Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Ach ja. Ik ben al blij dat ik hier iemand leer kennen met een naam die verwijst naar een Nine Inch Nails liedje, dus aangenaam!

Maar m'n klein n00bletje toch... Je hoeft mij niet te haten of te vrezen, hoor... Hoewel dat helpt. ;)

 

Nee, welkom aan boord. :)

Link to comment
Share on other sites

Bedankt ( :$ )... Mijn user title is best wel cool zo, niet?

 

Heh is dit iemand die zn naam heeft veranderd? Klaartje? Wat doe jij op microcuts.net? :p

 

 

*edit* ooooooooh tis n newbie, tsja, met al die naamsveranderingen van tegenwoordig... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ik snap er de ballen van ( :confused: ).

Onlangs waren or mods/admins die het eens leuk vonden om een hele boel namen van users om te wisselen met elkaar. En soms hebben ze nog van die schiertjes om spontaan iemands naam te veranderen. Dus dacht Elouan dat jij Klaartje (gekend als Post Modern Sleaze) was...

Link to comment
Share on other sites

Onlangs waren or mods/admins die het eens leuk vonden om een hele boel namen van users om te wisselen met elkaar. En soms hebben ze nog van die schiertjes om spontaan iemands naam te veranderen. Dus dacht Elouan dat jij Klaartje (gekend als Post Modern Sleaze) was...

ach, ik heb maar 12 namen gehad :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Wat is kluitje nou weer voor vreemde vlaamse uitdrukking?

 

En..wil ik wel weten wat het is? :p

Hah! Oeps... Dat hield helemaal geen steek... Hmmmm... Waarom dacht ik nu dat een kluit een been (bot) was waar hondjes mee spelen?

 

Enfin, ja... Hiermede weet je wat ik bedoelde...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...