Jump to content

Recommended Posts

Hei:)

Vil bare ønske alle her inne på forumet en god adventstid og god jul:xmas:

Og jeg har kjøpt alt julegave til megselv! Endelig har jeg fått drømmegitaren min, gibson Les paul trad:D Den er så vakker,fantastisk lyd og spillbarhet,helt perfekt!

Så hva mer jeg trenger jeg til jul he,he

God jul folkens;)

Oi dæven, det var lenge siden!! Ikke mye skjedd på denne fronten. Jeg var på konserten i Bergen i fjor sommer, og det var fett. Så var jeg faktisk i London da det var konsert i september også, men det var en jobbtur og jeg følte liksom ikke jeg kunne begynne å bestille billetter da. Men så viste det seg at det var et stooort fellesarrangement på lørdag og jeg kunne stukket likevel. Meh.

Men, vil bare god jul og godt nyttår og sånn til alle :)

wiiiii!!!!

Gleder meg villt til det nye albumet og konserten 5des,blir konge:D

endelig er de her igjen..bare 2år..men jeg får visst aldri nok av gutta:musesign:

andre som er klare for nytt album og konsert...savner ivren som var rett før spektrum konserten i 2010..tok nesten av her inne he,he

om jeg får tak i biletter så blir det åres beste gave til megselv og det hadde jeg virkelig fortjent;)

Ha en super kveld alle sammen! Take care:)

Can't wait! :) Er litt rart å tenke på at det er to år siden Bergen konserten. Føles ut som det var i går! Kunne heller ønske konserten var i Bergen neste sommer. Enklere, mer komfortabelt og mye billigere ;). En onsdag i desember er ikke akkurat en veldig god dato heller. Men men! Er det Muse så er det Muse.

Jeg savner det normale før salget. Er en smule forvirret over det opplegget de har i år. Tror ikke jeg har kjøpt biletter på det vanlige salget før!

Noen som skal på Øya i år? :)

Jeg skal på Øya onsdagen og lørdagen :awesome: Jeg reiser hovedsaklig for å se Florence + The Machine og Bon Iver, men jeg gleder meg også til Susanne Sundfør, Sondre Lerche og Karpe Diem!

Can't wait! :) Er litt rart å tenke på at det er to år siden Bergen konserten. Føles ut som det var i går! Kunne heller ønske konserten var i Bergen neste sommer. Enklere, mer komfortabelt og mye billigere ;). En onsdag i desember er ikke akkurat en veldig god dato heller. Men men! Er det Muse så er det Muse.

Jeg savner det normale før salget. Er en smule forvirret over det opplegget de har i år. Tror ikke jeg har kjøpt biletter på det vanlige salget før!

Enig med alt dette! Jeg skal allerede 3 turer til Oslo fra august til januar, så musekonserten vil bli min fjerde :p Krysser fingrene for en konsert i Bergen i sommer i tillegg, da :happy:

Ellers så gleder jeg meg som en liten unge til det nye albumet! Jeg er ikke noe stor fan av dubstep, men det var noe med traileren som gav meg frysninger. Og vi vet jo at de har brukt både strings, brass og kor på albumet, så noe dubstep-album blir det nok ikke uansett!

savner ivren som var rett før spektrum konserten i 2010..tok nesten av her inne he,he

Spektrum-gigen var vel i oktober 2009, men jeg skjønner hva du mener.

Spektrum blir litt vel tett innpå eksamensperioden for min del, så jeg vurderer å ta en tur til London i stede.. Har aldri vært på konsert på O2, en gang må jo være den første.

Tickets in the bag!!! :D Spent på hva som blir servert i Spektrum denne gangen. 6 mnd er leeenge å vente.....

Tickets in the bag!!! :D Spent på hva som blir servert i Spektrum denne gangen. 6 mnd er leeenge å vente.....

Jeg har også billetter! :D

Jeg har også billetter! :D

Deilig å slippe stress med billettservice torsdag morgen :)

Deilig å slippe stress med billettservice torsdag morgen :)

Det blir utrolig deilig! Jeg skulle bestille billetter til Kaizers Orchestra i operaen for noen uker siden, og da jeg endelig fikk tilgang til internett drev siden og krasjet hele tiden. Det var krise. Men nå slipper vi det :awesome:

Lol, jeg trodde disse pre-sale-greiene var nesten som et lotteri, sånn at noen heldige ble trukket ut og "vant" billetter. Jeg hadde egentlig ingen forhåpninger, og hadde ikke tenkt å prøve en gang. Men så gjorde en venninne av meg det, og vi fikk billetter :D

Det blir utrolig deilig! Jeg skulle bestille billetter til Kaizers Orchestra i operaen for noen uker siden, og da jeg endelig fikk tilgang til internett drev siden og krasjet hele tiden. Det var krise. Men nå slipper vi det :awesome:

Lol, jeg trodde disse pre-sale-greiene var nesten som et lotteri, sånn at noen heldige ble trukket ut og "vant" billetter. Jeg hadde egentlig ingen forhåpninger, og hadde ikke tenkt å prøve en gang. Men så gjorde en venninne av meg det, og vi fikk billetter :D

Spørs om det så mange fra Norge som har søkt...jeg pleier ihvertfall aldri å være heldig på slike uttrekninger! Skal bli greit med en Muse-gig igjen. Begynner å få abstinenser. Har ikke sett de siden Wembley i 2010.

Jeg aner ikke hvordan de pre-sale-greiene funker - jeg trykka på knappen og fikk "overwhelmed"-beskjeden. Ikke fått noe mail.

Så da blir det vel Billettservice på meg i mårra :)

Konsert nr 6 tror jeg det er, har mista tellinga

Noen som har tenkt seg på London konsertene?

Har hatt veldig lyst til å reise til UK/Europa , men lommeboka mi har ikke så lyst.... Regner med det blir noen stor stadionkonserter til neste år, så får spare til det :)

Har hatt veldig lyst til å reise til UK/Europa , men lommeboka mi har ikke så lyst.... Regner med det blir noen stor stadionkonserter til neste år, så får spare til det :)

Skjønner, skal bo her i London fra 5. juli i ett år så satser på det samme, men klarte å kjempe til meg 2 billetter til den 26. oktober her i London :D

Skjønner, skal bo her i London fra 5. juli i ett år så satser på det samme, men klarte å kjempe til meg 2 billetter til den 26. oktober her i London :D

Det kaller jeg å være utrolig heldig :happy:. Jeg har utrolig lyst å se Muse i London en gang, men det virker nesten umulig å få billetter

Tok det ikke en dag å selge ut alle billetene i 2009? Jeg er litt overrasket. Trodde ikke fanbasen i Norge hadde vokst så mye. Koengen i Bergen tar over 20000 folk.. Synd de sikkert ikke kommer tilbake! Jeg skulle likt å se de neste sommer. Foretrekker utendørskonserter!

Det kaller jeg å være utrolig heldig :happy:. Jeg har utrolig lyst å se Muse i London en gang, men det virker nesten umulig å få billetter

Tok det ikke en dag å selge ut alle billetene i 2009? Jeg er litt overrasket. Trodde ikke fanbasen i Norge hadde vokst så mye. Koengen i Bergen tar over 20000 folk.. Synd de sikkert ikke kommer tilbake! Jeg skulle likt å se de neste sommer. Foretrekker utendørskonserter!

Sant, de stående billettene var utsolgt før minuttet var gått, måtte ta til nøye med sitteplasser. Konserten i Bergen er den beste jeg har sett av Muse i Norge, syns lyden i Spektrum ikke er så bra, + at 25 grader og sol (i Bergen!!) gjorde konserten enda mer perfekt :p

De bør vel komme på en eller annen festival her til lands til neste sommer. Men en reprise av Koengen hadde helt klart vært å foretrekke!

Konserten i Bergen er den beste jeg har sett av Muse i Norge, syns lyden i Spektrum ikke er så bra, + at 25 grader og sol (i Bergen!!) gjorde konserten enda mer perfekt :p

Enig. Faktisk er utendørskonsertene jeg har vært på vært de beste. Quart 2006 er favoritten.

Jeg fikk også karva til meg et par sitteplasser, så blir konsert i år også, hurra! Det blir den femte konserten btw, ikke den sjette. I've done the math.

Rockefeller 2003

Quart 2006

Trondheim UKA 2007

Spektrum 2009

Bergen Koengen 2010

Spektrum 2012

Edited by Ketchup

Digg å fått billetten:) Jeg valgte stå plasser denne gangen,orket ikke å sitte engang til på en muse konsert,faen folk blei sure fordi jeg reiste meg opp,var null liv i der vi satt ha,ha hvordan er det mullig å sitte i ro,ikke lage noe lyd eller opp å rocke?

Gleder meg masse,enig at bergen var bedre med golden circle..så nær scnen:) skulle gjerne fått den muligheten igjen..

Jeg er veldig spent på dette nye albumet,men må si jeg ble dritt skuffa over denne nye låta..den var veldig lik stemning som fra det forrig albumet og det typiske Queen inspirasjonen. Kunne spart seg med den koringa..men bassen og gitarspillinga er kul da.

Bare jeg som blodfan som ble skuffa over låta? en sån grand prix avslutning he,he

Nei jeg må nok ta et par drinker før jeg kan elske den låta..håper at dette nye albumet har med seg helt nye implulser,noe helt nytt eller aller helst gå tilbake til røttene...er noen album siden det:) Men tror nok albumet i sin helthet blir bra,men håper den er bedre enn den forrige:)

Hi Norwegian Musers,

I am from Australia, and am travelling to europe for the upcoming concerts. I still need a ticket to the Oslo gig :( , so if anyone knows of one for sale, could they please message me? Thanks :)

Er det flere enn meg som har problemer med å få lastet ned Muse 360-appen i iTunes? Den er visst ikke tilgjengelig i den norske butikken. Jeg har lyst til å grine.