Jump to content

London calling! kuinka moni?  

57 members have voted

  1. 1. London calling! kuinka moni?



Recommended Posts

:eek:

 

:shifty::shifty:

 

:eyebrows: who knows :LOL: though my innocent mind didn't think of THAT kind of happytimes :chuckle:

 

I now have an image of a massive muser orgy in my head :LOL:

Well, what do you think will happen at Wembley? Of course there's gonna be a huge Muse orgy! :eyebrows:

 

(un)fortunately I've lost my innocent mind ages ago :LOL:

Link to comment
Share on other sites

I wondered for a moment how on earth would you know about it... and then I remembered the fanged pussies in the Finnish thread :LOL:

 

I bet she has visited PDT and/or your loveboat more than once :chuckle:

 

:shifty:

 

Keikkaliput antaa vielä odottaa itseään. Mutta majoitus on sentään kunnossa, kun yövytään jossain hostellissa lähellä Piccadilly circusta :awesome:

Olikos Ulpun työpaikka siinä lähettyvillä?

Link to comment
Share on other sites

Siis hei! Eix tl oo ketn niin hard core faneja, jotka haluis Wembleyn lis

ndpojat Mansessa viikkoa aikaisemmin??? Siis silleen niinku syyslomailua

Musen merkeiss... :p

Mul ois 2 lippua tarjolla!

 

Don't tempt me :LOL: Muuten kyl mut on tslennot jne ollu jo aika monta kuukautta varauksessa ni niiden muuttelu olis aika mehh. Nii ja raha on kans aika hyv"mutta". :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Toi munhan piti tulla kans nauttimaan tthienosta kulttuurielyksestmutta, nh, eip sitten inspaakaan tuo Muse en niin paljon. Ni ne kuitenkin kesljo kahesti ja muutenkin muuttunu bdi sen verran t vuoden aikana ett.. tiedte varmaan.

 

Mitttarkoittaa? Yksi perjantain lippu myynnissoikeesti halvalla, mitmsillkun en oo ees menossa :D Ostakaa ihmeesspois.

Link to comment
Share on other sites

Toi munhan piti tulla kans nauttimaan tästä hienosta kulttuurielämyksestä mutta, nääh, eipäs sitten inspaakaan tuo Muse enää niin paljon. Näki ne kuitenkin kesällä jo kahesti ja muutenkin muuttunu bändi sen verran täs vuoden aikana että... tiedätte varmaan.

 

Mitä tämä tarkoittaa? Yksi perjantain lippu myynnissä oikeesti halvalla, mitä mä sillä kun en oo ees menossa :D Ostakaa ihmeessä pois.

 

mä saattaisin ostaa mut pitää nyt ensin vähän keskustella ni en sano mitään varmasti siis jos sulla nyt enää on sitä :yesey:

 

oonko ainut, jonka seeticket ticket tracking ei oo muuttunu mihinkään :ninja:

 

et :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

ostin sit epätoivoissani perjantaille lipun. :facepalm: entrance H/J

 

ootteko kaikki menossa omilla porukoilla jonottaa sillon, ku mä nimittäin oon nyt sit ihan yksin menossa ni lyöttäydyn mielelläni jonkun koloporukan mukaan jos sellanen on :stunned:

Link to comment
Share on other sites

ostin sit epätoivoissani perjantaille lipun. :facepalm: entrance H/J

 

ootteko kaikki menossa omilla porukoilla jonottaa sillon, ku mä nimittäin oon nyt sit ihan yksin menossa ni lyöttäydyn mielelläni jonkun koloporukan mukaan jos sellanen on :stunned:

Mä oon ainaki koloihmisten kaa :yesey:

Link to comment
Share on other sites

HEI MUUTEN! miten te kaikki nyt ootte lontoossa, kai me keretään joku ilta keikan ulkopuolella miitata?? :awesome:

 

ja onnea maija lipusta! :awesome: mää taidan ainaki olla tolla entrancella kans perjantaina. :yesey:

 

No keretään varmaan miitata :awesome:

 

 

Mä saan varmaan tietää omat entranceni vasta Lontoossa, ehkä just joskus torstaina tms. :LOL: sekoon luultavasti ennen sitä.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...