maxswe Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Fucking yes!!! Stands in the tour area. Reckon they play at stora skuggan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Issit Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 yeah i believe so to.. or maybe stockholms stadion either way: can't fucking wait! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxswe Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 nah, stockholm stadium is too big for muse, here in sweden. barely sold out hovet last year. Hoping they play at cirkus! would be immense!! last time in 2003 was the best gig I've ever seen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Issit Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 tror faktiskt inte stockholms stadion är för stor för dem.. de sålde ut hovet väldigt lätt, de var ju tvungna att lägga till extra biljetter, och skulle nog ha uppgraderats till Globen om det inte var för att den redan var uppbokad.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxswe Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 man kunde köpa biljetter till hovet dagen innan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Issit Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 för att de la till biljetter ja.. de hade redan sålt ut innan.. det var ju bara skitplatser på sidan som man kunde köpa X) det är ändå 8000 biljetter och stockholms stadion tar 14000 och med tanke på att de är så stora nu så är det inte helt omöjligt men vi får som sagt se.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vader Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Så himla glad! Jag måste dit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Downfall Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 hehe ja, cirkus får man nog aldrig uppleva igen tyvärr... nackdelen med att de blev stora... ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parise Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Yeees!! I was so pissed when I couldn't go last October. In July I definitely will! I seriously just forgot how to breathe for a few seconds.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlight Chaser Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Great news! Stadion doesn't seem likely to me, but I'm hoping for an outdoor venue of some kind though. Link to comment Share on other sites More sharing options...
therese Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 OMFG!!!! väntat sedan de var här sist! OMFG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Floccinaucinihilipilifi... Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 1. wtf är TBA??? 2. Hur mycket är det troligt att en biljett kostar ungefär? samma som i höstas typ? jag ska såååå gå på dethär! musemusemusemusemuse! <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
therese Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 1. wtf är TBA??? To be announced Link to comment Share on other sites More sharing options...
Issit Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 1. wtf är TBA??? 2. Hur mycket är det troligt att en biljett kostar ungefär? samma som i höstas typ? jag ska såååå gå på dethär! musemusemusemusemuse! <3 1. To Be Announced 2. 600 spänn skulle jag tippa på.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunlight Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 1. wtf är TBA??? 2. Hur mycket är det troligt att en biljett kostar ungefär? samma som i höstas typ? jag ska såååå gå på dethär! musemusemusemusemuse! <3 Jag tror att det kostar lika mycket som i Finland, 59€, (ungefär 575 kronor). Ursäkta min grammatik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maa. Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Jag tror att det kostar lika mycket som i Finland, 59€, (ungefär 575 kronor). Ursäkta min grammatik Rakastan Suomi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunlight Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Rakastan Suomi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meian Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 I want to go... but I don' know if I'm home in july :'( Link to comment Share on other sites More sharing options...
essee Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Damn, that's when gothia cup is....but I would soo give that up to see muse! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sever Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Fyfaaaaaaaan va bra, nu blir den långa väntan till Wembley mycket lättare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinymee Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Fyfaaaaaaaan va bra, nu blir den långa väntan till Wembley mycket lättare SANT!! Fan vad underbart, Muse x 3, under ett år.. MINST! Fyfan. .. hoppas bara på att de headlina-ar Hultsfred nu, då gråter jag av lycka. FAN VILKET ÅR DETTA BLIR!!! ÅÅHhhhhh!!!!! Nyfiken på venue... hm, vore mys med nått litet typ.. Nalen eller circus, men... ofta. De dagarna är förbi ;D Fatta fantastiskt med utomhus ställe!! Stora Skuggan? JA TACK! Vi ses musare!! Stockholm syndrome all over again.. (L) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sever Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Hultan är nog inte så troligt att det blir, tror det här blir enda sommargiget i sverige. Men ja utomhus vore epic, skuggan eller liknande! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guidinglight Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Så himla glad! Jag måste dit! Alltså jag dör jag dör jag dör. VARFÖR är jag inte i Sverige då? Kommer hem typ dagen efter. Men ni får FILMA för min skull :'( Och btw Vader, jag älskar din bild, UNICORNS ÄR AWESOMENESS :awesome: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wozo Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 HAPPINESS!! Jag ska gååå. Hur är Stora Skuggan då? Stort/litet? Sittplatser? *clueless* Link to comment Share on other sites More sharing options...
therese Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Blir dock lite ledsen över att det är ända borta i stockholm^^ inget tiotimamrsköande som i fjol Kan dock fortfarande försöka catcha dem efteråt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.