maxswe Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 i'm probably going alone too.. i almost always do that.. the only boring part is when you're waiting alone but when the gig starts it's no biggie waiting alone? you meet people there:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Issit Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 waiting alone? you meet people there:) not if you're shy like me X) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxswe Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 not if you're shy like me X) naaw;) but doesn't anybody talk to you when you stand there by your own? weird Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristinapettersson Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 None of my friends like muse, so I don't have anyone to go with I'm going, you can always join me and my friends! we'll probably be outside the arena the whole day! And if you don't want that you'll probably find someone to join! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Issit Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 naaw;) but doesn't anybody talk to you when you stand there by your own? weird haha sometimes but i'm always fine either way.. a little bored though but i don't mind that too much Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxswe Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 ok, but going alone gives you the advantage that you can go grazy without embarassing your friends Link to comment Share on other sites More sharing options...
Issit Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 ok, but going alone gives you the advantage that you can go grazy without embarassing your friends go grazy? XD yes you could go a little grazy Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxswe Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 yeah go grazy:P but seriously why don't announce the site of the gig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Issit Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 they're giving away more information tomorrow.. so we'll probably know by then Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxswe Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 sjöhistoriska museét would be cool nirvana played there Link to comment Share on other sites More sharing options...
Issit Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 men fortfarande: det är utomhus!!! X) so speculations on outdoor venues please Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxswe Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 men fortfarande: det är utomhus!!! X) so speculations on outdoor venues please det är utomhus! de spelade typ utan för Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxswe Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 gröna lund med lady gaga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Issit Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 haha jasså.. men NEEEEEEEEEEEEEEEJ! inte gröna lund och inte nån lady gaga tack -_- och jag tror fortfarande Stora Skuggan för Muse spelningen och vi ska egentligen snacka engelska här men skitsamma..känns lite löjligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristinapettersson Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 men varför inte stockholm stadium? försöka göra det bättre än coldplay hehe. ;( Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxswe Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 vafan klcokan är halv ett vem bryr sig om vi snackar svenska! och jag undrar vrf arvika inte bokade muse? vore nice att sluta cirkeln med en spelning där jag såg min första muse spelning:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Issit Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 nej men tydligen är Muse inte tillräckligt stora här i Sverige.. men jag tror att de kanske skulle klara stadion men det är ändå lite tveksamt.. men ger vi dem några år så kommer de lätt spela för ett fullsatt stadion Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxswe Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 nej men tydligen är Muse inte tillräckligt stora här i Sverige.. men jag tror att de kanske skulle klara stadion men det är ändå lite tveksamt.. men ger vi dem några år så kommer de lätt spela för ett fullsatt stadion om muse fyller stadion så kmr nog nästa skiva vara extremt poppig och då är jag inte fan längre. andra halvan av resistance höll mig kvar. och esoe, sjukt bra låt faktiskt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Issit Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 nej jag ville att P&L skulle boka Muse (fast sthlms spelning duger bra de med ) tror P&L hade större chans men Muse vill nog inte ha några fler datum inbokade tidigare Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxswe Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 aldrig varit på p&l men det känns så tråkigt och inte festival på riktigt. asfalt och scener inne i stan? känns som att det är mycket fjortisar där? men aldrig varit där så jag vet inte:LOL: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Issit Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 om muse fyller stadion så kmr nog nästa skiva vara extremt poppig och då är jag inte fan längre. andra halvan av resistance höll mig kvar. och esoe, sjukt bra låt faktiskt Muse håller på att bli sjukt stora.. oavsett om nästa platta skulle vara poppig eller inte.. jag är 100% övertygad om att de kommer sälja slut på stadion inom några år.. de har ju fan två i princip slutsålda datum på Wembley som tar 90 000 pers!! det är inte dåligt pinkat Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristinapettersson Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 ingen som tänker dra till emmaboda? tror att jag ska dit iår, för lite electro och så Link to comment Share on other sites More sharing options...
Issit Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 aldrig varit på p&l men det känns så tråkigt och inte festival på riktigt. asfalt och scener inne i stan? känns som att det är mycket fjortisar där? men aldrig varit där så jag vet inte:LOL: haha inte jag heller.. men jag ville att Muse kom dit för att jag vill dit för att det är en massa bra band där som jag vill se och det är irriterande när alla band man vill se är spridda på olika festivaler ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxswe Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 Muse håller på att bli sjukt stora.. oavsett om nästa platta skulle vara poppig eller inte.. jag är 100% övertygad om att de kommer sälja slut på stadion inom några år.. de har ju fan två i princip slutsålda datum på Wembley som tar 90 000 pers!! det är inte dåligt pinkat nej men i england är de jävligt stora, och det är mycket foolk utomlands som ska dit, jag själv också! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxswe Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 ingen som tänker dra till emmaboda? tror att jag ska dit iår, för lite electro och så tänkte men ska jobba och grejer blir nog hultan:) make the girl dance och fenech-soler kmr bli grymt! och yuksek:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.