Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Hoe was het op Humo's pop poll?

 

 

Het is niet meer als 6 jaar geleden. Het was zo gejaagd en er was minder te doen rond de prijzen. Als er al iets rond te doen was, was het filmpje op groot scherm dan live op het podium.

Maar ja, ik heb Triggerfinger en de Black Box Revelation nog eens wat zien doen hé

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat momenteel Leuven en Gent de echte studentensteden zijn.

Ik heb in Gent gestudeerd.

De stad is echt fantastisch, zowel voor studenten als inwoners als toeristen

Het is even geleden dat ik er nog geweest ben, er zijn nu veel wegwerkzaamheden bezig, heel het centrum ligt ongeveer open, en dat maakt alles een beetje minder praktisch

 

Veel mensen vinden Leuven ook geweldig. De meesten waarmee ik op de middelbare school heb gezeten zijn naar Leuven gegaan. Ik heb er totaal geen voeling mee...

 

Antwerpen is ook een fijne stad, begint blijkbaar ook meer en meer een studentenstad te worden de laatste jaren. Ik denk dat Antwerpen ook het meest bekend is bij jullie, als je gaat winkelen op de meir weet je soms niet of je nu in België of Nederland bent...

 

Brugge is een fijne stad om als toerist naartoe te gaan, zelfs in eigen land. Het ademt daar historiek, is er supergezellig, zeker in de zomer.

Maar ik heb er totaal geen idee van, hoe het is om daar als student te verblijven.Het staat er niet om bekend in elk geval...

 

Qua opleiding zelf, weet ik niet wat de beste is. op het ogenblik dat ik naar de universiteit ging was de opleiding psychologie beter aangeschreven in Gent, maar hoe het met logopedie staat...geen idee.

 

Tot hier mijn bescheiden mening :)

Link to comment
Share on other sites

Vlaamse vrienden! Ik ben aan het overwegen van jullie onderwijs gebruik te maken (logopedie, dan wel aan hogeschool of uni) en de keus lijkt te bestaan uit Gent, Antwerp, Leuven en Brugge. Welke heeft de betere reputatie / is leukere studenten stad?

 

:dance:Antwerpen!! Antwerpen!! Antwerpen!!:dance:

Op vlak van studies zal het nog wel gelijk gaan. Maar Antwerpen is de coolste stad (weer die bescheiden mening van een Antwerpenaar)

Handig ook, als Muse nog een keer langs komt, ben je in de buurt van het sportpaleis :p

Link to comment
Share on other sites

Het is niet meer als 6 jaar geleden. Het was zo gejaagd en er was minder te doen rond de prijzen. Als er al iets rond te doen was, was het filmpje op groot scherm dan live op het podium.

Maar ja, ik heb Triggerfinger en de Black Box Revelation nog eens wat zien doen hé

 

wel jammer, maar je hebt gelukkig toch van de muziek kunnen genieten ;)

 

Vlaamse vrienden! Ik ben aan het overwegen van jullie onderwijs gebruik te maken (logopedie, dan wel aan hogeschool of uni) en de keus lijkt te bestaan uit Gent, Antwerp, Leuven en Brugge. Welke heeft de betere reputatie / is leukere studenten stad?

 

Gent! :D Daar heb ik gestudeerd, heelgezellige studentenstad. En leuke uitgaansbuurt op donderdag :p Ik weet helaas ook niets over de reputatie van de opleidingen logopedie.

Link to comment
Share on other sites

 

Fuck... ik ga echt naar het verkeerde festival... maar ik hoop dat ze dan op zaterdag komen. Vorig jaar ben ik enkel zaterdag naar Pukkelpop geweest... voor dieje sexy goeie vriend van Dave Grohl en zijn band :p. Dan doe ik dat dit jaar voor Dave Grohl ook maar.

Ik krijg zowiezo een heeeeeeel aantal mensen mee

Link to comment
Share on other sites

Wel opmerkelijk hoe Schuermans Chokri schijnbaar de eer zelfs niet gunt om zelf zijn grote headliner aan te kondigen... Snel snel op voorhand "terloops" laten vallen dat Foo Fighters eigenlijk wel voor ZIJN festival bedoeld waren maar ja, het kon nu écht ni en dus staan ze dan maar op Pukkelpop! Gewoon op voorhand ervoor zorgen dat mensen bij de bekendmaking van de Pukkelpop affiche niet zouden denken: "Wauw! Pukkelpop haalt de Foo Fighters binnen, en Werchter niet!"

 

De lul :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Wel opmerkelijk hoe Schuermans Chokri schijnbaar de eer zelfs niet gunt om zelf zijn grote headliner aan te kondigen... Snel snel op voorhand "terloops" laten vallen dat Foo Fighters eigenlijk wel voor ZIJN festival bedoeld waren maar ja, het kon nu écht ni en dus staan ze dan maar op Pukkelpop! Gewoon op voorhand ervoor zorgen dat mensen bij de bekendmaking van de Pukkelpop affiche niet zouden denken: "Wauw! Pukkelpop haalt de Foo Fighters binnen, en Werchter niet!"

 

De lul :rolleyes:

 

jama jama...werchter haalt de queens binnen!!! Me so happy. 4 keer Josh Homme in een jaar. Dieje vent word je gewoon niet beu :p

Link to comment
Share on other sites

jama jama...werchter haalt de queens binnen!!! Me so happy. 4 keer Josh Homme in een jaar. Dieje vent word je gewoon niet beu :p

 

Jama jama! Pukkelpop deed het ook al :)

 

Ik las het net op internet en moest direct aan u denken... Enjoy ;)

Link to comment
Share on other sites

mja, dat Josh daar maar wa blijft rondhangen en aan een aantal van die melkmuilen die zichzelf zien als rockers, laat zien wat echte rock is :eyebrows:

 

Alé, gewoon ne riem met wa ijzer pinnen door uw broek steken, een lange scheve kuif in uw haar laten knippen en een lederen armband rond uw pols trekken, en dan zijde toch ne stoere rocker... Toch? :rolleyes:

 

Ik zie perfect welk soort melkmuilen ge bedoelt :)

Link to comment
Share on other sites

Alé, gewoon ne riem met wa ijzer pinnen door uw broek steken, een lange scheve kuif in uw haar laten knippen en een lederen armband rond uw pols trekken, en dan zijde toch ne stoere rocker... Toch? :rolleyes:

 

Ik zie perfect welk soort melkmuilen ge bedoelt :)

 

Mja, ik wilde geen namen noemen :D

Link to comment
Share on other sites

Ja,

 

het is wel erg duur en in een heel druk weekend in Engeland maar mijn grootste ooit space dementia nog eens live zien wens zou kunnen uitkomen :p

Denk dat het iets uniek gaat worden

 

je leeft maar één keer he, en je zou er toch superveel spijt van hebben moest je niet gaan ;) Zal idd iets unieks worden! Zolang je daarna maar uitgebreid verslag uitbrengt hier :D

Link to comment
Share on other sites

je leeft maar één keer he, en je zou er toch superveel spijt van hebben moest je niet gaan ;) Zal idd iets unieks worden! Zolang je daarna maar uitgebreid verslag uitbrengt hier :D

 

mja, de spijt bouwt bij mij nu al op. Maar zou een kostelijk grapje worden.

 

Ik zit constant met het idee om een tijd in Engeland te gaan wonen... er komen steeds meer redenen bij om het gewoon eens te doen :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Ja,

 

het is wel erg duur en in een heel druk weekend in Engeland maar mijn grootste ooit space dementia nog eens live zien wens zou kunnen uitkomen :p

Denk dat het iets uniek gaat worden

 

Wauw super, laat ons zeker weten hoe het is geweest en ook je algemene indrukken van het festival enzovoorts! Ben ook van plan om eens naar een groot Engels festival te gaan, en Reading staat bovenaan mijn lijstje!

 

Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen hoeveel dat allemaal kost (zonder vervoer en verblijf, puur festival en camping etc)? :$

Link to comment
Share on other sites

mja, de spijt bouwt bij mij nu al op. Maar zou een kostelijk grapje worden.

 

Ik zit constant met het idee om een tijd in Engeland te gaan wonen... er komen steeds meer redenen bij om het gewoon eens te doen :unsure:

 

zou ook ontzettend graag gaan :( Daarnet speelden ze een liveversie vn New Born op StuBru en zaten ze bezig dat Muse nà deze zomer de nummers van Origin of symmetry nooit meer zal spelen. :(

 

echt? wow, moet een ongelooflijke ervaring zijn. Ben je ooit al lang weggeweest zo nr het buitenland? Ik heb er keihard spijt van dat ik nooit op erasmus ofzo geweest ben :(

 

 

Bedankt voor de feedback girls! Ik ga zaterdag naar Gent uni en blijkbaar is er ook meteen een screening :stunned: En 's avonds een feestje met de diergeneeskunde studenten (vriendinnetje studeert daar) :pimp:

 

good luck vr de screening & have fun op het feestje :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...