Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Kheb ook meegedaan met de standaard, maar dat zal inderdaad niks worden...

 

ben nu naar de cd aant luisteren, nummers 1 tot 5 zijn niet echt mn ding :rolleyes: buiten uprising dan, unnatural selection is geweldig, de muse die ik graag hoor, op de kerk-intro na dan...

en MK ultra is ook wel cool, wat ik al gehoord heb, het is nog maar net begonnen

het frans is voor sebiet, ben is benieuwd...:happy:

Link to comment
Share on other sites

ja kheb het net gehoord, echt heel mooi

piano en strijkers <3

 

jammer van het eerste deel van de cd, kben er echt niet zo voor, maar mss komt dat nog met er meer naar te luisteren

maar vanaf unnatural selection vind ik het wel goed :happy:

hop naar 2 november :happy:

Link to comment
Share on other sites

:LOL: dacht eerst dat het mattie zijn gewoonlijke gemompel was, maar in het frans versta ik natuurlijk helemáál niets van! :LOL:

En dan nog met een verschrikkelijk engels accent ook. :rolleyes: Had dan eerst ff geleerd hoe die zinnetjes goed uitgesproken worden... Ik vind dat nummer best goed maar dat stuk wordt echt helemaal verpest door dat lelijke accent!

Link to comment
Share on other sites

nee, de telefoon lag te ver uit de richting omdat de batterij weer was uitgevallen :rolleyes:

en ja dan bende ni eerst natuurlijk :rolleyes:

 

maar we hebben hier een Lieve, mss is zij het wel die gewonnen heeft?

 

Haha ik had de telefoon al in mijn handen me nummer al ingetoetst en dan nog te laat! :p Derna hebben ze trouwens ook nog 3 keer het album weggegeven, maar ja je kan het al raden.. weer te laat :p

Link to comment
Share on other sites

Haha ik had de telefoon al in mijn handen me nummer al ingetoetst en dan nog te laat! :p Derna hebben ze trouwens ook nog 3 keer het album weggegeven, maar ja je kan het al raden.. weer te laat :p

 

damn, dat heb ik niet meer gehoord, maar kheb wel op de site meegedaan en op die van de standaard ook

en dat levert allemaal toch niets op dus ga ik hem maandag maar gewoon halen :p:LOL:

Link to comment
Share on other sites

Hey,

 

Ik ben op zoek naar een wissel... Ik heb 2 staanplaatsen voor het middenplein in het Sportpaleis Antwerpen op 2 november, maar ik kan die dag net niet. Ik zoek 2 staanplaatsen voor het middenplein van het concert in de Ahoy in Rotterdam op 14 november om te wisselen. Iemand die kan helpen? Let me know!

 

PS: Ik weet niet wat de forum policies zijn over tickets, dus indien dit niet zou mogen, dan verwijdert ge het maar.

Link to comment
Share on other sites

Waren er hier geen mensen die niet meer aan tickets voor Muse in't Sportpaleis waren geraakt? In dat geval: vrijdag nieuwe tickets beschikbaar! 't Staat op hunnen Twitter en 'k heb zonet ook een mail van Live Nation ontvangen...

 

Ja het is ook verschenen op facebook. Komt doordat hun podiumaffaires veranderd zijn lol

Link to comment
Share on other sites

Ja het is ook verschenen op facebook. Komt doordat hun podiumaffaires veranderd zijn lol

 

Idd. "Muse gaat voor een 360° show" stond er in de mail :) Maar volgens Dominic gaat het podium NIET in 't midden staan, terwijl iedereen in het publiek toch een even goed zicht zou hebben, waar ze ook zitten... Wat dat dan inhoudt, is mij voorlopig nog een raadsel.

 

Een podium in 't midden zou mij anders wel goed uitkomen, ik heb namelijk zitplaatsen redelijk naar achter in de zaal... Da zou dus ineens front-row kunnen worden :LOL:

Link to comment
Share on other sites

ik vind die podiums waar langs alle kanten mensen staan kijken maar niks...

dan sta je aan de verkeerde kant en zie je van het hele optreden alleen maar ruggen en konten...

kben eens benieuwd...

 

Ik ben er op zich ook ni echt voor, om de één of andere reden associeer ik zulke podia met Clouseau en Céline Dion :rolleyes::facepalm:

 

Dominic zou wel gezegd hebben dat het NIET zo is dat één kant "just the back of our heads" zou zien... Dus 't gaat draaien ook of wa? :noey:

 

Los van het voordeel van mijn plaatsen ben ik er dus nog ni echt voor te vinden :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...