Jump to content

London calling! kuinka moni?  

57 members have voted

  1. 1. London calling! kuinka moni?



Recommended Posts

työnnän tän nyt tänne viel varmuudeks :shifty:

ähh, mietin tässä ku se lento lontoost helsinkiin tulee aika myöhään jo (nojoo kymmenelt, mut kumminki) niin jos joku ei jaksa lähtee heti kotiopäin tai jotain niin jos varais mun kanssa esim. yheks yöks ompust huoneen?

 

:LOL: oon laiska ihminen :yesey:

Link to comment
Share on other sites

työnnän tän nyt tänne viel varmuudeks :shifty:

 

JOO EHOTTOMASTI :yesey: Paitsi et pääsisin kyl ilmatteeks tädilleni mut se on Vantaal ast paitsi et toisaalt lentokentält ei oo pitkä matka... Mut HMMMM riippuu vähä paljonko tulis maksaa! Ite mietin kyl just samaa. Mut sit vaa tulis mun siskoki varmaa :chuckle:

 

Voin selvittääää

 

JOO ja mut voi lisätä lauantaille entrance G tai F :yesey:

Link to comment
Share on other sites

JOO EHOTTOMASTI :yesey: Paitsi et pääsisin kyl ilmatteeks tädilleni mut se on Vantaal ast paitsi et toisaalt lentokentält ei oo pitkä matka... Mut HMMMM riippuu vähä paljonko tulis maksaa! Ite mietin kyl just samaa. Mut sit vaa tulis mun siskoki varmaa :chuckle:

 

Voin selvittääää

 

JOO ja mut voi lisätä lauantaille entrance G tai F :yesey:

69 euroo yks yö ja jos on kolme niin 23 euroo olis jokaselt.

ja ku ollaan lontoossaki viikko niin siin vaihees siskos saattaa olla jonki verran tuttuki ni ei haittais :chuckle:

 

edit: oon fiksu enkä riskeeraa sitä et mun lauantain lippu lähetettäis huomen :stunned: eli tapaan UK-kontaktini (ooh agenttimaista) sit joskus lauantain ku lähetään jonottaan :LOL::awesome: tulee mielenkiintost ku ei olla koskaan tavattu ja kuvia oon vaan nähny fbookis :chuckle: pitää kai joku kyltti tehä mis lukee isol sen nimi :awesome:

Link to comment
Share on other sites

OMFG this! OMFG! now the most important questions.

 

1. is there towels in the hostel or do i have get my own with me? :ninja:

2. how about sheets?

 

i'm starting to panic here c'mon! :LOL: what the hell do i need to get to london anyway.

Link to comment
Share on other sites

Minä tuun kaverin kanssa perjantain keikalle, mutta me haetaan liput box officesta, kun emme uskaltaneet tilata niitä tänne pohjoiseen asti. Niin että ei hajuakaan portista ja todennäköisesti olemme katsomossa. Oon vältelly viime aikoina kaikkia Wembleyn keikkoihin liittyviä ketjuja, olen tarpeeksi hermostunut ilman niiden lukemistakin :stunned:

Link to comment
Share on other sites

In case you don't remember - you can pay in cash when we arrive to the hostel!

 

OMFG this! OMFG! now the most important questions.

 

1. is there towels in the hostel or do i have get my own with me? :ninja:

2. how about sheets?

 

i'm starting to panic here c'mon! :LOL: what the hell do i need to get to london anyway.

1. Yup, there's towels.

2. And the beds are ready for sliding in and falling asleep.

And you can also check the website, it has most of the information: http://www.pickwickhall.co.uk/uk/

 

Don't forget an adapter!

Link to comment
Share on other sites

In case you don't remember - you can pay in cash when we arrive to the hostel!

 

 

1. Yup, there's towels.

2. And the beds are ready for sliding in and falling asleep.

And you can also check the website, it has most of the information: http://www.pickwickhall.co.uk/uk/

 

Don't forget an adapter!

okay, thankies :awesome::chuckle:

 

HEI!!!!!!!! OISKO MAHTOLLISTA PITÄÄ JOKU PIENI MIITTI TIISTAI-ILTANA????!? siis 7.päivä, se ois ehkä ainut ajankohta mikä mulle käy. :supersad:

täytynee kattoo :erm: mut kyl luulisin että käy.

Link to comment
Share on other sites

HEI!!!!!!!! OISKO MAHTOLLISTA PITÄÄ JOKU PIENI MIITTI TIISTAI-ILTANA????!? siis 7.päivä, se ois ehkä ainut ajankohta mikä mulle käy. :supersad:

 

Mun pitää ainakin treffata mun veli ja sen vaimo lippujen luovutuksen merkeissä, mut mä en vielä tiedä sen ajankohtaa/paikkaa, vain sen että ne on menos kattoon stand upia illalla. Siinä kyllä tuskin kovin kauaa menee, että eiköhän tuo miitinki onnistu. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

>Postaan asianomaiseen threadiin. :awesome:

 

Suvi, Becksille passasi vallan mainiosti se lippujen vaihto, että voit vaihtaa meidän perjantain porteiksi H/J. :dance: Me sovittiin että vaihdetaan ne liput ennen perjantaita, mut en tiiä vielä tapahtuuko se sit keskiviikkona vai torstaina. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

69 euroo yks yö ja jos on kolme niin 23 euroo olis jokaselt.

ja ku ollaan lontoossaki viikko niin siin vaihees siskos saattaa olla jonki verran tuttuki ni ei haittais :chuckle:

 

SOPII :yesey: Mut mistä ompusta oikee puhut, ku noi kolme mitä Helsingis on menee sillee 75e, 79etjsp ja 35e? Wtf toi viimine ei se ny niiiii syrjäl ees oo :LOL:

 

Kumpi varaa? Vaan me 3 kolme vai onks muitaki halukkait? :awesome: Ja miten päästään sinne kentältä, meneekö joku bussi vai suosiol taksi?

Link to comment
Share on other sites

>Postaan asianomaiseen threadiin. :awesome:

 

Suvi, Becksille passasi vallan mainiosti se lippujen vaihto, että voit vaihtaa meidän perjantain porteiksi H/J. :dance: Me sovittiin että vaihdetaan ne liput ennen perjantaita, mut en tiiä vielä tapahtuuko se sit keskiviikkona vai torstaina. :yesey:

oolright :awesome:

 

SOPII :yesey: Mut mistä ompusta oikee puhut, ku noi kolme mitä Helsingis on menee sillee 75e, 79etjsp ja 35e? Wtf toi viimine ei se ny niiiii syrjäl ees oo :LOL:

 

Kumpi varaa? Vaan me 3 kolme vai onks muitaki halukkait? :awesome: Ja miten päästään sinne kentältä, meneekö joku bussi vai suosiol taksi?

no mä ny katoin löntystä ton ku se on ainut omppu minkä tiiän missä se on :chuckle:

no ei ainkaan oo sanonu kettään mittään mut en sit tiiä onks ketään nähny tuota :unsure:

 

kumminvainpäinkäykyllä :LOL: jos aatellaan näin että, te varmaan varaatte samalla kortilla niin sit ei teiän tarttis erikseen mulle työntää nii neljääkuutta euroo vaan et mä sit työntäisin teille sen 23 euroo :LOL: wut mitä mä selitän, mut siis ihan sama.

Link to comment
Share on other sites

Put some money aside for transport!

 

Dear Terje,

 

I have adjusted the accommodation as agreed.

 

There are trains from Gatwick Airport to London Victoria that leave the

airport at 23:13; 23:20; 23:35; 23:50 and 23:53 (and later). The price

per person is GBP 16.90 ("Gatwick Express" trains) except for 23:13 and

23:53 ("Southern" trains) that are GBP 11.30.

 

We will check the actual landing time of your flight and so have some

idea of the time at which you will arrive here - we will be waiting for

you.

 

Kind regards,

Patrick

Link to comment
Share on other sites

Okay so we ARE taking the train then? Good to know. :yesey:

 

Also, yay for Patrick for being kind of awesome. :awesome:

Patrick is so great, we've been exchanging so many e-mails because of all the changes and he has always been so sweet with it. :happy: I'm actually thinking I should get him some kind of a gift for all the trouble he's taken.

Link to comment
Share on other sites

Patrick is so great, we've been exchanging so many e-mails because of all the changes and he has always been so sweet with it. :happy: I'm actually thinking I should get him some kind of a gift for all the trouble he's taken.

 

With a "Thank you for your patience! Sorry these Finns are such a pain in the bottom!" card methinks. :yesey: But yeah, he seems lovely. :happy:

Link to comment
Share on other sites

With a "Thank you for your patience! Sorry these Finns are such a pain in the bottom!" card methinks. :yesey: But yeah, he seems lovely. :happy:

:LOL::LOL::LOL: I'm not sure if it would be quite suitable. :chuckle: He's a proper English gentleman, I'd just feel awkward. :chuckle:

 

But we are there soon! :dance:

Link to comment
Share on other sites

no mä ny katoin löntystä ton ku se on ainut omppu minkä tiiän missä se on :chuckle:

no ei ainkaan oo sanonu kettään mittään mut en sit tiiä onks ketään nähny tuota :unsure:

 

kumminvainpäinkäykyllä :LOL: jos aatellaan näin että, te varmaan varaatte samalla kortilla niin sit ei teiän tarttis erikseen mulle työntää nii neljääkuutta euroo vaan et mä sit työntäisin teille sen 23 euroo :LOL: wut mitä mä selitän, mut siis ihan sama.

Okeeeei pitäis sit varmaa täsä tänää/huomenna varailla :yesey: Koska lähen jo la Helsinkiin ja siellä sitte hengailen tod näk ilman nettiä pari päivää että joo-o

 

voisko joku ehkä neuvoa mulle vähän missä nähään ja millon, vielä tässä ennen ku lähen :LOL: ja joku ehkä tekstata mulle jos tulee muutoksia?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...