Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

belachelijk is het :( Wij hadden dus die mail gehad van dat ze ze toch zouden opsturen, en dan extra betaald, en ja uiteindelijk toch gehad...Probleem was dat we eerst onze reservatiecode niet meer hadden omdat we de mail ervan kwijt waren...ook heen en weer gebeld. Ik sta er eigenlijk van versteld dat we ze nog gehad hebben...

 

Camden Town, check.

Uhm, wel alle doorsnee dingen zoals Big Ben en Buckingham Palace hebben we al gezien, maar aangezien dat ook al ff geleden is maakt het eigenlijk totaal niet uit waar we op af gaan :)

Ik dacht aan guitar-shops, Flats van Matt Bellamy en co...Khad gezien dat er ook ergens een gratis tentoonstelling is van Engelse kaarten (Magnificent Maps at the British Library), misschien dat ook gaan bekijken.

En dat trajectje mag je altijd doorsturen ;)

Link to comment
Share on other sites

Zie, gij hebt dan uiteindelijk wél tickets ontvangen. En bij mij was 't ni mogelijk, al hebben ze ons eerst tien maanden lang laten geloven dat ze het zouden opsturen. En gisteren bellen ze dan plots, NIET met de beloofde oplossing maar met de boodschap dat in hun terms and conditions staat dat als ze "due to circumstances" de tickets niet meer op tijd kunnen opsturen, ik ermee akkoord ga ze op te halen aan de box office. Circumstances? Is slechte wil dan ook een onverwachte circumstance? Vandaar: ze zijn nog niet van mij verlost :LOL:

 

Ik denk niet dat Matthew tegenwoordig nog een flat heeft in Londen. Dom daarentegen :unsure: Mogelijk wel ze. En in dat geval zou ik ook wel willen weten waar dat is, ook al is daar in feite hélemaal niets aan te zien :LOL:

 

Dat trajectje: ik ga meteen op zoek op mijn computer. Over gitaarshops moet ik eens nadenken. In Harrod's hangen alvast een paar sjieke gitaren. En in Soho is er ook een winkel, ik denk dat het Shaftesbury Avenue was. Die was gesloten toen ik er passeerde maar ik heb binnengekeken en er hing toch ook wel één en ander binnen.

 

Dat van die Engelse kaarten wist ik zelf niet... Dat ga ik ook eens uitzoeken!

Link to comment
Share on other sites

Veel plezier in Londen Wembleygangers!!! :dance:

 

Thx!!:D Ik heb er inierdergeval van genoten gisteren!;)

Achteraf gezien.. Geen Map of the problematique, MK Ultra, Bliss of CE (volgens mij waren die laatste 2 bovenaan de poll ge-eindigd?) maar ik moet zeggen dat ik daar totaal niet mee bezig was op het moment zelf, het is gewoon genieten van het eerste tot het laatste nummer! Ik heb maar heel ff internet dus ik ga het hierbij laten maar ik zal maandag als ik terug ben hier mijn filmpjes posten als jullie willen;)

 

Veel plezier nog aan diegenen die vanavond gaan!!!

Link to comment
Share on other sites

woow. Ik ben 6 maanden geleden begonnen aan een tekening van Matt en nu is het eindelijk af. Ik maak nog wel een foto. Maar voor de omschrijving... het is deels in zwart en wit, alleen staat de glitterati erbij en die is dus wel rood. Trouwens om een idee te krijgen van wat ik doe... check mijn facebook. Er staat er ook ene bij van Matt, Dom en Chris die ik voor een vriendin maakte

 

photo.php?pid=4271253&id=540882804&ref=fbx_album

Link to comment
Share on other sites

Wembley!

Het is echt goed geweest. Kheb wat gelezen opt forum van mensen die problemen hadden met terug thuis te geraken, maar man, wat hebben wij het vlot gehad na het concert! Echt goed geregeld, vant stadium tot aan de metro: geen problemen, heel vlot. En int algemeen ook: overal security bij de queue, mensen die wouden "voorkruipen" werden (oké niet altijd, maar das ook onmogelijk) terug naar het einde van de queue gestuurd. Kvond dat die security mensen daar echt gezag uitstraalden. Ik heb voor een keer naar ze geluisterd en ben niet naar binnen gespurt voor een goede plek :p Tevens ook zeer proper London. De queue in Amsterdam voor U2 lag vol met vuiligheid toen de gates opengingen, hier buiten wembley lag er links en rechts wat papier en dan uiteraard helemaal bij het begin vd queue rommel van de kampeerders.

 

Muse was schitterend, de setlist was (jawél!) ook schitterend. Eindelijk Citizen Erased! En Ruled by Secrecy was toch wel een verrassing, mooi zo. Zijn wel wat naar achter gegaan na MK Ultra, want ik had echt geen zin om weer eens een hele gig evenwicht te zoeken tijdens de fellere nummers. Nieuwe plek viel goed mee: genoeg sfeer maar zonder de "surges" naar voor, links, rechts, en achter. (Die circle pit die achter ons ontstond namen we er maar bij :p)

 

Nu is het genoeg Muse geweest voor een tijdje. Want er begint onvermijdelijk wat gewenning op te treden (zelfs bij zo'n geweldige live prestaties).

Was verbaasd met de bom die er viel toen Biffy Clyro begon: geen idee dat die zo bekend en geliefd waren bij het Britse publiek :D enfin kvond ze ook wel best goed, met momenten. White Lies zanger klonk wat valsjes hier en daar. I Am Arrows, tja, waarschijnlijk een stuk beter als je seats had :D

Link to comment
Share on other sites

oooh ik ben zo jaloers!!! Ik wil ook!!! Zeker als ze Citizen Erased en MK Ultra hebben gespeeld. Mijn 2 favorieten. MK ultra is zelfs mijn ringtone en ik heb nog nooit zo lang dezelfde ringtone gehad.

 

Oh btw, uiteindelijk toch maar een foto gemaakt van mijn laatste nieuwe tekening. Ze staat nu op mijn facebook.

http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=5689917&id=540882804&ref=fbx_album

kan wel zijn dat je me eerst even moet toevoegen.

Het lukt me hier weer niet om zo de foto hierop te gooien. Het loopt hier een beetje vast dan

Link to comment
Share on other sites

Mja ik ben toch ook een beetje jaloers op de setlist van zaterdag;) Ik had zitplaatsen vrijdag (de eerste keer dat ik zitplaatsen had bij een concert trouwens); opzich heel goeie plaatsen (level2, rij 2, helemaal in het hoekje langst de kant van Matt) en handig omdat je geen uren op voorhand moet staan wachten maar ik miste toch de sfeer van het middenplein:) Toen Uprising begon was iedereen zo aan het kijken van "zouden we nu rechtstaan of niet"... Uiteindelijk toch maar gedaan hoor (ik ben ook niet zo groot;)) en niet meer gaan zitten gedurende de rest van het concert:p

 

Mijn zus heeft trouwens 8 nrs gefilmd, ik ben ze nu aan het uploaden maar het gaat ontzettend traag dus wss post ik ze morgen pas:) Kwaliteit valt goed mee, zeker het geluid vind ik, maar het beeld is soms niet al te scherp omdat de camera nogal wat last had van de lichtschakeringen, lasers enz.

alvast n stukje KoC! (Weet iemand trouwens hoe je zo'n embed video kan plaatsen in een bericht? Ik had gewoon de code gekopieerd van bij mijn video maar dat wil niet lukken.)

 

Ohja Inge ik kan je foto niet zien, kan je hem misschien hier neerzetten met imageshack ofzo?

Link to comment
Share on other sites

dat is dus wat me niet lukt. Loopt steeds vast.

Maar check dit even. Deze is wel openbaar

http://cid-3179b163d2d1ed77.photos.live.com/self.aspx/tekeningen/DSC01890.JPG

daar staan nog 3 andere ook

 

Wow seg super!!! En die anderen vind ik trouwens ook zeer geslaagd!:)

Hoe groot zijn die afbeeldingen in het echt? A4?

Heb je ooit lessen gevolgd of teken je al heel lang fzo?

Link to comment
Share on other sites

Wow seg super!!! En die anderen vind ik trouwens ook zeer geslaagd!:)

Hoe groot zijn die afbeeldingen in het echt? A4?

Heb je ooit lessen gevolgd of teken je al heel lang fzo?

 

thx!!

die van Matt, Muse en Kurt Cobain zijn A3 en die van Jim Morrison is A4.

Ik heb nooit echt lessen genomen. Ik merkte gewoon dat ik het graag deed op school.

Maar ik kan alleen tekenen zoals dit, wat een heel proces is of overtekenen naar voorbeeld.

Link to comment
Share on other sites

Echt geweldig die video's. Ik ben echt helemaal jaloers.

Maar kom, één van de dagen zal ik me wel iets beter voelen... ik heb de dvd van hullabaloo besteld. Die miste in mijn collectie en ik kon hem nergens vinden. Dus weer misbruik gemaakt van de Muse shop.

Ik verwacht die morgen of maandag. En naart schijnt zijn die extra's goed om zelfs de meest depri persoon te doen lachen :)

Link to comment
Share on other sites

Zeg, mijn teerbeminde belgische Musers!!!

Nu alle zotte toestanden (ook wel eens Muse-gigs genoemd) voorbij zijn (sniff) voor even... vind ik dat het eens tijd wordt voor een gezellige meet.

Ik wil da best hier bij mij doen... (mits een beetje hulp mss van mensen die in de buurt wonen)

Laat maar wete wat je denkt.

Nu ga ik slapen... jammer genoeg moet ik morgen nog werken.

Link to comment
Share on other sites

En naart schijnt zijn die extra's goed om zelfs de meest depri persoon te doen lachen :)

 

Ik heb enkel de cd dus weet ff niet precies welke extra's het zijn; zal eens opzoek moeten op youtube;)

 

En het wordt inderdaad eens tijd voor een meet!:) Ik ben zelf van de regio Brussel (Halle om precies te zijn).

Link to comment
Share on other sites

Echt geweldig die video's. Ik ben echt helemaal jaloers.

Maar kom, n van de dagen zal ik me wel iets beter voelen... ik heb de dvd van hullabaloo besteld. Die miste in mijn collectie en ik kon hem nergens vinden. Dus weer misbruik gemaakt van de Muse shop.

Ik verwacht die morgen of maandag. En naart schijnt zijn die extra's goed om zelfs de meest depri persoon te doen lachen :)

 

Die behind the scenes is echt geweldig, nu ik eraan denk, die ga ik binnekort nog eens opzetten!

Link to comment
Share on other sites

DVD ontvangen. En die extra's zijn echt goed. Tom doet da wel goed eigenlijk. Een leuke afwisseling tussen steady shooting en situaties waaring Tom blijkbaar met camera en al in een gevecht van de anderen is beland. :LOL:

 

Voor de meet, laat het maar weten. Ik woon in Brasschaat. Er is hier parkeerplaats zat en ik kan ook mensen van het station van Kapellen ophalen. Allemaal geen probleem!!!

Link to comment
Share on other sites

Eindelijk terug van Londen, en sorry voor het nogmaals "openrijten" van de "wonden", maar... Wembley was idd fantastisch! Ik ben zaterdag geweest en als ik het zo zie, heb ik ook wel de beste setlist gekregen. Al ben ik jaloers dat ze op vrijdag wél B&H en I Belong To You hebben gekregen :(

 

En zoals gevreesd zat ik écht wel hoog, wat het maar half zo leuk maakte dan als ik beneden had gestaan of gezeten, maar toch was ik nog tevreden. En wat een geluid in Wembley! Ik heb eens een documentaire gezien over de technologieën die ze hebben gebruikt om bij het bouwen van het nieuwe stadion ook te zorgen dat het geluid bij concerten zo goed mogelijk is, en amai dat is goed gelukt. En dat terwijl het concert eigenlijk ongemeen LUID was. Bij momenten "explodeerde" de muziek gewoon, bvb in Ruled by Secrecy, en toch klonk het dan nog zuiver. Op het moment dat het pianostuk in da lied begint was da echt van: :eek::eek::eek:.

 

Ook qua organisatie: wauw. Security en politie zijn daar vriendelijk maar hebben autoriteit. You don't fool them. Na het concert stonden er massa's agenten netjes opgesteld om de massa naar het metrostation te leiden, wat perfect lukte zonder drummen of duwen. Ik ben aan een rustig tempo maar heel vlot terug naar het appartement geraakt. Het enige wat mij opviel - en waarvoor ik nog blij was met zitplaatsen - was dat er geen golden circle was en ook niks van vakken op het middenplein. Ik zag de massa echt "kolken" en van voren naar achteren deinen. Leek me wel nogal gevaarlijk.

 

Inge, je tekeningen zijn cool! Dit is het soort tekening dat ik in mijn huis zou ophangen. Ik hou niet van een "gewoon" portret of poster, ik hou ervan als het net iets abstracter is, met meer karakter! Echt leuk.

 

Hullabaloo: geweldig he :LOL: "I caught a pwoper fish Dom!", en dan laat hij zijn viske lompweg schieten, ik heb echt in een deuk gelegen. En die gevechten, het verbaast me dat ze niet vaker hun botten hebben gebroken.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...