Jump to content

Recommended Posts

I've got one more question. We would like to get from Rygge Airport to Oslo by Rygge – Ekspressen bus. Unfortunately the website is not in English and I can't find the information if we get the student discount using International Student ID Card (ISIC-card). Because I know that it does not give us right to discounts in trains.

Glad to help :) .Found this info on a "visit norway" facebook page: "If you plan to take the Rygge Express bus the ISIC international card is accepted."

Glad to help :) .Found this info on a "visit norway" facebook page: "If you plan to take the Rygge Express bus the ISIC international card is accepted."

oh, that's a relief. I'm still shocked how much more expensive the prices are there than in Poland :D Can I have one more question? Is there any site where I can check timetable of local buses? I'm especially interested in bus 37 heading towards Nydalen T :p I'm so sorry for so many questions!

oh, that's a relief. I'm still shocked how much more expensive the prices are there than in Poland :D Can I have one more question? Is there any site where I can check timetable of local buses? I'm especially interested in bus 37 heading towards Nydalen T :p I'm so sorry for so many questions!

You might not need the bus to Nydalen, cause yesterday the home page of ullevaal stadium said the concert was moved to Telenor Arena. But now they've removed the info, so I have no idea whats happening. I know that lines 3, 4 and 6 on the subway (T-banen) goes to Ullevaal. http://tbanen.no/linjekart.aspx . The tram: nr 17 and 18 from the centre of the city to somewhere near the stadium. I'm not to familiar with the buses. Depends on where in the city you're staying. If you're gonna stay in the centre of the city, you will probably have to change buses to get there. Bus nr 37: The bus does not stop close to the stadium (I think! Not to good with the buses! =D) I would go with the subway, much easier. If the consert is moved to Telenor Arena, they usually set up shuttle buses from downtown.

Edited by laleh

YEEAAAAAAAAAAAAAAAAAA boiiiiiiiiiiiiiii

Muse var fantastiske! Digga showet, visste ikke engang at de kom til å kjøre på med pyro, skuespillere og hva enn. :D

Så sinnsykt bra!!! Selv om det var sauna på Telenor Arena synes jeg det fungerte overraskende bra.. og det var all because of Muse og ingenting med arenaen selv å gjøre!

Matt snubbed vår del av første rad for handshakes da, vi var de eneste han ikke kom bort til *snøft* Men fikk plekter og setliste og penger så det gjorde litt opp for det! Selv om det tok et par låter å komme seg over skuffelsen :$

:dance: gleder meg helt vilt, min 5 konsert og flere skal det bli, blir aldri lei:))

Må ærlig innrømme at de to siste albumene ikke er av mine favoritter, men sluker alt..de nye låtene vokser da på meg:)

Det er uansett fantastisk å se de live, ingen over eller under.

Overrasket over at billettene ikke er utsolgt engang.. Hva skjer liksom.

Men jeg er klar sammen med søs, varmer opp med alle grom låtene og gjør oss klare får en konge konsert:)