Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Ik hou daar ook van. Het is één van de dingen die ik net zo leuk vind aan een festival: effe drie/vier dagen afgesloten zijn van het dagelijkse leven, met zo weinig mogelijk luxe, enkel basishygiëne, plan trekken met de middelen die ge hebt meegebracht en verder gewoon van de sfeer en de muziek genieten. Ni gelijk die poppemiekes die een festival zien als een showcase, een modeshowke om te laten zien wat ze allemaal in hun kleerkast hebben steken dat ze op een gewone schooldag niet kunnen of mogen aantrekken :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Yep ik zie ze inderdaad ook élk jaar weer. Hakken, make-up, juwelen, elke aanraking met het gras vermijden, op de drukste momenten op de camping toch nog meer dan een uur gaan aanschuiven voor een doucheke want bah, die kraantjes da's toch maar vies, etc etc... Echt, die zouden beter gewoon in de Carré blijven :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Shit, ook de dagtickets dan? Pffffffffffff 'k was juist volop aan't zien om dan toch te gaan voor Faithless en Muse :( En vooral Muse moet ik nooooooooooit op Pukkelpop verwachten, daar ben ik quasi 100% zeker van met die Live Nation-maffia :phu:

 

De eerste keer in acht jaar??? Awww, da zal inderdaad ook pikken. Maar nog niet wanhopen, misschien tikt ge last minute nog wel een combiticketje op de kop via internet. Op "minder bekende" sites als Kapaza zijn er altijd nog wel wat eerlijke verkopers te vinden ook!

Link to comment
Share on other sites

Is da echt al bijna uitverkocht. Da is echt te zot. Maar anderhalve week geleden waren er nog meer dan 10000 combi tickets beschikbaar. Hoe het met de dagtickets zit, heb ik geen idee van. Maar ik vermoed dat donderdag en zondag snel uitverkocht zal zijn. Dat bleken toch de populairste dagen. En eigenlijk, ook de populairste dagen voor mij.

Link to comment
Share on other sites

in de krant stond dat het bijna volledig uitverkocht is

er zijn nog wel combitickets en tickets voor donderdag, vrijdag en zondag, maar niet om nog lang te twijfelen en ik kan niet anders dan gewoon wachten en zien wat er gebeurd, heb trouwens ook niemand om mee mee te gaan momenteel dusja...

zaterdag is uitverkocht en er bestaat een wachtlijst voor...

Link to comment
Share on other sites

in de krant stond dat het bijna volledig uitverkocht is

er zijn nog wel combitickets en tickets voor donderdag, vrijdag en zondag, maar niet om nog lang te twijfelen en ik kan niet anders dan gewoon wachten en zien wat er gebeurd, heb trouwens ook niemand om mee mee te gaan momenteel dusja...

zaterdag is uitverkocht en er bestaat een wachtlijst voor...

 

niemand om mee te gaan. Zolang je daar geraakt, is er toch geen probleem.

Ik loop daar toch 4 dagen rond. Ik ken wel meer mensen die daar alleen voor een dagje naartoe gaan en me dan effe bellen om te horen waar ik juist zit. Geen probleem hoor!!! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!!

Link to comment
Share on other sites

toevallig ben ik van Mechelen ;):p

maar kmoet eerst kijken wat er op financieel gebied gaat gebeuren

lees: ik wil werk, maar dan heb ik wrs geen vrij op donderdag en vrijdag

dus ik bekijk het nog ff allemaal ;)

Link to comment
Share on other sites

als je snel werk hebt, zou dat nog moeten lukken. Ik werk nu iets meer dan een maand (in Mechelen, haha) en verlof voor Werchter komt allemaal wel goed.

Ik blijk daar in mijn team de enige Werchter-ganger te zijn. Dat scheelt. De rest zijn meer Tomorrowland-gangers te zijn, of nog ene die meer iets voor Graspop heeft. Bizarre combinaties in ons team:LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben de enige Pukkelpopper in héél mijn unit (zo'n 50 mensen)... Ik heb wel behoorlijk wat collega's, vrienden en kennissen etc die naar Werchter gaan, dus qua gezelschap heb ik daar alvast geen enkel probleem. Bij mij is het enkel een probleem qua vervoer terug. Er was mij ook al voorgesteld om gewoon voor één nacht bij vrienden in de tent te slapen, tot voor een jaar of twee was het supermakkelijk om ergens langs de zijkant de camping op te gaan zonder opgemerkt te worden. Maar sinds kort is ook die bewuste camping té goed afgesloten. Ze zullen het wel doorgehad hebben dat er veel niet betalende gasten waren :(

Link to comment
Share on other sites

Waar werk je Inge?

 

En ik zoek ondertussen al een half jaar, dus van snel werk vinden is geen sprake :rolleyes:

 

Ik werk bij voormalig EDS, nu HP, binnenkort HP/CDS. Je weet wel, dat groot gebouw dat daar aan Mechelen-Noord tegen de E19 staat.

 

Al een half jaar op zoek? Dat is echt wel lang. Wat zoek je?

Link to comment
Share on other sites

Hehe ik woon daar vlak bij ;) onder de watertoren :p

 

Ik zoek iets in de psychosociale sector, ik ben afgestudeerd als klinisch psycholoog

en in mn opleiding bij de vdab hebben ze gezegd dat het beter is ni zomaar iets aan te nemen, dat het echt wel een beetje in de richting moet gaan dusja... Ik zoek wel vreemd maar ofwel is mn diploma te hoog ofwel heb ik geen ervaring, echt zielig ze

Link to comment
Share on other sites

Hehe ik woon daar vlak bij ;) onder de watertoren :p

 

Ik zoek iets in de psychosociale sector, ik ben afgestudeerd als klinisch psycholoog

en in mn opleiding bij de vdab hebben ze gezegd dat het beter is ni zomaar iets aan te nemen, dat het echt wel een beetje in de richting moet gaan dusja... Ik zoek wel vreemd maar ofwel is mn diploma te hoog ofwel heb ik geen ervaring, echt zielig ze

 

Diploma te hoog? :erm:

 

Waarschijnlijk omdat ze bang zijn dat ge "te duur" zou zijn, maar over loon valt toch te spreken...

 

En oké, dat ge niet te lang in een andere richting moet blijven werken is waar, want ge bouwt een andere ervaring op dan ge zou willen, en voor ge het weet zit ge min of meer vast in die richting. Maar anderzijds lijkt het me nog altijd beter als ge kunt zeggen dat ge een jaar gewerkt hebt en dat ge een meer specifieke richting uit wilt, dan dat ge na verloop van tijd moet zeggen "ik zoek al een jaar werk en heb nog altijd niks"...

 

Alé, da is mijn mening he ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja te hoog, het geld inderdaad en het feit da ge ni lang in die job zult blijven en direct weg zijt als ge iets beter vindt

en de logica is overal zoek...

Maar tis vooral ervaring, die ge dus ni opdoet als ze u nergens laten beginnen... achja

 

En ja ik weet het dat het beter zou zijn om toch maar gewoon ergens te werken, maar ik solliciteer echt heel breed toch binnen mijn richting, dusja

en nu ander onderwerp want echt tof vindk het ni...

Link to comment
Share on other sites

Ja te hoog, het geld inderdaad en het feit da ge ni lang in die job zult blijven en direct weg zijt als ge iets beter vindt

en de logica is overal zoek...

Maar tis vooral ervaring, die ge dus ni opdoet als ze u nergens laten beginnen... achja

 

En ja ik weet het dat het beter zou zijn om toch maar gewoon ergens te werken, maar ik solliciteer echt heel breed toch binnen mijn richting, dusja

en nu ander onderwerp want echt tof vindk het ni...

 

Da ken ik, ivm die ervaring, da's bij mij ook altijd al een grooooot punt van frustratie geweest en het is idd absurd. Hoe kunt ge ervaring opdoen als ge nergens moogt beginnen zonder ervaring :erm:

 

Maar 't is goed, we zullen het er ni meer over hebben, zoals verzocht ;) Toch nog véél succes gewenst!!!

Link to comment
Share on other sites

hihi merci :happy:

 

heb net een uurtje met de auto gereden, mss komt da rijbewijs er toch nog :p:LOL:

 

rijbewijs?? Zeg mij wat. Ze doen hier echt weer lastig in Deurne... zoals ze bekend staan. Ze hebben mij al 2 keer gebuisd voor de stomste redenen. Ik had al van de eerste keer geslaagd moeten zijn... maar nee hoor... in de plaats kan ik weer gaan betalen voor rijlessen. En dat voor iemand die elke dag over en weer rijdt tussen Noord-Antwerpen en Mechelen :mad:

Link to comment
Share on other sites

Aha, allebei aan't leren rijden (of aan't proberen aan da rijbewijs te geraken)!

 

Wel, doe vooral niet zoals mij: ik was weliswaar van de eerste keer glansrijk geslaagd, zowel voor theoretisch als praktijkexamen... En daarna liet mijn ma mij NOOIT alleen met de auto weggaan. En met haar rijden heb ik na een tijd ook opgegeven omdat ze mij hyper-zenuwachtig maakte, wat mij dus eerder ONzekerder maakte dan zekerder.

 

Gevolg: zodanig weinig achter een stuur gezeten, dat ik nu - na vijf jaar rijbewijs - eigenlijk nog altijd niks rij-ervaring heb en intussen eigenlijk sowieso altijd in de passagierszetel kruip, want op de duur raak je het zo gewoon. NIET GOED!

Link to comment
Share on other sites

dat kan ik me voorstellen. Ik ben het omgekeerde, ik rijd altijd. Zeker als het met mijn auto is. En ik rijd echt veel, maar slaag er niet in mijn echt rijbewijs te halen.

Maar ja, dat is het examencentrum in Deurne. Ramp oh ramp

Link to comment
Share on other sites

Da's heel goed, als je constant op de baan bent en in druk verkeer etc. Ik ga sowieso niet met de auto werken, aangezien ik in hartje Brussel werk en ik dus veel beter het openbaar vervoer kan nemen. 's Avonds ga ik nooit veel weg, blijven er nog de weekends over. Dan ga ik meestal samen met m'n vriend ergens naartoe, en dan rijdt hij sowieso altijd. Die gewoonte zit er zo fel ingebakken, eigenlijk zou ik dat moeten doorbreken en zelf altijd achter het stuur kruipen, want eigenlijk kan ik wel goed rijden. Het ontbreekt puur aan het zelfvertrouwen achter het stuur!

 

Toen ik leerde rijden deed ik ook net stage in Linkebeek. Dan reed ik zelf elke dag het traject heen en terug met mijn ma, en dat was eigenlijk de beste oefening: heel druk verkeer, stukje snelweg en stukken in bebouwde kom met files etc, heel erg bergop ook, en ik had geen stress. Maar nu hou ik er niet meer zo van.

 

Dus meisjes: rijden, rijden, rijden! :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...