Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Wel, ik raad het echt aan! Als ge ergens eens een mooie deal ziet... Zeker doen! :happy:

 

Hoewel Londen absoluut mijn favoriete stad blijft, met grote voorsprong! Maar dat kan ook aan mij liggen :LOL: 'k Vind het daar echt super... *smeedt alvast nieuwe plannen*

Link to comment
Share on other sites

Tja Jude Law was het eerste voorbeeld dat in mij opkwam, maar het komt erop neer dat ik een absolute hekel heb aan al die afgeborstelde, afgetrainde (opgeblazen) Amerikaanse 'binken'. Ik vind dat zo'n gasten echt niks uitstraling hebben, meestal ook niks zinnigs te vertellen hebben en ze zien er net zo plastic uit als al die gewraakte Amerikaanse modepopjes...

 

Voilà! :LOL:

 

Ik ben het volledig met je eens.

Link to comment
Share on other sites

Wel, ik raad het echt aan! Als ge ergens eens een mooie deal ziet... Zeker doen! :happy:

 

Hoewel Londen absoluut mijn favoriete stad blijft, met grote voorsprong! Maar dat kan ook aan mij liggen :LOL: 'k Vind het daar echt super... *smeedt alvast nieuwe plannen*

 

kben zo precies de enige mens in heel de wereld dat ni compleet weg is van Londen :p

Link to comment
Share on other sites

kben zo precies de enige mens in heel de wereld dat ni compleet weg is van Londen :p

 

Dan hebt ge waarschijnlijk de verkeerde dingen bezocht... Of véél te weinig! :p

 

Maar ja, is ook al gewoon een kwestie van wat ge leuk vindt en wat niet, in welke mate ge een stadsmus zijt,... Ik ken nog mensen die ni weg zijn van Londen, die dan tegen mij zeggen "pfft, wa is daar te doen... Den Big Ben, 'da plein met die lichtreclames' en Buckingham Palace". En dan denk ik ":pope:... Weet gij wel wat gij zegt?!"

 

:LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ik zag de big ben, ik wandelde over de brug waar de naam mij van ontglipt, ik was in de st pauls kathedraal, ik was in national gallery en tate modern, ik zag buckingham palace, ik zag les miserables, ik zag het theater van shakespear, ik was op picadilly circus en ik wandelde in hyde park

ik ben ook naar greenwich geweest (ok das ni meer zuiver londen maar kom)

en alle dingen waar ik nu ff niet kan opkomen en toch was ik er nog niet weg van, sorry :p

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hallo iedereen,

 

Ik heb 3 tickets (1 staanplaats Middenplein, 2 zitplaatsen Blok : 145 Rij: 30 Plaats: 3 en 4 -> €40 per ticket) te veel voor het concert van volgende week maandag (02/11/2009) in het Sportpaleis omdat 3 van mijn vrienden helaas onverwacht verplichtingen hebben.

Zijn er mensen hier die nog geen tickets hebben en geïnteresseerd zijn en/of andere mensen kennen die geïnteresseerd zouden kunnen zijn?

Of weten jullie soms op welke andere sites/fora (niet eBay) ik best nog een oproep kan posten?

 

Alvast bedankt voor jullie hulp, ik zou het zonde vinden als niemand er kan van genieten.

Link to comment
Share on other sites

Hallo iedereen,

 

Ik heb 3 tickets (1 staanplaats Middenplein, 2 zitplaatsen Blok : 145 Rij: 30 Plaats: 3 en 4 -> €40 per ticket) te veel voor het concert van volgende week maandag (02/11/2009) in het Sportpaleis omdat 3 van mijn vrienden helaas onverwacht verplichtingen hebben.

Zijn er mensen hier die nog geen tickets hebben en geïnteresseerd zijn en/of andere mensen kennen die geïnteresseerd zouden kunnen zijn?

Of weten jullie soms op welke andere sites/fora (niet eBay) ik best nog een oproep kan posten?

 

Alvast bedankt voor jullie hulp, ik zou het zonde vinden als niemand er kan van genieten.

 

Ik heb misschien wel interesse, of ben je ze al kwijt?

Link to comment
Share on other sites

dus...

wat vonden jullie ervan?

 

Ik vond het wel een goed optreden, maar niet het beste wat ik van hen gezien heb... de lichtshow was echt heel goed, met die lasers boven het publiek en die verlichte torens echt super

de sfeer zat er ook echt in en toch heb ik het gevoel dat er iets miste...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop eigenlijk dat ze nooit meer naar het Sporpaleis komen. Wat een kakzaal en locatie toch ook.

 

Wij waren ruim op tijd met de auto en ik wilde dus naar een parking rijden (richting die parkingroute). Dus aan de lichten naar rechts. Nu dacht ik dat dat 2 rijvakken naar rechts waren, dus ik sta op dat 2de vak. Ineens zie ik dat dat toch een vak voor rechtdoor is. Dus ik wil nog rechts invoegen. Er was plaats maar er stond een bus schuin achter mij die mij steeds blokkeerde. Merci aan die klotechauffeur.

 

DUS, ik kom daar aan die flik aan dat kruispunt die ziet dat ik echt wel rechts moet. Wat doet die? die jaagt mij godverdomme de autostrade op, same met nog een andere flik die iets verder stond! En HOE dat die dan teken doen. Maar met die armen zwaaien naar alle kanten. Daar versta je dus niets van. Ik zag vele auto's van de ene kant naar de andere zwalpen, omdat ze gwn niet wisten wat er nu moest gebeuren.

Wij hebben dus een halfuur staan aanschuiven op die afrit om terug aan het sportpaleis te komen. Merci kloteflikken.

 

Na uiteindelijk nog veel te lang aanschuiven voor een parkeerplaats (die dan nog eens 5 schandalige euro's kost. ik weet het, het is altijd zo, maar op dat moment was ik al niet goed gezind meer ^^) eindelijk naar de zaal gegaan. Horrors gemist, maar dat is niet zo erg zo blijkt .

 

Dan Muse. Hoogtepunten waren sowieso unintended, unnatural selection, exogenesis part I, man with the harmonica en knights of cydonia. Ik vond het ook ontzettend cool dat ze Nishe gespeeld hebben, ale, toch half ^^. De outro riffkes waren balhard, en zo moet het ook. De show was geweldig, zotte lichten, leuk podium en visuals.

 

MAAR waar wij stonden (vlak aan de PA) was het geluid ronduit verschrikkelijk. Vooral in het begin. Basdrum klonk extreem plat. De basgitaar leek uit een versleten transistor te komen. En de stem van Matt weergalmde langs alle kanten. Kortom, in een kerk klinkt het mssn beter. De piano tijdens new born stond VEEL te stil, en de gitaar klonk echt lelijk op sommige momenten. Ik heb ze nu toch al genoeg live te zien om te weten wanneer ze een goede klank meehebben, en gisteren was dat niet het geval. Tenzij je misschien net tegen de boxen stond.

Dat vind ik allemaal superspijtig omdat het hier wel mijn favoriete groep betreft. Ik hoop dat ze volgende keer naar een andere zaal trekken.

 

Los van dat heb ik mij geamuseerd en ben ik blij dat ik ze nog eens gezien heb.

Link to comment
Share on other sites

Ik vond het wel weer een goed optreden! We hadden echt kutplaatsen: op het eerste balkon zo ver naar achter da het 2e balkon er zo ver voor hing da we de overkant van de zaal ni meer zagen (inclusief de bovenste lichtpanelen op het podium!) en da als ze boven op die toren dinges stonden, we ook ni veel zagen. Maar bon, da heeft voor mij de pret toch ni echt bederfd, want het was gewoon wél een goede show en de sfeer zat er goed in bij het publiek! Wel leuk om al die handjes tegelijkertijd over heel de zaal te zien bewegen :) En voor het zicht op het podium krijg ik in Ahoy gelukkig een herkansing. Kijk er al naar uit want 'k weet dat het goe ga zijn :D

Link to comment
Share on other sites

vanvoor staan is dan de oplossing, buiten het feit dat het echt loeihard stond vond ik het geluid niet echt slecht

 

aan de horrors heb je inderdaad niets gemist, wat was dat man :eek::erm:

Op het balkon viel het ook nog mee, wel inderdaad loeihard (verbaast mij altijd hoe die drie mannekes zo'n lawaai kunnen maken) en de bas overstemde de rest soms maar ik heb al slechter gehoord.

 

Wij hebben ook maar de laatste 10 minuten van the Horrors gezien en ben blij da'k de eerste 20 heb gemist :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Hier ben ik ook nog met mijn late reply ;)

Ik "zat" in blok 122, dat is het onderste balkon op de rechterflank, en 'k zat op de eerste rij, waar ik een geweldig zicht had en waar het geluid ook heel goed te doen was, en al zeker niet te luid. Ik heb zowaar het hele concert zonder oordopjes overleefd en had achteraf quasi geen last van suizende oren. Oef! Echt geweldig was de geluidskwaliteit nog altijd ni, maar ik denk dat ze toch enorm goede geluidsmensen mee hebben want dit is zo ongeveer het beste geluid dat uit het sportpaleis te halen is vrees ik :(

 

Vloet, je hoopt dat ze nooit meer in het Sportpaleis komen, maar hierbij het slechte nieuws: we hebben niks anders in België... Zo zielig he!

 

Ik heb enorm genoten van het concert, de sfeer was geweldig! Aan mijn kant is iedereen vanaf New Born gaan rechtstaan en voor de rest van het concert niet meer gaan zitten. Ik heb gezongen, geschreeuwd, geklapt, zo moet het :) 'k Had gisteren stijve kuiten van constant op de muziek te bewegen. De setlist was wel een beetje té typisch, we hebben eigenlijk geen enkele verrassing gekregen, geen oud gerecycleerd lied, geen Popcorn-achtig covertje, maar ja. Ik kan me ermee verzoenen :p

 

Leuk detail: voor de eerste keer in jààààren heb ik eraan gedacht om mijn verrekijker mee te nemen... Dat is een goed idee gebleken, af en toe haalden we die eens boven en zagen we grappige beelden die anders alleen vanop de eerste rijen te zien waren :LOL:

Link to comment
Share on other sites

vanvoor staan is dan de oplossing, buiten het feit dat het echt loeihard stond vond ik het geluid niet echt slecht

 

aan de horrors heb je inderdaad niets gemist, wat was dat man :eek::erm:

 

Lol, 'k ben toegekomen tijdens het laatste lied van The Horrors (waren die niet te vroeg begonnen???), en ik dacht ook "WA is da?" :LOL:

 

Wat het vooraan staan betreft: blijkbaar is dat niet ZO een geweldig idee, gezien het aantal grieten dat ik heb zien afgevoerd worden! Ik stond daarvoor wel op een goeie plaats: net achter/boven de bar, langs waar alle afgevoerden werden... Welja afgevoerd he :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Hi to all europeans fans...

 

After the beggining of the european gigs, on the french board, nobody is agree on the setlist... And a lot of contradictions too...

There are a lot of post on this threat

 

So I create a little survey to see what songs fans want to have in live...

Some members of the board think it's a good idea and want to invite the others europeans fans.

 

You could answer on this link :

http://www.123votez.com/sondages/son...1833_72980.php

 

20 answers max, and for Hullabaloo in other, tick "autre" and enter the name of the song

tick the 20 songs of your choise and click "voter"

 

Thanks

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...