Jump to content

London calling! kuinka moni?  

57 members have voted

  1. 1. London calling! kuinka moni?



Recommended Posts

Okeeeei pitäis sit varmaa täsä tänää/huomenna varailla :yesey: Koska lähen jo la Helsinkiin ja siellä sitte hengailen tod näk ilman nettiä pari päivää että joo-o

 

voisko joku ehkä neuvoa mulle vähän missä nähään ja millon, vielä tässä ennen ku lähen :LOL: ja joku ehkä tekstata mulle jos tulee muutoksia?

katotaanko huomenna?

 

ja minä, vappu ja marse ollaan johonki aikoihi siel rauttiksel menos dösäl mut en muist ihan tarkkaan :chuckle: autto taas paljon.

Link to comment
Share on other sites

katotaanko huomenna?

 

ja minä, vappu ja marse ollaan johonki aikoihi siel rauttiksel menos dösäl mut en muist ihan tarkkaan :chuckle: autto taas paljon.

...joo mut mää olen vantaalt tulos ni en helsinki-VANTAAN lentokentälle jaksais koukata keskustan kautta :chuckle: et kai joku oli tulossa suoraa sinneki?

Link to comment
Share on other sites

voisko joku ehkä neuvoa mulle vähän missä nähään ja millon, vielä tässä ennen ku lähen :LOL: ja joku ehkä tekstata mulle jos tulee muutoksia?

 

Etkö sä muka silloon ollu meses ku sovittiin että nähään sen Helsinki-Vantaan oudon puupatsasmikäliehärpäkerykelmän luona? :wtf: En kyl muista että mikä kellonaika siinä piti olla. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

...joo mut mää olen vantaalt tulos ni en helsinki-VANTAAN lentokentälle jaksais koukata keskustan kautta :chuckle: et kai joku oli tulossa suoraa sinneki?

 

Mä ainaskin tuun suoraan kentälle :yesey:

 

Etkö sä muka silloon ollu meses ku sovittiin että nähään sen Helsinki-Vantaan oudon puupatsasmikäliehärpäkerykelmän luona? :wtf: En kyl muista että mikä kellonaika siinä piti olla. :chuckle:

 

HUGE WEIRD WOOD!!! :awesome: en muista sovittiinks me joku kellonaika :shifty:

 

TÄÄLLÄ nähdään! Löysin tommosen hienon PANOraaman. http://www.helsinki-vantaa.fi/files/efhk/EFHK_panoraama/9.html siis ton liukuportaiden oikeella puolella olevan hökötyksen luona.

Link to comment
Share on other sites

Ja itseasiassa mä just mietin että mitä järkeä meidän on siellä tuloaulassa tavata kun voidaan mennä suoraan sinne ylös lähtöaulaankin :facepalm: mun bussi ainakin taitaa jättää sinne ylös.

 

ELI, sopisko jos nähtäis sittenkin siellä lähtöselvitysalueella, vaikka siinä Finavian tiskin vieressä, ulko-ovien lähellä???

Link to comment
Share on other sites

Ja itseasiassa mä just mietin että mitä järkeä meidän on siellä tuloaulassa tavata kun voidaan mennä suoraan sinne ylös lähtöaulaankin :facepalm: mun bussi ainakin taitaa jättää sinne ylös.

 

ELI, sopisko jos nähtäis sittenkin siellä lähtöselvitysalueella, vaikka siinä Finavian tiskin vieressä, ulko-ovien lähellä???

 

Awwwww, mut HUGE WEIRD WOOD! :'( :'(

 

Mut passaahan tuo, eiköhän me kaikki toisemma löydetä. Ryhmä rämä pitää itestään sen verran sit meteliä, että kaikki asianomaiset osaa paikalle. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Kuka sitä on varaamassa? kelle mun pitäis tietoja antaa :erm:

 

edit: ahaa.. elikkä emppu todnäk viel tänään boardilla pyörii. Mäpä laitan hälle varulta peeämmää asiasta :yesey:

no mä en tiiä, mut oon tänään lähössä muuttopuuhiin ni mä en varmaan ehi :unsure: ja ku ei olla jaeltu tietoi tai mittään nih :unsure: who knows :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

no mä en tiiä, mut oon tänään lähössä muuttopuuhiin ni mä en varmaan ehi :unsure: ja ku ei olla jaeltu tietoi tai mittään nih :unsure: who knows :chuckle:

 

ahaa, että se on sit viel auki :yesey:

mm.. pitäiskö nyt vaan luottaa siihen, että 2010 lukukausi tarralla sai alen tän kk:n loppuun vai pitäiskö se viel soittaa ja varmistaa :erm: mutta luulishan sen niin olevan ku 2011 ki se on voimassa syyskk:n loppuun (olivat päivittäneet tonne tän lukukauden)

 

:LOL:

Link to comment
Share on other sites

ahaa, että se on sit viel auki :yesey:

mm.. pitäiskö nyt vaan luottaa siihen, että 2010 lukukausi tarralla sai alen tän kk:n loppuun vai pitäiskö se viel soittaa ja varmistaa :erm: mutta luulishan sen niin olevan ku 2011 ki se on voimassa syyskk:n loppuun (olivat päivittäneet tonne tän lukukauden)

 

:LOL:

mikä lukukausitarra? :wtf::LOL:

Link to comment
Share on other sites

ahaa, että se on sit viel auki :yesey:

mm.. pitäiskö nyt vaan luottaa siihen, että 2010 lukukausi tarralla sai alen tän kk:n loppuun vai pitäiskö se viel soittaa ja varmistaa :erm: mutta luulishan sen niin olevan ku 2011 ki se on voimassa syyskk:n loppuun (olivat päivittäneet tonne tän lukukauden)

 

:LOL:

 

Kyl ne mun mielestä aina on ollu syyskuun loppuun. Mä ainakin aattelin omalla "vanhalla" tarrallani matkustaa maanantaina :shifty:

Link to comment
Share on other sites

okei.. nomut.. hmm, ku en tiiä yhtään monelt mua tullaan hakee ku ei olla soiteltu (:wtf:) niih hmm äh pyh pöfjfdsköf. kuka sen nyt sit varais :LOL:

 

Emppu varaa :yesey:

 

Kyl ne mun mielestä aina on ollu syyskuun loppuun. Mä ainakin aattelin omalla "vanhalla" tarrallani matkustaa maanantaina :shifty:

 

Näin minäkin ajattelin tehdä :shifty:

 

Muuten, pääseekö kentältä lennon jälkeen miten/millä keskustaan?!

Link to comment
Share on other sites

Emppu varaa :yesey:

 

 

 

Näin minäkin ajattelin tehdä :shifty:

 

Muuten, pääseekö kentältä lennon jälkeen miten/millä keskustaan?!

okei :LOL: onks hällä mahollisuutta siihe? :shifty: nomut työnnän sille noi mun tiedot PM:nä varmuudeks :yesey:

 

bussilla :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Emppu varaa :yesey:

 

 

 

Näin minäkin ajattelin tehdä :shifty:

 

Muuten, pääseekö kentältä lennon jälkeen miten/millä keskustaan?!

 

Jotain busseja sieltä menee. Mä lähen ite eri suuntaan jos meen suoraan kotiin kun kentältä pääsee suoraan bussilla Iittalaan :happy:

Link to comment
Share on other sites

Hih, hoksasit, että sinullehan minä olin tämän kysymyksen osoittanut :chuckle:

 

En mä oikeestaan edes ajatellu kenelle sä oot sen osottanu :LOL: mut ajattelin vastata kuiteskin vaikka eipä tosta varmaan paljon apua ollu :chuckle:

 

Mutta toi 615 ainakin menee keskusta-kenttä -väliä :yesey:

http://aikataulut.ytv.fi/linjat/fi/s615.html

 

Edit: ja toi on näköjään sama bussi millä mä meen jos päätän mennä mun siskolle yöks sillon.

Link to comment
Share on other sites

En mä oikeestaan edes ajatellu kenelle sä oot sen osottanu :LOL: mut ajattelin vastata kuiteskin vaikka eipä tosta varmaan paljon apua ollu :chuckle:

 

Mutta toi 615 ainakin menee keskusta-kenttä -väliä :yesey:

http://aikataulut.ytv.fi/linjat/fi/s615.html

 

Edit: ja toi on näköjään sama bussi millä mä meen jos päätän mennä mun siskolle yöks sillon.

 

Heli meidän tietopankki :happy:

Kiitos jälleen kerran :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...