Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Lenny legt opnieuw banden met de vijand. :unsure:

 

Tuurlijk, je moet je vijanden te vriend houden. Kijk jij nooit As The World Turns?

 

Explosions in the Sky heb ik nog niet gezien...en het zal ook niet voor nu zijn want botanique is uitverkocht, maar veel genot in de Paradiso zou ik zo zeggen !

 

Ken Bright Eyes ook enkel maar vanop cd, maar moet dus niet al te veel spijt hebben dat ik ze eerder dit jaar niet live gezien heb

 

Heb vorig weekend wel genoten van een spetterend concert van the white stripes in vorst nationaal (hoewel die zaal echt wel slecht is)...

 

Ik hoop ook dat ik nog naar eits kan, hier is t ook uitverkocht maar miss heeft de zaal nog tickets :p Nou ja, ik mag maandag iig nog naar Mando Diao en dinsdag naar Nine Black Alps ;)

 

White stripes ben ik niet heengeweest, dat was me iets te duur en in de heineken music hall :(

Link to comment
Share on other sites

Tuurlijk, je moet je vijanden te vriend houden. Kijk jij nooit As The World Turns?

 

 

 

Ik hoop ook dat ik nog naar eits kan, hier is t ook uitverkocht maar miss heeft de zaal nog tickets :p Nou ja, ik mag maandag iig nog naar Mando Diao en dinsdag naar Nine Black Alps ;)

 

White stripes ben ik niet heengeweest, dat was me iets te duur en in de heineken music hall :(

Lenny - As the world turns heb ik niet gezien, maar begrijp dat volkomen hoor - ik zit trouwens effectief ook vaak aan de andere kant van het forum/wereld, met name bij de kiwi's van Nieuw-Zeeland...omdat ik daar geweest ben, voel ik me daar wel toe aangetrokken!!

Ik moet echt is iets beluisteren van die Mando Diao...blijkbaar ook zopas de Rotonde gepaseerd!

Link to comment
Share on other sites

hola hola geen ruzie maken hoor - allé we moeten een front vormen tegen geweld - we zijn tenslotte toch een grote familie :D

 

Nou met Vince wil je geen familie zijn hoor.

 

Lenny - As the world turns heb ik niet gezien, maar begrijp dat volkomen hoor - ik zit trouwens effectief ook vaak aan de andere kant van het forum/wereld, met name bij de kiwi's van Nieuw-Zeeland...omdat ik daar geweest ben, voel ik me daar wel toe aangetrokken!!

Ik moet echt is iets beluisteren van die Mando Diao...blijkbaar ook zopas de Rotonde gepaseerd!

 

Nieuw zeeland, is dat net zo mooi als lotr? :p

Mando Diao moet je echt ns gaan zien, jammer dat hun tour bijna is afgelopen. Ik ga ze maandag voor de 10e keer zien, groupie die ik ben. Je moet wel tegen gillende meisjes kunnen, helaas zijn ze nogal gehyped de laatste 2 jaar :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...