Jump to content

Ik ga!  

37 members have voted

  1. 1. Ik ga!

    • Jaaaaaaa.......!
    • Nee :-(
      0
    • Kan/mag/'k wee nie :-{


Recommended Posts

Hi,

 

I'm Adila (not dutch but living in the Netherlands now) coming with another dutch person, Pim... and we have 1 ticket for B/C (from gjs) and another for H/J (I bought one for Pim). We'd try our best to join you guys, so can someone let me know in English if everyone will be meeting up on Friday, maybe?! Would you guys have signs inside the stadium (aliens, dutch flags :rolleyes:) so we can try to get closer and closer to you guys? :p

 

 

:$

 

We arrive Friday 8ish at night, and leave Monday way in the morning.

 

 

:)))

Link to comment
Share on other sites

I'm with Lazlo.....I was already hunting for an alien, but can't find it here in my place. If you wanna join in London be our guest. We fly fridaymorning to Stansted. You can pm me for more information if you want. :D

 

Lazlo and I will have a dutch flag (so 2 flags, lol), trying to find aliens on friday in London. GJS is also on our group (we are with 10 or so) and we have to find eachother again inside Wembley.

 

Edit 1: AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...I have found Aliens....It's so close, I can bike to the shop or even walk!!

 

Edit 2 :I'm hooked up now with 7 green aliens :p

Link to comment
Share on other sites

Ja hoor GJS, Lazlo, Silver Lizzy, Scarfacelady....ohhhhhhhhhhhh....je bedoelt die andere aliens. Ik zal er wel eentje opblazen...ze zijn knalgroen ;)

 

Edit: Damn....onbetrouwbare Aliens! Ik ben er nu al 1tje kwijt....denk dat die nog in de auto ligt en husband komt waarschijnlijk vannacht niet thuis...boehoeeeeeeeeeeeeeeee

Link to comment
Share on other sites

Ik moet het allemaal nog laten inwerken en overdenken.

In ieder geval heb ik een leuke mensen (beter) leren kennen, hebben veel gelachen ... en gedoold en heeft het uitgaansleven geen geheimen meer voor ons. Afgesloten door een megatastisch concert die zijn weerga niet kent.

en wat betreft Kim... later wellicht meer.

 

:D

 

Dus ondertussen..: REAKTIES graag, the Day After!

Link to comment
Share on other sites

Hee lieverds sorry dat ik ineens verdween, ik moest die bus echt halen wat me gelukt is :-)

Leuk jullie ontmoet te hebben, het was erg gezellig.

Scar en lizzy waar waren jullie nou ineens?

 

Hey dear,

 

Gefeliciteerd!! Hoorde dat je jarig was, maar heb je dus niet eens meer kunnen feliciteren :S

Link to comment
Share on other sites

Ik moet het allemaal nog laten inwerken en overdenken.

In ieder geval heb ik een leuke mensen (beter) leren kennen, hebben veel gelachen ... en gedoold en heeft het uitgaansleven geen geheimen meer voor ons. Afgesloten door een megatastisch concert die zijn weerga niet kent.

en wat betreft Kim... later wellicht meer.

 

:D

 

Dus ondertussen..: REAKTIES graag, the Day After!

 

Goedemorgen! Althans zo voelt het nog steeds..... :S

 

Foto's volgen, het was een superleuk weekend, wat GJS zegt nieuwe lieve leuke mensen leren kennen....en een fantastisch concert. En geen voeten meer over, jammer dat we niet meer naar Camden konden (misschien maar beter ook), The Zoo was best wel leuk, maar dan een verdieping lager...als het dan toch fout moet, dan maar zo fout, hahaha.Nachtbussen die toch naar een andere wijk van Londen rijden dan wij dachten (ohh....hoe komen we nu weer thuis), taxichauffeurs die in slaap dreigen te vallen. Nachtelijke beddenruil, mensen die ineens bij ons logeren, maar waarvan het hotel het niet weet, dus meer ontbijtjes dan kamers, ach :D. Restorante Fino die ons vast NOOIT meer wil zien, al is het alleen maar omdat hij geen toeterende vrachtwagens meer wil :p, Lazlo blijkt von Berlin te zijn :p.

 

Nou ja, zoiets was ons weekend dus!

 

Wanneer gaan we weer?? :D

Link to comment
Share on other sites

Gütenabend! Wie geht's? Ich fands einfach genial! (om maar even in de sfeer van het weekend te blijven hangen :p)

Ik heb hier alvast een paar foto's neergezet.

 

En wat, later meer over Kim? Was ik zo erg? :LOL:

 

Mwhghihi, ik weet ook niet wat onze Tourleader daar mee bedoelt??

 

En arghhhhhhhhhhhhh Kim, ik heb net mijn Facebook gedeleted!!

 

Als iemand het er niet mee eens is.....dan delete ik deze wel :D

DSCF5613.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...