Jump to content

Recommended Posts

Man vet nok ikke setlista før første konserten i turneen har vært, og etter det kan det jo også være små forandringer.. support-act har ikke blitt avslørt for Skandinavia enda såvidt jeg vet. Er så skuffa over at vi ikke får Biffy Clyro :(

Flere som DIGGER det nye albumet eller?? Muse er tilbake i god, gammal form - totalt gærne. Åh gud som jeg digger plata!!!

Jeg hører fortsatt på den minst en gang om dagen. OTT is more!

Noen som vet hvem som skal varme opp for Muse i spektrum?

The Horrors. Jeg synes aldri de har noen bra oppvarmingsband...

Jeg har en ekstra bilett, sitteplass,felt 110,rad 1,plass 14,ved siden av meg:D

Da min venninde har meldt pass pga sykdom,må jeg dra alene og har en bilett jeg vil få solgt. Tar 500kr for biletten,det er vel bra.

Hm,angrer litt på at jeg ikke valgte ståbilett... men får krysse fingra om at jeg får god utsikt alikavel. Er så jævla stusselig å reise på konserten alene!!! Vil jo så gjerne dele denne opplevelsen med noen da! om jeg får tak i kjent folk som vil dra med meg,da går biletten,men i mellom tida må jeg sjekke ut muligheten for å få solgt den.

Bare ta kontakt!

Å bare 5dager igjen.....:D

ok,siden ingen har meldt interesse..gidder ikke å stresse etter å få solgt den,så da ga jeg den til min kjære søster,som ikke har noe forhold til muse,men som ble positiv overraska da hun fikk høre the resistance cden, så nå håper jeg å få omvendt henne;)

klart er gøyere å dra på konsert sammen med noen enn alene.

Å, gleeder meg sån..jeg oppfører meg som en tenåring igjen he he

Da ses vi på konserten;)

en musekonsert er et perfekt sted å omvende folk :D

nice move ;)

håper dere som skal dit får det utrolig moro :)

om bliss blir spilt -syng med litt for meg? :supersad:

Uprising

Resistance

New Born

Map of the Problematique

Supermassive Black Hole

Guiding Light

Interlude (intro til Hysteria, rockn roll;))

Hysteria

United States Of Eurasia

Cave

Unintended

Undisclosed Desires

Starlight

Plug In Baby

Time Is Running Out

Unnatural Selection

Ekstra:

Exogenesis: Symphony, Part 1:

Stockholm Syndrome

Knights of Cydonia Man With A Harmonica intro

Basert på youtube og tidligrere show som de har hatt før denne turneen, er jeg rimelig sikker på disse, og spesiellt overaskelsen cave. Men også cover låta "popcorn" kan komme. Håper på bliss i stedet for guiding light, som de spilte for aller første gang i finland i går.blis har blitt utelatt litt for mye:(

Noen enige?

Noen som har noe inside informasjon om når gutta kommer til spektrum? kunne gjerne tenkt meg et bilde sammen med gutta! ramme inn i gullramme!

De kommer vel sikkert inn i 2-3 tida for lydsjekk? Kan ikke garantere men er vanlig med den tiden.

Jeg er ganske fornøyd med setlista, veldig fornøyd med at Feeling Good ikke er der, men kunne godt bytta ut Unintended og Cave med Dead Star og Showbiz for min del.. Eller utvida setlista med Bliss.. eller Megalomania.. men jeg er bare überglad for at de faktisk er på turné igjen så I'm good! :D

jeg tror Hysteria aldri noensinne vil bli tatt av setlista.. den er for klassisk og for populær live til det.. er en del andre de kunne byttet ut da. *host*unintended*host*

Noen som har noe inside informasjon om når gutta kommer til spektrum? kunne gjerne tenkt meg et bilde sammen med gutta! ramme inn i gullramme!

Det hadde vært sjekt å vite. Jeg gidder ikke å vente på 7.07 toget bare fordi jeg ville møte dem :LOL:

Men jeg skjønner ikke hvorfor folk her ikke liker Guiding Light.. synes den er fin jeg :p

Sku' ønske de spilte Exogenesis 1, 2 og 3, Microcuts, Thoughts of a Dying Atheist, Dead Star, MK Ultra, Hyper Music, Exo-politics, Crying Shame, Escape, og Fillip... I belong to you ville vært fint óg :p

Det ble kanskje litt for mye (har egentlig flere ønsker haha) men jeg er fornøyd uansett! :happy:

WOH, to dager nå! The Horrors er jo ikke de verste, altså. jeg mener... det kunne vært værre. Er litt usikker på når man skal møte opp (har ståplasser). Tror du det er sjans for å møte på gutta om man er der i 2 tida? :rolleyes:

Spør på det finske og (imorgen kveld) det svenske forumet når de dukket opp der, så får dere sikkert vite mer nøyaktig når de dukker opp sånn generelt, men regner med at de ikke kommer FØR 2 iallfall. Though you never know.

Er spent på om de forandrer setlista noe til imorgen i Sverige, gjør de ikke det så blir det nok den samme i norge også.

Uff, jeg er fortsatt skuffet over at vi ikke fikk Biffy Clyro :(

Om dette er setlista skal jeg være ganske fornøyd! Men klart det er noen låter jeg savner :( som: bliss, exo-politics,citizen erased og er veldig glad i ruled by secrecy.

Supert om cave blir spilt:)

Av en eller annen grunn så er jeg ikke noe særlig begeistert for united states of eurasia,prøver å like den,eneste sangen jeg ikke har behov for å høre så mye på.

Dette blir en vanvittig opplevelse! Jeg har jo likt muse siden showbiz,men først nå jeg endelig er istand til å få oppleve dem LIVE, wow!

Jeg kommer alldri til å klare å sitte i ro på min sitteplass...vil jo foran,der alt skjer!!!:mad:

Drar tidlig innover med søs,spise og ta en halvliter først,så er vi klare til riste fra oss:D

morro å se at det er flere som vil a med citizen erased, mn live favoritt gjennom alle tider. var så heldig å være på wembley stadion på lørdagen 16 juni, (de spilte jo også 17 juni), og det var kun den dagen de spilte dn, og den ble også som kjent utelatt fra DVD'en HAARP. men minnene sitter:) den er forøvrig utrolig bra på hubalooo dvd'en da hvis noen ikke sett den der!

sing for absolution ville gjerne hatt med og. og showbiz, som de brukte på forrige turnee. det blir nok bare piano versjon av cave i stedet fra showbiz plata, i siden av unitended. muscle museum er d ikke mange som savner lengre? egentli ikke jeg heller, selv om hørt veldi mye på denne før.

men noen som nen vet noe konkret om når muse kan ventes i spektrum? noen andre som vil prøve å få et bilde med de? 2-3 tiden blir d skrivd her.

:musesign:

Selvfølgelig vært en drøm å få møtt dem,men jeg må vel bare være en realist å innse at det er små sjangser for det:( Men er lov å håpe og prøve:D

Jeg skal på inngang 1 på felt 110, er nysgjerrg på hvem jeg blir sitte/stående ved,noen her som har plass 12 på rad 1 ?? Kanskje en kjekkas???;)

Dette blir så bra,håper det er opphold imorgen,siden jeg skal trave gatelangs,men får ikke bestemmt meg hvor tidlig jeg ska ta toget innover... må jo ikke være sliten før konserten begynner. Blir deilig å ikke måtte stresse og løpe inn får å få best plass,sån sett er det allright med en sitteplass da. men angrer da litt fortsatt at jeg ikke kjøpte ståbilett..men forsent,trøster meg med at jeg ikke trenger å stresse. Forresten er noen fra Larvik som skal innover med toget? Er alltid moro å treffe nye folk som i tillegg elsker den samma musikken. Kommer jeg noengang til å lande etter denne opplevelsen?:dance:

Dette blir så bra,håper det er opphold imorgen,siden jeg skal trave gatelangs,men får ikke bestemmt meg hvor tidlig jeg ska ta toget innover... må jo ikke være sliten før konserten begynner. Blir deilig å ikke måtte stresse og løpe inn får å få best plass,sån sett er det allright med en sitteplass da. men angrer da litt fortsatt at jeg ikke kjøpte ståbilett..men forsent,trøster meg med at jeg ikke trenger å stresse. Forresten er noen fra Larvik som skal innover med toget? Er alltid moro å treffe nye folk som i tillegg elsker den samma musikken. Kommer jeg noengang til å lande etter denne opplevelsen?:dance:

Jeg, samboern og to kompiser har "små-vors" på Majorstua fra fem i morgen - send meg en PM så kanskje vi kan hooke up? Hadde vært kult :D Jeg skal ta med Hullabaloo-dvd'en for den har ikke han (kameraten min), det blir garantert masse Muse-spilling og vin, vi er alle ufarlige ;)