfølgelig var de fede til EMA, de var da det eneste band der kunne bare lidt den aften. Og de grønne lasere var sindssyge, man følte lidt man blev skudt i hovedet af dem. Meget overvældende.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...