Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Dat was niet de bedoeling, maar wees eerlijk, als zij hier niet zijn dan ...

... zouden we harder moeten vechten om het wat in leven te houden? Wel, zo weze het dan!!

Nee, ik heb er eigenlijk geen last van hoor, dat Nederlanders hier posten, maar jah... Ik vind dat er wat meer België moet inzitten... Niet soms?

Link to comment
Share on other sites

Omdat ik Nederlander ben? En omdat jullie engels zo belabberd is dat het ons leuk leek om n engelstalige meet te doen?

Die uitdaging wil ik wel aangaan met jou, zoetje!

 

En trouwens: als je een Engelse meet wil doen met Nederlanders, zou het dan niet beter zijn om dat in de Nederlandse thread to doen?

 

Soit... Ik klink hier haast onverdraagzaam.. Ben ik echt niet, hoor. :D

Link to comment
Share on other sites

waarom afspreken met Nederlanders?
Nou omdat er lang voordat jij dit mb kwam bezoeken al ver gevorderde contacten zijn gelegd en we elkaar zo af en toe opzoeken tijdens meets in BEL en NED tijdens de afgelopen editie van Werchter stonden we ook met een aantel Nederlanders en Belgen bij elkaar.. Dus ja....
Link to comment
Share on other sites

Nou omdat er lang voordat jij dit mb kwam bezoeken al ver gevorderde contacten zijn gelegd en we elkaar zo af en toe opzoeken tijdens meets in BEL en NED tijdens de afgelopen editie van Werchter stonden we ook met een aantel Nederlanders en Belgen bij elkaar.. Dus ja....

jaaaaaazekerrrrr!!!! BBQ bij Henk :D

 

die BEL/NED meets zijn de beste trouwes :happy:

sorry medebelgjes, maar zonder die nederlandertjes zou het ni zo tof zijn :):happy:

Link to comment
Share on other sites

Nou omdat er lang voordat jij dit mb kwam bezoeken al ver gevorderde contacten zijn gelegd en we elkaar zo af en toe opzoeken tijdens meets in BEL en NED tijdens de afgelopen editie van Werchter stonden we ook met een aantel Nederlanders en Belgen bij elkaar.. Dus ja....

 

En ik wilde nog wel aardig blijven. Bedankt Henk :p

 

Ik heb zelfs musers van hier te logeren gehad, in Nederland en in Antwerpen, dus nog 1 zo'n opmerking en ze hebben t aan jou te danken dat ze de nacht in de goot mogen doorbrengen de volgende keer! ;)

Link to comment
Share on other sites

Die uitdaging wil ik wel aangaan met jou, zoetje!

 

En trouwens: als je een Engelse meet wil doen met Nederlanders, zou het dan niet beter zijn om dat in de Nederlandse thread to doen?

 

Soit... Ik klink hier haast onverdraagzaam.. Ben ik echt niet, hoor. :D

 

ha mooi! :p

kan ook best in Belgie hoor.. ik zeg Antwerpen! :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...