Jump to content

Recommended Posts

haha jasså.. men NEEEEEEEEEEEEEEEJ! inte gröna lund och inte nån lady gaga tack -_- och jag tror fortfarande Stora Skuggan för Muse spelningen och vi ska egentligen snacka engelska här men skitsamma..känns lite löjligt

Link to comment
Share on other sites

nej men tydligen är Muse inte tillräckligt stora här i Sverige.. men jag tror att de kanske skulle klara stadion men det är ändå lite tveksamt.. men ger vi dem några år så kommer de lätt spela för ett fullsatt stadion

Link to comment
Share on other sites

nej men tydligen är Muse inte tillräckligt stora här i Sverige.. men jag tror att de kanske skulle klara stadion men det är ändå lite tveksamt.. men ger vi dem några år så kommer de lätt spela för ett fullsatt stadion

 

om muse fyller stadion så kmr nog nästa skiva vara extremt poppig och då är jag inte fan längre. andra halvan av resistance höll mig kvar. och esoe, sjukt bra låt faktiskt

Link to comment
Share on other sites

om muse fyller stadion så kmr nog nästa skiva vara extremt poppig och då är jag inte fan längre. andra halvan av resistance höll mig kvar. och esoe, sjukt bra låt faktiskt

 

Muse håller på att bli sjukt stora.. oavsett om nästa platta skulle vara poppig eller inte.. jag är 100% övertygad om att de kommer sälja slut på stadion inom några år.. de har ju fan två i princip slutsålda datum på Wembley som tar 90 000 pers!! det är inte dåligt pinkat

Link to comment
Share on other sites

aldrig varit på p&l men det känns så tråkigt och inte festival på riktigt. asfalt och scener inne i stan? känns som att det är mycket fjortisar där? men aldrig varit där så jag vet inte:LOL:

 

haha inte jag heller.. men jag ville att Muse kom dit för att jag vill dit för att det är en massa bra band där som jag vill se och det är irriterande när alla band man vill se är spridda på olika festivaler ^^

Link to comment
Share on other sites

Muse håller på att bli sjukt stora.. oavsett om nästa platta skulle vara poppig eller inte.. jag är 100% övertygad om att de kommer sälja slut på stadion inom några år.. de har ju fan två i princip slutsålda datum på Wembley som tar 90 000 pers!! det är inte dåligt pinkat

 

nej men i england är de jävligt stora, och det är mycket foolk utomlands som ska dit, jag själv också!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...