Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

De west-vlaamse basis wordt hierbij versterkt

 

Oh waar in West-Vlaanderen?

 

Ja zeg, het kan me allemaal niet meer schelen. Wij zijn nu onafhankelijk, dus moeten jullie zich hier niet bemoeien :p

Maar goed, omdat jullie hier de beste hollanders zijn, zie ik het door de vingers, maar durf geen andere nederlandertjes hier te brengen :p

Link to comment
Share on other sites

Nou omdat er lang voordat jij dit mb kwam bezoeken al ver gevorderde contacten zijn gelegd en we elkaar zo af en toe opzoeken tijdens meets in BEL en NED tijdens de afgelopen editie van Werchter stonden we ook met een aantel Nederlanders en Belgen bij elkaar.. Dus ja....

Hmmmmmm... Is een goeie verklaring... Klinkt haast alsof je me afsnauwt, maar niettemin: een goeie verklaring... Hierbij stel ik ook mijn grenzen open...

 

Incubism: Antwerpen??? Bah! Nee (sorry, hoor, antwerpenaars)!! Waarom niet ergens aan de kust? :D Hmmmm... Zoals ... Oostende? :D Kan ook wel logement regelen voor zo'n 3 of 4 tal personen, denk ik... Heb een groot bed, en dan nog zo'n reserve bed dinges... Ik slaap wel op de zetel. Maar jah, soit... U zegt maar.

 

En Robin: :D!!! West-Vlaanderen RULES!!!! *high-fives Robin*

 

P.S.: Bah... Rock Werchter... Bah voor alle festivals...

Link to comment
Share on other sites

Hmmmmmm... Is een goeie verklaring... Klinkt haast alsof je me afsnauwt, maar niettemin: een goeie verklaring... Hierbij stel ik ook mijn grenzen open...

 

Incubism: Antwerpen??? Bah! Nee (sorry, hoor, antwerpenaars)!! Waarom niet ergens aan de kust? :D Hmmmm... Zoals ... Oostende? :D Kan ook wel logement regelen voor zo'n 3 of 4 tal personen, denk ik... Heb een groot bed, en dan nog zo'n reserve bed dinges... Ik slaap wel op de zetel. Maar jah, soit... U zegt maar.

 

En Robin: :D!!! West-Vlaanderen RULES!!!! *high-fives Robin*

 

P.S.: Bah... Rock Werchter... Bah voor alle festivals...

:mad::indiff:

Link to comment
Share on other sites

Hmmmmmm... Is een goeie verklaring... Klinkt haast alsof je me afsnauwt, maar niettemin: een goeie verklaring... Hierbij stel ik ook mijn grenzen open...
Ach er komen hier zo vaak van die mensen die geen idee hebben wat speelt. Ik snap nooit waarom mensen een belemmering zien in grenzen...
Link to comment
Share on other sites

Ach het idee dat ik die knakker een verklaring moet geven... :LOL:

Zeg, zeg, zeg!! Zo is het welletjes geweest, hé!! Ik meende dat deze forum meer iets was om mensen van dichtbij nog dichter bij elkaar te brengen. Een foutieve redenering, blijkbaar. Ik geef mijn "tekortkomingen" gerust toe, maar ik zie geen belemmeringen in grenzen. Dus :p jezelf.

 

P.S.: Wat is dat nu weer, een knakker?

Link to comment
Share on other sites

Hmmmmmm... Is een goeie verklaring... Klinkt haast alsof je me afsnauwt, maar niettemin: een goeie verklaring... Hierbij stel ik ook mijn grenzen open...

 

Incubism: Antwerpen??? Bah! Nee (sorry, hoor, antwerpenaars)!! Waarom niet ergens aan de kust? :D Hmmmm... Zoals ... Oostende? :D Kan ook wel logement regelen voor zo'n 3 of 4 tal personen, denk ik... Heb een groot bed, en dan nog zo'n reserve bed dinges... Ik slaap wel op de zetel. Maar jah, soit... U zegt maar.

 

En Robin: :D!!! West-Vlaanderen RULES!!!! *high-fives Robin*

 

P.S.: Bah... Rock Werchter... Bah voor alle festivals...

 

haha klinkt goed, je grote bed :p

 

bah Rock Werchter? zeker te laat met je kaartje kopen of wat? :rolleyes:

 

P.S.: Wat is dat nu weer, een knakker?

 

:LOL::LOL: geniaal

 

 

oh mensen.. ik heb een sollicitatiegesprek bij de HEMA!! Ze moesten eerst niemand voor Augustus maar toen merkte ie mn gymnasiumdiploma op en was ik opeens slim genoeg voor aan de foto-balie! :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Awwwww... Sorry, hoor... Maar 't is waar... Antwerpen=jaches! :indiff:

 

Let wel, ik zei Antwerpen, en niet Antwerpenaars. :happy:

meh praat het nu maar goed!

 

antwerpen is mooier dan Oostende in ieder geval!

 

Oh Oostende is wel leuk, maar het is langer geleden dat ik in A'pen was. Dus Lieve, ik ben voor!
dankjewel :D
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...