Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Ik vind Uprising wel een funky nummer. Heb 't nog maar ene keer gehoord, maar toch he. Ik vrees alleen dat het ni echt representatief zal zijn voor de rest... United States Of Eurasia heb ik een of twee keer gehoord en daar vond 'k eigenlijk echt niks aan, zó onorigineel! Ik vind Queen absoluut ni slecht maar ik vind wel da Muse hun eigen sound ni kwijt mag geraken, en da's daar duidelijk wel gebeurd..

 

Maar 'k hoop da' k het fout heb en da het album even goed word als Battle For The Sun van Placebo, da vind ik echt een zalige cd!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de 30sec clipjes beluisterd en ik bewonder alvast het lef dat ze hebben om zo drastisch van sound te veranderen! Ik kijk dus echt uit naar het album, ze durven vooruit gaan en dan wel met nog steeds goede muziek zo te horen. Afwachten natuurlijk wat de "volledige" plaat geeft, maar ik ben tot heden toch aangenaam verrast (met de nadruk op "verrast") :)

 

Momenteel op BBC Radio 1 aan't luisteren naar die Muse special van Zane Lowe, eerst was 't zo met interviews en de DJ-set die Zane Lowe voor de concerten in Teignmouth speelde (geweldig!), en nu zijn ze dan het concert aan 't uitzenden. Diene "Undisclosed Desires" klinkt leuk! En "United States of Eurasia" klinkt live STUKKEN BETER, ik was niet echt enthousiast over dat lied maar de live versie is toch wél wauw...

 

Jah jah jah ik zie het helemaal zitten :LOL:

Link to comment
Share on other sites

haha ik merk het :LOL:

ik ben benieuwd, maar ik luister pas als de cd er is...

ik hou niet zo van drastische verandering, maar we zullen zien ;)

 

Ha ik juist wel, want hoe geweldig ik Origin Of Symmetry bvb ook vind, als ze zouden blijven dat soort cd's maken, zou ik het flauw en afgezaagd beginnen vinden na een tijd :) BH&R was ook al een verandering en in 't begin was ik ook nog een beetje skeptisch erover, maar intussen vind ik het eigenlijk ook een geweldig album. Maar ja, 't is dan ook die verandering die hen groot maakt (+ live reputatie natuurlijk)...

Link to comment
Share on other sites

Aha, hier is het hoekje voor de Belgjes :D

 

Iedereen is op een of andere manier aan't uitkijken naar het album zie ik?

Vergeet niet dat wij het vrijdag al (kunnen) hebben. Vandaar dat ik het niet voorbesteld heb via de webshop maar gewoon ga halen in de winkel hier in Vilvoorde.

 

Ik ben David by the way (David op zijn Vlaams want ik kan het er van krijgen als ze me Deyvid noemen) :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ze stellen in Select op stubru ook het album voor (vanaf 11u ong. denk ik)

Ben zeer aangenaam verrast met alles wat ik al gehoord heb van The Resistance. Morgen eens naar de winkel trekken.

 

Er zijn echt veel referenties naar hun 'oude' sound. Ik vind het tot hier toe al pakken beter dan BH&R. Dat is geen slecht album maar het staat toch op een persoonlijke laatste plaats :).

 

 

Sportpaleis wordt vrij awesome :p.

Link to comment
Share on other sites

Wow ben weer helemaal ni meer mee, één keer een mailtje ni lezen en ge krijgt geen updates meer :rolleyes:

 

Dus ik heb weer eens een wedstrijd op stubru gemist? Leuk om weten dat ze daar altijd prijzen "reserveren" voor de mensen die ni moeten werken :phu:;)

 

Ik heb vandaag op de site van De Standaard gespeeld om het album te winnen, maar 't zal wel weer noppes zijn want 't was met schiftingsvraag. Volgende week kopen dan maar, en er dan pas naar kunnen luisteren wanneer ik terug thuis ben :(

 

Ge kunt op die site trouwens ook alle liedjes beluisteren (zelfs zonder inloggen)... Maar what the f*ck was den Bellamy aan't denken toen hij besloot in 't Frans te zingen??? Trekt op niks en 'k versta er geen woord van, en da voor een Brusselse! :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...