Jump to content

Recommended Posts

tror faktiskt inte stockholms stadion är för stor för dem.. de sålde ut hovet väldigt lätt, de var ju tvungna att lägga till extra biljetter, och skulle nog ha uppgraderats till Globen om det inte var för att den redan var uppbokad..

Link to comment
Share on other sites

för att de la till biljetter ja.. de hade redan sålt ut innan.. det var ju bara skitplatser på sidan som man kunde köpa X) det är ändå 8000 biljetter och stockholms stadion tar 14000 och med tanke på att de är så stora nu så är det inte helt omöjligt ;) men vi får som sagt se..

Link to comment
Share on other sites

1. wtf är TBA??? :$

2. Hur mycket är det troligt att en biljett kostar ungefär? samma som i höstas typ?

 

jag ska såååå gå på dethär! musemusemusemusemuse! <3 :D

 

1. To Be Announced

2. 600 spänn skulle jag tippa på..

Link to comment
Share on other sites

1. wtf är TBA??? :$

2. Hur mycket är det troligt att en biljett kostar ungefär? samma som i höstas typ?

 

jag ska såååå gå på dethär! musemusemusemusemuse! <3 :D

 

Jag tror att det kostar lika mycket som i Finland, 59€, (ungefär 575 kronor).

 

Ursäkta min grammatik :$

Link to comment
Share on other sites

Fyfaaaaaaaan va bra, nu blir den långa väntan till Wembley mycket lättare :D

 

SANT!!

 

Fan vad underbart, Muse x 3, under ett år.. MINST! :D Fyfan. .. hoppas bara på att de headlina-ar Hultsfred nu, då gråter jag av lycka. FAN VILKET ÅR DETTA BLIR!!! ÅÅHhhhhh!!!!!

 

Nyfiken på venue... hm, vore mys med nått litet typ.. Nalen eller circus, men... ofta. De dagarna är förbi ;D Fatta fantastiskt med utomhus ställe!! Stora Skuggan? JA TACK!

 

Vi ses musare!! Stockholm syndrome all over again.. (L)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...