Jump to content

Recommended Posts

Heldige dere som skal på Reading!! Det blir nok stort,masse låter fra origin of symmetry:D

Hvor dyre er de bilettene? Og så er da flybilett,hotellrom og barnevakt for guttungen,åå vil så gjerne dra på den konserten!!!!

 

Jeg spiller piano også,begynnte å spille når jeg var 11år,noen år siden.. Men elsker virkelig gitar,mer variasjon av lyd,muligheter..få begrensinger ihvertfall:)

Link to comment
Share on other sites

Heldige dere som skal på Reading!! Det blir nok stort,masse låter fra origin of symmetry:D

Hvor dyre er de bilettene? Og så er da flybilett,hotellrom og barnevakt for guttungen,åå vil så gjerne dra på den konserten!!!!

 

Jeg spiller piano også,begynnte å spille når jeg var 11år,noen år siden.. Men elsker virkelig gitar,mer variasjon av lyd,muligheter..få begrensinger ihvertfall:)

 

Er vel 800-900 kr for dagspass. Satser på fly til manchester torsdag, buss til leeds, tog til reading på lørdag og hjemreise fra london mandag. (hvis jeg får skrapt sammen gryna :D)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Heisan:) Siden det er så stille her,så vil jeg bare ønske alle en god sommer!

 

Jeg venter i spenning om det kommer ny singel i forbindelse med den siste twillight filmen eller om det blir valgt en låt fra en av albumene. Gleder meg til filmen,men nå er musikken i grunn det viktigste for meg. Håper at de er smått igang med å jobbe med nytt materiale til sitt nye album.Det var rart å ikke få vært på muse konsert i år :( Da jeg i fjor fikk med meg 3konserter på 1år:D Savner det.. Men har vært på mange andre bra konserter i år da,men er liksom ikke helt samma he,he.

Link to comment
Share on other sites

Kult,åssen gitar spiller du?

 

Jeg har en kasse gitar og en el gitar,spiller mest på el gitaren da det er helt klart best;) Jeg spiller hver eneste dag,spilt snart i 1år,så det kommer seg,men har så mye å lære ennå. Jeg skal kjøpe med en Gibson les paul trad. snart,det skal bli digg,den har en sån varm,fet tone. Drømmer selvsagt om en Manson Mb1 ,men forblir nok kun en drøm.Så mange lekkere gitarer Matt har hatt opp igjennom åra!!

 

 

Er nok VELDIG sent ute, men les paul trad er en fantastisk gitar!

Jeg har en selv, og jeg anbefaler den! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Ok, kan skrive litt om det senere. Forresten, Muse - A Seaside Rendevouz sender på Nrk 1 i kveld kl. 00:35. Var faktisk min mor som så det haha :D

Jeg begynte å skrive om turen, men ble lei før jeg i det hele tatt kom til Muse :LOL: Kanskje jeg fortsetter en annen gang...

Jeg gikk glipp av det :stunned: Jeg visste at det gikk, men hadde ikke sjansen til å se det :(

Link to comment
Share on other sites

overraskende å ikke se store avhandlinger fra konsert opplevelsen fra mange...he,he Husker spektrum konserten 09,da var det sinnsykt hype før konserten og folk hadde ikke landet etterpå heller,bare stor kontrast!

 

Hva sjedde museerik,hvorfor gikk du glipp av det? veeeldig nysgjerrig...

 

Og håper andre vil fortelle bittelitt om opplevelsen,stemninga,var lyden bra..skjedde det noe eller var det rein rutine fra muse sin sidet,som jeg dessverre har følt det har vært i de siste konsertene..altså stortsett topplyd,topp lasershow,spiller og synger støkent uten feil eller surr.. dette er bra altså,men jeg synes det er sjarmerende med små tabber,mer spontanitet,mer kontakt med publikum ect..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hei:)

 

Vil bare ønske alle her inne på forumet en god adventstid og god jul:xmas:

 

Og jeg har kjøpt alt julegave til megselv! Endelig har jeg fått drømmegitaren min, gibson Les paul trad:D Den er så vakker,fantastisk lyd og spillbarhet,helt perfekt!

Så hva mer jeg trenger jeg til jul he,he

 

God jul folkens;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Oi dæven, det var lenge siden!! Ikke mye skjedd på denne fronten. Jeg var på konserten i Bergen i fjor sommer, og det var fett. Så var jeg faktisk i London da det var konsert i september også, men det var en jobbtur og jeg følte liksom ikke jeg kunne begynne å bestille billetter da. Men så viste det seg at det var et stooort fellesarrangement på lørdag og jeg kunne stukket likevel. Meh.

 

Men, vil bare god jul og godt nyttår og sånn til alle :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

wiiiii!!!!

 

Gleder meg villt til det nye albumet og konserten 5des,blir konge:D

 

endelig er de her igjen..bare 2år..men jeg får visst aldri nok av gutta:musesign:

 

 

andre som er klare for nytt album og konsert...savner ivren som var rett før spektrum konserten i 2010..tok nesten av her inne he,he

 

om jeg får tak i biletter så blir det åres beste gave til megselv og det hadde jeg virkelig fortjent;)

 

Ha en super kveld alle sammen! Take care:)

Link to comment
Share on other sites

Can't wait! :) Er litt rart å tenke på at det er to år siden Bergen konserten. Føles ut som det var i går! Kunne heller ønske konserten var i Bergen neste sommer. Enklere, mer komfortabelt og mye billigere ;). En onsdag i desember er ikke akkurat en veldig god dato heller. Men men! Er det Muse så er det Muse.

 

Jeg savner det normale før salget. Er en smule forvirret over det opplegget de har i år. Tror ikke jeg har kjøpt biletter på det vanlige salget før!

Link to comment
Share on other sites

Noen som skal på Øya i år? :)

 

Jeg skal på Øya onsdagen og lørdagen :awesome: Jeg reiser hovedsaklig for å se Florence + The Machine og Bon Iver, men jeg gleder meg også til Susanne Sundfør, Sondre Lerche og Karpe Diem!

 

Can't wait! :) Er litt rart å tenke på at det er to år siden Bergen konserten. Føles ut som det var i går! Kunne heller ønske konserten var i Bergen neste sommer. Enklere, mer komfortabelt og mye billigere ;). En onsdag i desember er ikke akkurat en veldig god dato heller. Men men! Er det Muse så er det Muse.

 

Jeg savner det normale før salget. Er en smule forvirret over det opplegget de har i år. Tror ikke jeg har kjøpt biletter på det vanlige salget før!

 

Enig med alt dette! Jeg skal allerede 3 turer til Oslo fra august til januar, så musekonserten vil bli min fjerde :p Krysser fingrene for en konsert i Bergen i sommer i tillegg, da :happy:

Ellers så gleder jeg meg som en liten unge til det nye albumet! Jeg er ikke noe stor fan av dubstep, men det var noe med traileren som gav meg frysninger. Og vi vet jo at de har brukt både strings, brass og kor på albumet, så noe dubstep-album blir det nok ikke uansett!

Link to comment
Share on other sites

savner ivren som var rett før spektrum konserten i 2010..tok nesten av her inne he,he

 

Spektrum-gigen var vel i oktober 2009, men jeg skjønner hva du mener.

 

Spektrum blir litt vel tett innpå eksamensperioden for min del, så jeg vurderer å ta en tur til London i stede.. Har aldri vært på konsert på O2, en gang må jo være den første.

Link to comment
Share on other sites

Deilig å slippe stress med billettservice torsdag morgen :)

 

Det blir utrolig deilig! Jeg skulle bestille billetter til Kaizers Orchestra i operaen for noen uker siden, og da jeg endelig fikk tilgang til internett drev siden og krasjet hele tiden. Det var krise. Men nå slipper vi det :awesome:

 

Lol, jeg trodde disse pre-sale-greiene var nesten som et lotteri, sånn at noen heldige ble trukket ut og "vant" billetter. Jeg hadde egentlig ingen forhåpninger, og hadde ikke tenkt å prøve en gang. Men så gjorde en venninne av meg det, og vi fikk billetter :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...