Jump to content

Recommended Posts

Jeg hadde ei venninne på tråden fra konserten, så jeg fikk høre deler av konserten, så jeg var faktisk mer blid enn trist da det hele var over :)

 

Her er listen jeg fant ut at de spilte:

 

Hysteria

Newborn

Sing For Absolution

Muscle Museum

Citizen Erased

Apocalypse Please

Ruled By Secrecy

Sunburn

Butterflies And Hurricanes

Bliss

Time is running out

Plug In Baby

***

Blackout

Stockholm Syndrome

 

Det er noe av det samme de spilte på Rockefeller, bortsett fra at de spilte flere sanger fra Absolution på Rockefeller.

 

Nuvel, jeg gleder meg til neste album jeg. Håper det blir kongebra, og DA skal jeg reise land og strand for å få sett dem - på en SKIKKELIG scene ;)

Link to comment
Share on other sites

Det var fanden meg den beste konserten jeg har sett! matt gikk med den stripete jakken jeg er blitt så glad i :) etter en stund ble det vist bilder på storskjerm i bakgrunnen til apocalypse please (om jeg ikke husker feil).. utrolig fett. jeg stod 5 meter fra scenen :D uten særlig press eller noe..

 

og på slutten sendte de ned ballonger med papirbiter i, og skjøt ut papirbiter fra kanoner :) utrolig sporty av dem å spille og da.. considering dom.. Men alle tok like av uansett!

 

Rart nok tok de ikke unintended.. sikkert like greit, de er nok litt lei av å måtte spille den.. ellers var det en god blanding.. tok kanskje mest av på Plug in Baby.. eller på slutten da Matt veltet den ene keyboard-tingen og stod på den mens han spilte.. men det var FETT! tok en hel filmrull nesten bare på den konserten jeg :) skal hente bildene i morgen.. -Gleder seg-

 

Men Roskilde undervurderte nok muse littegranne da, da de bare fikk spille på Arena, og ikke på Orange.. det var ganske så fullt..

 

jeg KOSTE meg!! Neste gang drar jeg for å se dem anywhere i Norge.. alt er likevel mindre gjørmete enn roskilde :p for DET var litt småkjipt.. men med partytelt overlever man alt.. Det og gummistøvler er et must for neste års festival, bare så man vet det.. jeg hadde naturligvis pakket mest feil av alle: en kjole, to skjørt, to bikinier, to capribukser, EN langbukse.. FEIL FEIL FEIL! Inn til Køben for å kjøpe mer..

 

Yes.. mer kommer nok etterhvert.. nå er jeg veffal evig dautrøtt og sleten... :)

 

Jeg skulle vært der...

DET ER SÅ URETTFERDIG!

Hørtes ut som om det var veldig bra, og man fikk se bandet.

Drømte en av mine typiske muse-drømmer:

 

"Jeg var på vei hjem fra London etter å ha vært på en muse-konsert.

Jeg hadde møtt Matt & resten av gjengen.

Da jeg skulle om bord i flyet ble jeg stoppet,

fordi jeg hadde mistet passet og ingen ville slippe meg videre...

MEN...

Da kom plutselig selveste Matthew James Bellamy & Gjengen med passet mitt.

Han hadde funnet det...

og de skulle tilfeldigvis med samme fly som jeg, til Norge og spille konsert der også.

Jeg skulle til Konsvinger og besøke broren min,

vi tok buss om kvelden til Oslo Spektrum og så MUSE!

Og etterpå møtte jeg bandet igjen, fikk autografer, mange klemmer,

tok mange bilder og lærte noen triks på piano & gitar.. & bla bla bla...."

 

Hadde vært stas og oppleve det i virkeligheten da...

skulle ønske det var mulig, men det er det ikke.

For foreldrene mine ville ikke la meg og om de skulle til Norge så hadde jeg uansett visst det (speider alltid på "tour dates").

Link to comment
Share on other sites

Slitsomt, men verdt det.. Et lite tips til dere andre: ikke skift e-mail'en din her på forumet. Måtte slette den gamle accounten etter at jeg skifta e-mail :(

 

Men nå er jeg tilbake, BuZter, etter en god 8 dagers fyll på Roskilde :LOL:

 

Når sant skal være sagt, så var det Butterflies & Hurricanes de hadde storskjerm på mens Matt spilte piano. Syns jeg leste noe om det. OG (!) når vi først skal nevne store ting fra konserten, hvorfor i all verden er det ingen som har nevnt at Chris LA seg over publikum ? Inkludert meg :D :D :D

 

Det var rett og slett drit fett på konserten. Silver imponerte også temmelig mye, selv om jeg visste de var så flinke :p

 

Hurra for Norge

Link to comment
Share on other sites

Halloys alle sammen.... og til alle dere som var vitner til litt av en kukfin konsert på Roskildes avslutningsdag, detta var fint.

 

Så fint det var når matt spilte piano thingy'en sin på Hurricanes, så fint det var under Stockholm Syndrome og så fint det var å lukte kjendis svetta til Chris når han lå langflat og spilte bass oppå hodene våre, (bla meg og Blanco Summer)....

 

Til alle dere som ikke var der: Fy skamme seg. Dere er syke syke mennesker.....

 

Kosekos

Link to comment
Share on other sites

Det var fanden meg den beste konserten jeg har sett! matt gikk med den stripete jakken jeg er blitt så glad i :) etter en stund ble det vist bilder på storskjerm i bakgrunnen til apocalypse please (om jeg ikke husker feil).. utrolig fett. jeg stod 5 meter fra scenen :D uten særlig press eller noe..

 

og på slutten sendte de ned ballonger med papirbiter i, og skjøt ut papirbiter fra kanoner :) utrolig sporty av dem å spille og da.. considering dom.. Men alle tok like av uansett!

 

Rart nok tok de ikke unintended.. sikkert like greit, de er nok litt lei av å måtte spille den.. ellers var det en god blanding.. tok kanskje mest av på Plug in Baby.. eller på slutten da Matt veltet den ene keyboard-tingen og stod på den mens han spilte.. men det var FETT! tok en hel filmrull nesten bare på den konserten jeg :) skal hente bildene i morgen.. -Gleder seg-

 

Men Roskilde undervurderte nok muse littegranne da, da de bare fikk spille på Arena, og ikke på Orange.. det var ganske så fullt..

 

jeg KOSTE meg!! Neste gang drar jeg for å se dem anywhere i Norge.. alt er likevel mindre gjørmete enn roskilde :p for DET var litt småkjipt.. men med partytelt overlever man alt.. Det og gummistøvler er et must for neste års festival, bare så man vet det.. jeg hadde naturligvis pakket mest feil av alle: en kjole, to skjørt, to bikinier, to capribukser, EN langbukse.. FEIL FEIL FEIL! Inn til Køben for å kjøpe mer..

 

Yes.. mer kommer nok etterhvert.. nå er jeg veffal evig dautrøtt og sleten... :)

 

 

angående unintended, så spilte de ikke den på rockefeller i fjor heller.

egentlig litt merkelig. men på festival så blir det ikke så intimt, så man

går vel mest for at publikum skal ta av muligens.

 

Noen andre band dere blei imponert over i år ?

 

Noen som så Meshuggah ?

Link to comment
Share on other sites

Dropkick Murphys, Sahara Hotnights, N*E*R*D, The Hives, Silver, Pixies.. Stort sett alt jeg så blei jeg imponert over, men hadde kanskje litt for store forventninger til The Hives :/ men ettersom jeg innså det senere, så er jeg fornøyd med den konserten også :D

 

Syke , syyyke mennesker som ikke var på roskilde .. hrmf

Link to comment
Share on other sites

Ikke syk. Blakk.

Prioriterte reise til Island. Angrer ikke, for nå skal jeg visst flytte dit, er tilbudt jobb ;):D

 

 

Voffor bade i varm kilde på Island, når du kan bade i gjørme på Roskilde? ;)

 

hehe... grattullerer med jobbtilbud! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jippi! Endelig finner jeg noen norske Muse-fans! Dere er de første Muse-fans jeg ahr sett, utenom de jeg selv har gjort fans :p

 

Jeg har vært hekta siden tidlig i år, og forbanner meg selv for at jeg ikke ble der før! Håper ihvertfall Muse kommer snart til Norge og at det blir ett sted med fri aldersgrense - er nemlig bare 15....

 

Rock on Muse-fans!!

Link to comment
Share on other sites

angående unintended, så spilte de ikke den på rockefeller i fjor heller.

egentlig litt merkelig. men på festival så blir det ikke så intimt, så man

går vel mest for at publikum skal ta av muligens.

 

Altså, det jeg har hørt nå da, høres temmelig teit ut men, grunnen til at de spiller unintended sjeldent på konserter er at når den var ny, så dro de fleste tertene på konsertene deres kun for å høre den.. altså dro med en gang Unintended var ferdig.. Mongo, men rykte går, rykte består inntil noen forteller meg noe annet mer vettugt..

Link to comment
Share on other sites

Altså, det jeg har hørt nå da, høres temmelig teit ut men, grunnen til at de spiller unintended sjeldent på konserter er at når den var ny, så dro de fleste tertene på konsertene deres kun for å høre den.. altså dro med en gang Unintended var ferdig.. Mongo, men rykte går, rykte består inntil noen forteller meg noe annet mer vettugt..

 

Det var ikke helt bortkastet heller da...

men det hadde ikke vært noe gærn'nt å se resten av konserten.

hmmmmmmmm...

Link to comment
Share on other sites

I Perth? KEWLT!!!11 :LOL:

 

Var på Roskilde sammen med en derfra. må nesten gi han den gode nyheten om at de spiller der da...

 

Ang nytt album: Spiller ingen rolle.. Det er det samme for meg med Muse som med Coldplay; de har mye godt og masse flott.. Har klart meg i en evighet uten noe nytt coldplay album nå, og skal nok klare meg litt lenger uten nytt Muse album også... ( Selv om det ikke hadde gjort noe da ) :p

Link to comment
Share on other sites

De kom jo nettop ut med nytt album.

Det går som regel 1-2 år til neste album.

Man kan vel vente litt lengre.

Og i år har det jo blitt gitt ut så mange singler at,

men b-sides ble det lite av...

Har hørt noen rykter om at gutta lager nye låter allerede,

og at det blir album ganske snart.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...