Jump to content

Recommended Posts

Bare jeg som blodfan som ble skuffa over låta? en sån grand prix avslutning he,he

Nei jeg må nok ta et par drinker før jeg kan elske den låta..håper at dette nye albumet har med seg helt nye implulser,noe helt nytt eller aller helst gå tilbake til røttene...er noen album siden det:) Men tror nok albumet i sin helthet blir bra,men håper den er bedre enn den forrige:)

Jeg vet ikke hva det er, men jeg elsket den fra første lytt. Aner virkeling ikke hva det er, men tror det er noe med den "lekne stormannsgalskapen" som det virker som er tilstede på denne låta. Den er ikke pen og pyntelig og ordentlig på noen måte, den bare gasser på, og er nesten komisk. Jepp, "over the top", og det er sånn jeg liker Muse, når de ikke gir en flying fuck og bare kjører på. Så er jo jeg en fan av opera, pompøse koringer og gitarriff også da. Det er en ufattelig digg sang å trene til også!

HAARP61, keep in mind that while selling tickets above original ticket price is illegal in Norway, people still 'bid' when buying re-sold tickets. Keep looking at finn.no (Google Translate should do a fair job) as early as possible, you might get lucky and get tickets for an okay price. When it's like a month prior to the concert, ticket prices are going to fly sky-high, especially if the new album is well-liked. Seating tickets are always easier to come across than the other sort and most of the ads are usually about swaps where people bought seats but want to get into the mash-pit. Hey you might know all of this already, but I'm writing it anyway :)

Jeg vet ikke hva det er, men jeg elsket den fra første lytt. Aner virkeling ikke hva det er, men tror det er noe med den "lekne stormannsgalskapen" som det virker som er tilstede på denne låta. Den er ikke pen og pyntelig og ordentlig på noen måte, den bare gasser på, og er nesten komisk. Jepp, "over the top", og det er sånn jeg liker Muse, når de ikke gir en flying fuck og bare kjører på. Så er jo jeg en fan av opera, pompøse koringer og gitarriff også da. Det er en ufattelig digg sang å trene til også!

Helt enig! :musesign:

Siden vi fortsatt snakker om Muse-konserten i Bergen: Den var fet, jeg husker at folk "gikk i gang" når Starlight kom, ganske seint. Det var først da lyseffektene fikk feste (lyst i Norge på sommerenlol), med de grønne laserne som er så kule.

Jeg elsker Madness. :) Spent på hvordan resten blir.

Horribelt navn på tråden, forresten. Høres ut som en bot som har oversatt det.

Edited by Jetro

denne videoen poppet opp på en kanadisk muser-venn av meg sin facebook-side i dag. det ser ut som om skavlan er programmet å se på i morgen om man vil få med seg litt muse på tven. i mellomtiden er videoen litt morsom (de begynner å spille ca. 2:10)

Hei..

Er det noen som vet om det går ann å sende fan mail, og eventuelt hvor skal jeg sende den (eller er det en annen måte jeg må gjøre det på). Har såå lyst til å prøve å få autografer. Prøvde å sende en melding på facebook, men har ikke fått no svar (ca en måned siden jeg sendte den første meldingen).

Håper veldig på at det er noen som har svar på dette.

Hilsen Majerr :)

Heisan:))

Jeg lurer på hva fansen synes om dette nye albumet,noen tanker dere vil dele?

Jeg kan ikke svare på det ennå,da jeg skal hente box`en på postkontoret idag,gjett om jeg gleder meg til å lytte til hele albumet,må gjøre meg godt kjent med låtene før spektrum konserten i des,ikke lenge til wiii:D

Spennede,tripper etter nytt materialet,har fått med meg noen låter som er lagt ut på youtube,tja litt avvente i min reaksjon,må nok høre noen av låtene flere ganger. Jeg likte ikke survival og madness,de har endelig vokst på meg nå,fortsatt ingen stor favoritt altså,men ok å lytte til,foretrekker madness da altså:)

Ha en flott dag alle sammen!!

klemz;)

jeg å fruen drar over til stockholm globen i desember for å se de... prøvde desperat å få billetter til stjelenor arena men klarte ikke det :(

så d siste gang i spektrum, knall show men elendig lyd(som spektrum er kjent for)

flere her inne som tar turen bort til stockholm i desember?

Hei!

Jeg fikk nettopp tak i billetter til Ullevaal neste sommer! Herregud som jeg gleder meg! :D Det blir min første Muse-konsert, og jeg tar med meg en venninne som skal bli frelst. Er det flere som skal dit? Anbefaler alle med bruker på muse.mu å kjøpe nå på forsalget! :)

Hei, er nesten aldri her lenger, men tok turen innpå og måtte bare si hei siden det var en norsk thread! Kjøpte akkurat billetter til Muse på Brann Stadion! Det er rett i nabolaget for min del, blir kjempe gøy!! Så de for i november i Wien og hver gang jeg ser de MÅ jeg se de igjen så er superhappy for at jeg har en til konsert å se frem til!

Husker ikke navnet, men noen sa de ville se de i London? Det er mulig å få tak i billetter, du må bare sitte klar når billettene kommer på salg! Har sett de på Wembley to ganger, O2 Arena(begge i London), Marley Park i Dublin og mange andre. Hold øye med pre sale også!

Har blogget om Muse i Wien og sånt hvis du vil se, startet bloggen for ikke så lenge siden så har desverre ikke fått blogget om mine mange andre konsert oplevelser, men du finner Muse konserten under blogposten Amazing Vienna:)

http://www.emilyeyra.blogspot.com

Håper jeg ser noen av dere andre norske Musers i Bergen:D

Hei, er det noen som har fått tak i forhåndsbestillingskoden til konserten på Brann Stadion? På selve konsertsiden til konserten så stod det at den skulle komme klokken 10, men det har enda ikke dukket opp noe. :)

Det er vel bare den koden man har fått utdelt på medlemssidene her? Jeg fikk den ikke til å funke på Brann stadion, men det kan være fordi jeg "brukte den opp" på Ullevål-konserten?

Edit: Nei nå funket den!

Edited by ¨*Starlight*¨

Da spektrum konserten gikk rett i dass,så er jeg overlykkelig over at jeg fikk ordnet meg billett til ullevaal,kjøpte de dyreste..sky box,håper faen meg det er nær scenen og med meget godt utsikt!!!

Egentlig så foretrekker jeg stå plass,vil rocke og ta av..det vil skje uansett med stå eller stitte plass,står da mer enn man sitter he,he. På en stadium havner man ofte så langt bak om man har ståplass..bare husker nedturen på valla hovin med metallica sommeren som var,kunne bare se de som små prikker he,he. så håper! Tror ikke det slår golden circle som var på koengen,deilig nær scenen,fikk tatt noen gode bilder da:)

Gleder meg helt vilt til sommeren!! Må si at jeg fortsatt ikke er en stor fan av dette nye albumet,synes dette albumet er det dårligste frem til nå...smak og behag.. men er da noen grom låter,animal,særlig panic station digger jeg. Men synes det albumet er litt kjedelig,mangler noe..men spennde med forandringer..selv om det sklir litt ut noen ganger,blir litt mainstream kanskje? Uansett er muse fantastiske live,så det blir knall stemning og ekstase hi hi:p

Spent på om de skal ha den samme scenen/pyroen i Norge som de brukte på Emirates. I så fall kommer de som kjører forbi Ullevaal/ Brann stadion til å få flammesjokk :D Satan så bra London var!

Spent på om de skal ha den samme scenen/pyroen i Norge som de brukte på Emirates. I så fall kommer de som kjører forbi Ullevaal/ Brann stadion til å få flammesjokk :D Satan så bra London var!

Får håpe det, godt fornøyd med å få Sunburn, Motp, Hysteria, Butterflies&Hurricanes og SS(samt Blackout, men likte HAARP versjonen bedre med Matt på gitar). Fått SS to ganger på rad nå, får se om det blir New Born på Ullevål :p

Konserten går nok inn på en sterk andreplass av de 6 konsertene jeg har vært på, vet ikke om noe kan slå 2. kvelden på Wembley i 2010.

Så noen nordmenn gå forbi tubestasjonen Arsenal etter konserten, så bare flagga på ryggen, noen av dere som er her?

Får håpe det, godt fornøyd med å få Sunburn, Motp, Hysteria, Butterflies&Hurricanes og SS(samt Blackout, men likte HAARP versjonen bedre med Matt på gitar). Fått SS to ganger på rad nå, får se om det blir New Born på Ullevål :p

Konserten går nok inn på en sterk andreplass av de 6 konsertene jeg har vært på, vet ikke om noe kan slå 2. kvelden på Wembley i 2010.

Så noen nordmenn gå forbi tubestasjonen Arsenal etter konserten, så bare flagga på ryggen, noen av dere som er her?

Store høydepunktet i helga for meg var Dead Star på lørdagen. Har et stort ønske om at de spiller Fury i Oslo, er jo lov å drømme :). Og er enig i at Wembley i 2010 nok var bedre. Ikke lett å slå den oppvisningen.

Store høydepunktet i helga for meg var Dead Star på lørdagen. Har et stort ønske om at de spiller Fury i Oslo, er jo lov å drømme :). Og er enig i at Wembley i 2010 nok var bedre. Ikke lett å slå den oppvisningen.

Ja, skulle gjerne fått Dead Star, aldri sett den live før, hadde vært tøft om de hadde klikka på Ullevål og kjørt Bliss, Dead Star, CE og Fury ja.

Tenk

Supremacy

Supermassive Black Hole

Panic Station

Map of the Problematique

Bliss

Fury

Butterflies&Hurricanes

Sunburn

Feeling Good

Citizen Erased

Liquid State

Madness

Follow Me

Time Is Running Out

Stockholm Syndrome

------

Unintended

Invincible

Starlight

------

Unsustainable

Plug in Baby

Survival

------

Isolated System

Uprising

Knights Of Cydonia

Jaja, bare å drømme :rolleyes:

Men var heldig å fikk billetter til minikonserten de skal ha i St. James´ Park i London etter World War Z premieren på Søndag (bor i London til 8. juli) skulle bare være 30 min sto det, men kjekt skal det bli. :D

Ja, skulle gjerne fått Dead Star, aldri sett den live før, hadde vært tøft om de hadde klikka på Ullevål og kjørt Bliss, Dead Star, CE og Fury ja.

Tenk

Supremacy

Supermassive Black Hole

Panic Station

Map of the Problematique

Bliss

Fury

Butterflies&Hurricanes

Sunburn

Feeling Good

Citizen Erased

Liquid State

Madness

Follow Me

Time Is Running Out

Stockholm Syndrome

------

Unintended

Invincible

Starlight

------

Unsustainable

Plug in Baby

Survival

------

Isolated System

Uprising

Knights Of Cydonia

Jaja, bare å drømme :rolleyes:

Men var heldig å fikk billetter til minikonserten de skal ha i St. James´ Park i London etter World War Z premieren på Søndag (bor i London til 8. juli) skulle bare være 30 min sto det, men kjekt skal det bli. :D

Heldig! Bedre med litt Muse enn ingen Muse :LOL:

JA TAKK til den setlista! Er jo lov å drømme :)

Hello fellow Musers :)

Me and my frien are planning to visit Oslo and to attend Muse gig there on 24th July (which is very, very exciting!). I just would like to ask if anyone will go to the gig too? And ask for any advice about visiting Oslo ^^

Thank you in advance!

Hello fellow Musers :)

Me and my frien are planning to visit Oslo and to attend Muse gig there on 24th July (which is very, very exciting!). I just would like to ask if anyone will go to the gig too? And ask for any advice about visiting Oslo ^^

Thank you in advance!

I'm going! Working that day, but will hopefully be at Ullevaal in time for the gig. What sort of advice are you looking for? Hotels, tourist attractions and stuff like that?? The first thing you need to know is that it's expensive here! But i'm sure you know that already, it's sort of what we're famous for :LOL: And the audience can be a bit reserved and boring. But hopefully people will let loose a bit on the 24th :)

Edited by laleh

I'm going! Working that day, but will hopefully be at Ullevaal in time for the gig. What sort of advice are you looking for? Hotels, tourist attractions and stuff like that?? The first thing you need to know is that it's expensive here! But i'm sure you know that already, it's sort of what we're famous for :LOL: And the audience can be a bit reserved and boring. But hopefully people will let loose a bit on the 24th :)

Sorry for so late answer! I've got final exams so I'm quite busy :)

True, it is veeery expensive ;p we will have to really cut down on spending money. To be honest, I'm not sure what I was going to ask... Anything that comes to your mind worth seeing/visiting?

Sorry for so late answer! I've got final exams so I'm quite busy :)

True, it is veeery expensive ;p we will have to really cut down on spending money. To be honest, I'm not sure what I was going to ask... Anything that comes to your mind worth seeing/visiting?

If you're looking for a not-too-expensive hotel, i think Comfort Hotel Express one of the cheapest. I've stayed there once, 2-3 years ago when they had just opened, and thought it was alright. https://www.nordicchoicehotels.com/Comfort/Comfort-Hotel-Xpress/ Things to see? Well, it's of course the standard tourist attractions like the opera house, the ski jumping hill in Holmenkollen, Vigelands Park, viking ship museum, Munch-museum. You'll find a lot of information here: http://www.visitoslo.com/en/

If you're looking for a not-too-expensive hotel, i think Comfort Hotel Express one of the cheapest. I've stayed there once, 2-3 years ago when they had just opened, and thought it was alright. https://www.nordicchoicehotels.com/Comfort/Comfort-Hotel-Xpress/ Things to see? Well, it's of course the standard tourist attractions like the opera house, the ski jumping hill in Holmenkollen, Vigelands Park, viking ship museum, Munch-museum. You'll find a lot of information here: http://www.visitoslo.com/en/

I've got one more question. We would like to get from Rygge Airport to Oslo by Rygge – Ekspressen bus. Unfortunately the website is not in English and I can't find the information if we get the student discount using International Student ID Card (ISIC-card). Because I know that it does not give us right to discounts in trains.