Jump to content

Recommended Posts

Det blir utrolig deilig! Jeg skulle bestille billetter til Kaizers Orchestra i operaen for noen uker siden, og da jeg endelig fikk tilgang til internett drev siden og krasjet hele tiden. Det var krise. Men nå slipper vi det :awesome:

 

Lol, jeg trodde disse pre-sale-greiene var nesten som et lotteri, sånn at noen heldige ble trukket ut og "vant" billetter. Jeg hadde egentlig ingen forhåpninger, og hadde ikke tenkt å prøve en gang. Men så gjorde en venninne av meg det, og vi fikk billetter :D

 

Spørs om det så mange fra Norge som har søkt...jeg pleier ihvertfall aldri å være heldig på slike uttrekninger! Skal bli greit med en Muse-gig igjen. Begynner å få abstinenser. Har ikke sett de siden Wembley i 2010.

Link to comment
Share on other sites

Jeg aner ikke hvordan de pre-sale-greiene funker - jeg trykka på knappen og fikk "overwhelmed"-beskjeden. Ikke fått noe mail.

 

Så da blir det vel Billettservice på meg i mårra :)

 

Konsert nr 6 tror jeg det er, har mista tellinga

Link to comment
Share on other sites

Noen som har tenkt seg på London konsertene?

 

Har hatt veldig lyst til å reise til UK/Europa , men lommeboka mi har ikke så lyst.... Regner med det blir noen stor stadionkonserter til neste år, så får spare til det :)

Link to comment
Share on other sites

Har hatt veldig lyst til å reise til UK/Europa , men lommeboka mi har ikke så lyst.... Regner med det blir noen stor stadionkonserter til neste år, så får spare til det :)

 

Skjønner, skal bo her i London fra 5. juli i ett år så satser på det samme, men klarte å kjempe til meg 2 billetter til den 26. oktober her i London :D

Link to comment
Share on other sites

Skjønner, skal bo her i London fra 5. juli i ett år så satser på det samme, men klarte å kjempe til meg 2 billetter til den 26. oktober her i London :D

 

Det kaller jeg å være utrolig heldig :happy:. Jeg har utrolig lyst å se Muse i London en gang, men det virker nesten umulig å få billetter

 

Tok det ikke en dag å selge ut alle billetene i 2009? Jeg er litt overrasket. Trodde ikke fanbasen i Norge hadde vokst så mye. Koengen i Bergen tar over 20000 folk.. Synd de sikkert ikke kommer tilbake! Jeg skulle likt å se de neste sommer. Foretrekker utendørskonserter!

Link to comment
Share on other sites

Det kaller jeg å være utrolig heldig :happy:. Jeg har utrolig lyst å se Muse i London en gang, men det virker nesten umulig å få billetter

 

Tok det ikke en dag å selge ut alle billetene i 2009? Jeg er litt overrasket. Trodde ikke fanbasen i Norge hadde vokst så mye. Koengen i Bergen tar over 20000 folk.. Synd de sikkert ikke kommer tilbake! Jeg skulle likt å se de neste sommer. Foretrekker utendørskonserter!

 

Sant, de stående billettene var utsolgt før minuttet var gått, måtte ta til nøye med sitteplasser. Konserten i Bergen er den beste jeg har sett av Muse i Norge, syns lyden i Spektrum ikke er så bra, + at 25 grader og sol (i Bergen!!) gjorde konserten enda mer perfekt :p

Link to comment
Share on other sites

Det kaller jeg å være utrolig heldig :happy:. Jeg har utrolig lyst å se Muse i London en gang, men det virker nesten umulig å få billetter

 

Tok det ikke en dag å selge ut alle billetene i 2009? Jeg er litt overrasket. Trodde ikke fanbasen i Norge hadde vokst så mye. Koengen i Bergen tar over 20000 folk.. Synd de sikkert ikke kommer tilbake! Jeg skulle likt å se de neste sommer. Foretrekker utendørskonserter!

 

De bør vel komme på en eller annen festival her til lands til neste sommer. Men en reprise av Koengen hadde helt klart vært å foretrekke!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Konserten i Bergen er den beste jeg har sett av Muse i Norge, syns lyden i Spektrum ikke er så bra, + at 25 grader og sol (i Bergen!!) gjorde konserten enda mer perfekt :p

Enig. Faktisk er utendørskonsertene jeg har vært på vært de beste. Quart 2006 er favoritten.

 

Jeg fikk også karva til meg et par sitteplasser, så blir konsert i år også, hurra! Det blir den femte konserten btw, ikke den sjette. I've done the math.

 

Rockefeller 2003

Quart 2006

Trondheim UKA 2007

Spektrum 2009

Bergen Koengen 2010

Spektrum 2012

Edited by Ketchup
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Digg å fått billetten:) Jeg valgte stå plasser denne gangen,orket ikke å sitte engang til på en muse konsert,faen folk blei sure fordi jeg reiste meg opp,var null liv i der vi satt ha,ha hvordan er det mullig å sitte i ro,ikke lage noe lyd eller opp å rocke?

 

Gleder meg masse,enig at bergen var bedre med golden circle..så nær scnen:) skulle gjerne fått den muligheten igjen..

Jeg er veldig spent på dette nye albumet,men må si jeg ble dritt skuffa over denne nye låta..den var veldig lik stemning som fra det forrig albumet og det typiske Queen inspirasjonen. Kunne spart seg med den koringa..men bassen og gitarspillinga er kul da.

 

Bare jeg som blodfan som ble skuffa over låta? en sån grand prix avslutning he,he

Nei jeg må nok ta et par drinker før jeg kan elske den låta..håper at dette nye albumet har med seg helt nye implulser,noe helt nytt eller aller helst gå tilbake til røttene...er noen album siden det:) Men tror nok albumet i sin helthet blir bra,men håper den er bedre enn den forrige:)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Bare jeg som blodfan som ble skuffa over låta? en sån grand prix avslutning he,he

Nei jeg må nok ta et par drinker før jeg kan elske den låta..håper at dette nye albumet har med seg helt nye implulser,noe helt nytt eller aller helst gå tilbake til røttene...er noen album siden det:) Men tror nok albumet i sin helthet blir bra,men håper den er bedre enn den forrige:)

Jeg vet ikke hva det er, men jeg elsket den fra første lytt. Aner virkeling ikke hva det er, men tror det er noe med den "lekne stormannsgalskapen" som det virker som er tilstede på denne låta. Den er ikke pen og pyntelig og ordentlig på noen måte, den bare gasser på, og er nesten komisk. Jepp, "over the top", og det er sånn jeg liker Muse, når de ikke gir en flying fuck og bare kjører på. Så er jo jeg en fan av opera, pompøse koringer og gitarriff også da. Det er en ufattelig digg sang å trene til også!

 

HAARP61, keep in mind that while selling tickets above original ticket price is illegal in Norway, people still 'bid' when buying re-sold tickets. Keep looking at finn.no (Google Translate should do a fair job) as early as possible, you might get lucky and get tickets for an okay price. When it's like a month prior to the concert, ticket prices are going to fly sky-high, especially if the new album is well-liked. Seating tickets are always easier to come across than the other sort and most of the ads are usually about swaps where people bought seats but want to get into the mash-pit. Hey you might know all of this already, but I'm writing it anyway :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Jeg vet ikke hva det er, men jeg elsket den fra første lytt. Aner virkeling ikke hva det er, men tror det er noe med den "lekne stormannsgalskapen" som det virker som er tilstede på denne låta. Den er ikke pen og pyntelig og ordentlig på noen måte, den bare gasser på, og er nesten komisk. Jepp, "over the top", og det er sånn jeg liker Muse, når de ikke gir en flying fuck og bare kjører på. Så er jo jeg en fan av opera, pompøse koringer og gitarriff også da. Det er en ufattelig digg sang å trene til også!

Helt enig! :musesign:

 

Siden vi fortsatt snakker om Muse-konserten i Bergen: Den var fet, jeg husker at folk "gikk i gang" når Starlight kom, ganske seint. Det var først da lyseffektene fikk feste (lyst i Norge på sommerenlol), med de grønne laserne som er så kule.

 

Jeg elsker Madness. :) Spent på hvordan resten blir.

 

Horribelt navn på tråden, forresten. Høres ut som en bot som har oversatt det.

Edited by Jetro
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hei..

 

Er det noen som vet om det går ann å sende fan mail, og eventuelt hvor skal jeg sende den (eller er det en annen måte jeg må gjøre det på). Har såå lyst til å prøve å få autografer. Prøvde å sende en melding på facebook, men har ikke fått no svar (ca en måned siden jeg sendte den første meldingen).

Håper veldig på at det er noen som har svar på dette.

 

Hilsen Majerr :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Heisan:))

 

Jeg lurer på hva fansen synes om dette nye albumet,noen tanker dere vil dele?

 

Jeg kan ikke svare på det ennå,da jeg skal hente box`en på postkontoret idag,gjett om jeg gleder meg til å lytte til hele albumet,må gjøre meg godt kjent med låtene før spektrum konserten i des,ikke lenge til wiii:D

 

Spennede,tripper etter nytt materialet,har fått med meg noen låter som er lagt ut på youtube,tja litt avvente i min reaksjon,må nok høre noen av låtene flere ganger. Jeg likte ikke survival og madness,de har endelig vokst på meg nå,fortsatt ingen stor favoritt altså,men ok å lytte til,foretrekker madness da altså:)

 

 

Ha en flott dag alle sammen!!

 

klemz;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

jeg å fruen drar over til stockholm globen i desember for å se de... prøvde desperat å få billetter til stjelenor arena men klarte ikke det :(

så d siste gang i spektrum, knall show men elendig lyd(som spektrum er kjent for)

 

flere her inne som tar turen bort til stockholm i desember?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei!

 

Jeg fikk nettopp tak i billetter til Ullevaal neste sommer! Herregud som jeg gleder meg! :D Det blir min første Muse-konsert, og jeg tar med meg en venninne som skal bli frelst. Er det flere som skal dit? Anbefaler alle med bruker på muse.mu å kjøpe nå på forsalget! :)

Link to comment
Share on other sites

Hei, er nesten aldri her lenger, men tok turen innpå og måtte bare si hei siden det var en norsk thread! Kjøpte akkurat billetter til Muse på Brann Stadion! Det er rett i nabolaget for min del, blir kjempe gøy!! Så de for i november i Wien og hver gang jeg ser de MÅ jeg se de igjen så er superhappy for at jeg har en til konsert å se frem til!

 

Husker ikke navnet, men noen sa de ville se de i London? Det er mulig å få tak i billetter, du må bare sitte klar når billettene kommer på salg! Har sett de på Wembley to ganger, O2 Arena(begge i London), Marley Park i Dublin og mange andre. Hold øye med pre sale også!

 

Har blogget om Muse i Wien og sånt hvis du vil se, startet bloggen for ikke så lenge siden så har desverre ikke fått blogget om mine mange andre konsert oplevelser, men du finner Muse konserten under blogposten Amazing Vienna:)

 

http://www.emilyeyra.blogspot.com

 

Håper jeg ser noen av dere andre norske Musers i Bergen:D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...