Da spektrum konserten gikk rett i dass,så er jeg overlykkelig over at jeg fikk ordnet meg billett til ullevaal,kjøpte de dyreste..sky box,håper faen meg det er nær scenen og med meget godt utsikt!!!

Egentlig så foretrekker jeg stå plass,vil rocke og ta av..det vil skje uansett med stå eller stitte plass,står da mer enn man sitter he,he. På en stadium havner man ofte så langt bak om man har ståplass..bare husker nedturen på valla hovin med metallica sommeren som var,kunne bare se de som små prikker he,he. så håper! Tror ikke det slår golden circle som var på koengen,deilig nær scenen,fikk tatt noen gode bilder da:)

Gleder meg helt vilt til sommeren!! Må si at jeg fortsatt ikke er en stor fan av dette nye albumet,synes dette albumet er det dårligste frem til nå...smak og behag.. men er da noen grom låter,animal,særlig panic station digger jeg. Men synes det albumet er litt kjedelig,mangler noe..men spennde med forandringer..selv om det sklir litt ut noen ganger,blir litt mainstream kanskje? Uansett er muse fantastiske live,så det blir knall stemning og ekstase hi hi:p

• 5 months later...

Spent på om de skal ha den samme scenen/pyroen i Norge som de brukte på Emirates. I så fall kommer de som kjører forbi Ullevaal/ Brann stadion til å få flammesjokk :D Satan så bra London var!

Spent på om de skal ha den samme scenen/pyroen i Norge som de brukte på Emirates. I så fall kommer de som kjører forbi Ullevaal/ Brann stadion til å få flammesjokk :D Satan så bra London var!

Får håpe det, godt fornøyd med å få Sunburn, Motp, Hysteria, Butterflies&Hurricanes og SS(samt Blackout, men likte HAARP versjonen bedre med Matt på gitar). Fått SS to ganger på rad nå, får se om det blir New Born på Ullevål :p

Konserten går nok inn på en sterk andreplass av de 6 konsertene jeg har vært på, vet ikke om noe kan slå 2. kvelden på Wembley i 2010.

Så noen nordmenn gå forbi tubestasjonen Arsenal etter konserten, så bare flagga på ryggen, noen av dere som er her?

Får håpe det, godt fornøyd med å få Sunburn, Motp, Hysteria, Butterflies&Hurricanes og SS(samt Blackout, men likte HAARP versjonen bedre med Matt på gitar). Fått SS to ganger på rad nå, får se om det blir New Born på Ullevål :p

Konserten går nok inn på en sterk andreplass av de 6 konsertene jeg har vært på, vet ikke om noe kan slå 2. kvelden på Wembley i 2010.

Så noen nordmenn gå forbi tubestasjonen Arsenal etter konserten, så bare flagga på ryggen, noen av dere som er her?

Store høydepunktet i helga for meg var Dead Star på lørdagen. Har et stort ønske om at de spiller Fury i Oslo, er jo lov å drømme :). Og er enig i at Wembley i 2010 nok var bedre. Ikke lett å slå den oppvisningen.

Store høydepunktet i helga for meg var Dead Star på lørdagen. Har et stort ønske om at de spiller Fury i Oslo, er jo lov å drømme :). Og er enig i at Wembley i 2010 nok var bedre. Ikke lett å slå den oppvisningen.

Ja, skulle gjerne fått Dead Star, aldri sett den live før, hadde vært tøft om de hadde klikka på Ullevål og kjørt Bliss, Dead Star, CE og Fury ja.

Tenk

Supremacy

Supermassive Black Hole

Panic Station

Map of the Problematique

Bliss

Fury

Butterflies&Hurricanes

Sunburn

Feeling Good

Citizen Erased

Liquid State

Madness

Follow Me

Time Is Running Out

Stockholm Syndrome

------

Unintended

Invincible

Starlight

------

Unsustainable

Plug in Baby

Survival

------

Isolated System

Uprising

Knights Of Cydonia

Jaja, bare å drømme :rolleyes:

Men var heldig å fikk billetter til minikonserten de skal ha i St. James´ Park i London etter World War Z premieren på Søndag (bor i London til 8. juli) skulle bare være 30 min sto det, men kjekt skal det bli. :D

Ja, skulle gjerne fått Dead Star, aldri sett den live før, hadde vært tøft om de hadde klikka på Ullevål og kjørt Bliss, Dead Star, CE og Fury ja.

Tenk

Supremacy

Supermassive Black Hole

Panic Station

Map of the Problematique

Bliss

Fury

Butterflies&Hurricanes

Sunburn

Feeling Good

Citizen Erased

Liquid State

Madness

Follow Me

Time Is Running Out

Stockholm Syndrome

------

Unintended

Invincible

Starlight

------

Unsustainable

Plug in Baby

Survival

------

Isolated System

Uprising

Knights Of Cydonia

Jaja, bare å drømme :rolleyes:

Men var heldig å fikk billetter til minikonserten de skal ha i St. James´ Park i London etter World War Z premieren på Søndag (bor i London til 8. juli) skulle bare være 30 min sto det, men kjekt skal det bli. :D

Heldig! Bedre med litt Muse enn ingen Muse :LOL:

JA TAKK til den setlista! Er jo lov å drømme :)

• 2 weeks later...

Hello fellow Musers :)

Me and my frien are planning to visit Oslo and to attend Muse gig there on 24th July (which is very, very exciting!). I just would like to ask if anyone will go to the gig too? And ask for any advice about visiting Oslo ^^

Thank you in advance!

Hello fellow Musers :)

Me and my frien are planning to visit Oslo and to attend Muse gig there on 24th July (which is very, very exciting!). I just would like to ask if anyone will go to the gig too? And ask for any advice about visiting Oslo ^^

Thank you in advance!

I'm going! Working that day, but will hopefully be at Ullevaal in time for the gig. What sort of advice are you looking for? Hotels, tourist attractions and stuff like that?? The first thing you need to know is that it's expensive here! But i'm sure you know that already, it's sort of what we're famous for :LOL: And the audience can be a bit reserved and boring. But hopefully people will let loose a bit on the 24th :)

Edited by laleh

I'm going! Working that day, but will hopefully be at Ullevaal in time for the gig. What sort of advice are you looking for? Hotels, tourist attractions and stuff like that?? The first thing you need to know is that it's expensive here! But i'm sure you know that already, it's sort of what we're famous for :LOL: And the audience can be a bit reserved and boring. But hopefully people will let loose a bit on the 24th :)

Sorry for so late answer! I've got final exams so I'm quite busy :)

True, it is veeery expensive ;p we will have to really cut down on spending money. To be honest, I'm not sure what I was going to ask... Anything that comes to your mind worth seeing/visiting?

Sorry for so late answer! I've got final exams so I'm quite busy :)

True, it is veeery expensive ;p we will have to really cut down on spending money. To be honest, I'm not sure what I was going to ask... Anything that comes to your mind worth seeing/visiting?

If you're looking for a not-too-expensive hotel, i think Comfort Hotel Express one of the cheapest. I've stayed there once, 2-3 years ago when they had just opened, and thought it was alright. https://www.nordicchoicehotels.com/Comfort/Comfort-Hotel-Xpress/ Things to see? Well, it's of course the standard tourist attractions like the opera house, the ski jumping hill in Holmenkollen, Vigelands Park, viking ship museum, Munch-museum. You'll find a lot of information here: http://www.visitoslo.com/en/

If you're looking for a not-too-expensive hotel, i think Comfort Hotel Express one of the cheapest. I've stayed there once, 2-3 years ago when they had just opened, and thought it was alright. https://www.nordicchoicehotels.com/Comfort/Comfort-Hotel-Xpress/ Things to see? Well, it's of course the standard tourist attractions like the opera house, the ski jumping hill in Holmenkollen, Vigelands Park, viking ship museum, Munch-museum. You'll find a lot of information here: http://www.visitoslo.com/en/

I've got one more question. We would like to get from Rygge Airport to Oslo by Rygge – Ekspressen bus. Unfortunately the website is not in English and I can't find the information if we get the student discount using International Student ID Card (ISIC-card). Because I know that it does not give us right to discounts in trains.

I've got one more question. We would like to get from Rygge Airport to Oslo by Rygge – Ekspressen bus. Unfortunately the website is not in English and I can't find the information if we get the student discount using International Student ID Card (ISIC-card). Because I know that it does not give us right to discounts in trains.

Glad to help :) .Found this info on a "visit norway" facebook page: "If you plan to take the Rygge Express bus the ISIC international card is accepted."

Glad to help :) .Found this info on a "visit norway" facebook page: "If you plan to take the Rygge Express bus the ISIC international card is accepted."

oh, that's a relief. I'm still shocked how much more expensive the prices are there than in Poland :D Can I have one more question? Is there any site where I can check timetable of local buses? I'm especially interested in bus 37 heading towards Nydalen T :p I'm so sorry for so many questions!

oh, that's a relief. I'm still shocked how much more expensive the prices are there than in Poland :D Can I have one more question? Is there any site where I can check timetable of local buses? I'm especially interested in bus 37 heading towards Nydalen T :p I'm so sorry for so many questions!

You might not need the bus to Nydalen, cause yesterday the home page of ullevaal stadium said the concert was moved to Telenor Arena. But now they've removed the info, so I have no idea whats happening. I know that lines 3, 4 and 6 on the subway (T-banen) goes to Ullevaal. http://tbanen.no/linjekart.aspx . The tram: nr 17 and 18 from the centre of the city to somewhere near the stadium. I'm not to familiar with the buses. Depends on where in the city you're staying. If you're gonna stay in the centre of the city, you will probably have to change buses to get there. Bus nr 37: The bus does not stop close to the stadium (I think! Not to good with the buses! =D) I would go with the subway, much easier. If the consert is moved to Telenor Arena, they usually set up shuttle buses from downtown.

Edited by laleh

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Så sinnsykt bra!!! Selv om det var sauna på Telenor Arena synes jeg det fungerte overraskende bra.. og det var all because of Muse og ingenting med arenaen selv å gjøre!

Matt snubbed vår del av første rad for handshakes da, vi var de eneste han ikke kom bort til *snøft* Men fikk plekter og setliste og penger så det gjorde litt opp for det! Selv om det tok et par låter å komme seg over skuffelsen :$

• 2 months later...
  • 2 years later...

:dance: gleder meg helt vilt, min 5 konsert og flere skal det bli, blir aldri lei:))

Må ærlig innrømme at de to siste albumene ikke er av mine favoritter, men sluker alt..de nye låtene vokser da på meg:)

Det er uansett fantastisk å se de live, ingen over eller under.

Overrasket over at billettene ikke er utsolgt engang.. Hva skjer liksom.

Men jeg er klar sammen med søs, varmer opp med alle grom låtene og gjør oss klare får en konge konsert:)

• 3 years later...