Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

ik ben al blij dat het terug als muse klinkt en niet meer als queen...

 

Met de Queen-sound op zich heb ik geen probleem, ook al had ik zo'n opvallende invloed sowieso nooit van Muse verwacht maar soit. Wat ik veel erger vind is dat ze blijkbaar Queen en weet-ik-veel-wie-of-wat nog allemaal hebben willen overtreffen en 't is gewoon té. Enkel het middenstuk vind ik echt goed. (ik bedoel dan vanaf "you and me fall in line").

 

Enfin, we kunnen er blijven over doorbomen, ze hebben alvast wéér een primeur: voor het eerst in tien jaar hebben ze een lied gemaakt waarvan ik echt denk: "afvoeren!!!" :LOL:

Link to comment
Share on other sites

ah en seg Klaartje, hebt gij eigenlijk ooit nog iets te zien gekregen van foto's van die oude weirde madam bij het vorig concert int sportpaleis (buiten dieje foto van ons, zo klein da we bijna onherkenbaar zijn) :p

Link to comment
Share on other sites

ah en seg Klaartje, hebt gij eigenlijk ooit nog iets te zien gekregen van foto's van die oude weirde madam bij het vorig concert int sportpaleis (buiten dieje foto van ons, zo klein da we bijna onherkenbaar zijn) :p

 

Oh haha da mens da maar bleef ambetant doen :LOL: Goh ik heb nog eens een mail gekregen van haar van haar hotels of wat was da ook alweer, maar kdacht niet van Muse!

Link to comment
Share on other sites

en ze had ze in heel Europa achtervolgd

en ze had een gigantisch fototoestel bij (hoe is dat voorbij security geraakt, geen idee maar kom) en ze had beloofd van haar foto's aan Klaartje te zenden

een hebben we gekregen... waar wij opstaan en NIET muse :p zo klein dat je bijna moet raden wie Klaartje is en wie ik ben :p

Link to comment
Share on other sites

en ze had ze in heel Europa achtervolgd

en ze had een gigantisch fototoestel bij (hoe is dat voorbij security geraakt, geen idee maar kom) en ze had beloofd van haar foto's aan Klaartje te zenden

een hebben we gekregen... waar wij opstaan en NIET muse :p zo klein dat je bijna moet raden wie Klaartje is en wie ik ben :p

 

:LOL: Dat is ook omdat wij zo groot zijn HIHI

 

Wat een rare hehe. We zullen nu maar zelf voor onze foto's zorgen he

Link to comment
Share on other sites

ja ok, wij zijn ook niet groot, maar ik ben normaal gezien wel herkenbaar op foto's :p

het bewijs is Ilse die mij zelfs op een donkere werchternacht herkent ;)

 

Haha stel u voor, tussen 80.000 man, nadat de zon al onder is, quasi vooraan voor het podium... En Sofie stak er met kop en schouders bovenuit he!!! :LOL: Of toch nét niet...

Link to comment
Share on other sites

hoe was het?

 

Ilseeeeeuuu hoe was pukkelpop? hebt ge placebo gezien? verslag verslag ;):p:LOL:

 

Oei ik zie nu pas dat er hier nog leven is op het forum :D Moet ooit eens niet naar een bericht zijn komen kijken waardoor ik geen updates via mail meer kreeg...

 

Dus: Pukkelpop was WARMMMMM (deuh), maar leuk, ook al was het zo ongeveer de 'slechtste' affiche die ik mij kan herinneren... Placebo? Waar? :p Jaja opnieuw gezien, en ze waren goed. En het feit dat het al donker was etc maakte het eigenlijk beter dan op Werchter, en 'k had ook den indruk dat er meer sfeer was. Ofwel stond ik op Werchter gewoon meer naar achter, zou ook wel kunnen...

 

The playlist had véél weg van die van Werchter, maar er was bvb géne Pure Morning bij, wat mij enigszins verbaasde. Maar 't was goed, van Brian Molko zijn malaise was niks te merken, en na enkele liedjes veranderde hij op 't podium van laarzen, naar eigen zeggen omdat hij zich met de andere laarzen ni kon rechthouden wegens té glad :LOL: Was het show of was het echt, maakt mij ni uit, 't kwam wel sympa over :LOL:

 

Voor de rest van Pukkelpop waren voor mij Faith No More en Snow Patrol de hoogtepunten (ni verwacht eigenlijk!!), en Arctic Monkeys waren dan weer een grote ontgoocheling voor mij, zeker aangezien ze afsluiter waren en ik er eigenlijk toch behoorlijk wat van had verwacht :(

Link to comment
Share on other sites

Placebo is Pure Morning beu gespeeld, wel jammer. Vrijdag werden we wakker op de camping met Placebo soundcheck, meer bepaald battle for the sun. Iets daarna hoorde ik precies Nancy Boy akkoorden, maar helaas :(. En dat het zo warm was pff, ik had elke dag liters fruitsap etc bij in brik, en maar zeulen met mijn rugzakske. Die mensen aan de controle :LOL: Die zagen mij daar met zo'n superzware zak aankomen. Ik zeg: "Er zit alleen fruitsap in hoor" Controleur: "Jaja doe toch maar eens open:rolleyes:". En dan telkens die verbaasde blikken dat inderdaad mijn backpack VOL zat met brikskes fruitsap. Gelukkig was het wel allemaal op tegen dat de kleppers begonnen.

 

En ik heb een setlist van the bony king of nowhere :awesome:

Link to comment
Share on other sites

hahaha da van die laarzen is te grappig :p

awww en snow patrol is gewoon geweldig!

 

shizu: ze hebben in een interview met jim of tmf op werchter nog gezegd dat pure morning en nancy boy veel te gevoelig liggen op de moment en da ze het zeker nu ni gaan spelen en of het ooit nog wel komt zal de toekomst uitwijzen...

Link to comment
Share on other sites

hahaha da van die laarzen is te grappig :p

awww en snow patrol is gewoon geweldig!

 

shizu: ze hebben in een interview met jim of tmf op werchter nog gezegd dat pure morning en nancy boy veel te gevoelig liggen op de moment en da ze het zeker nu ni gaan spelen en of het ooit nog wel komt zal de toekomst uitwijzen...

 

achja, was dat met zijn glazen bol daar?

 

Ik vind zijn lang haar toch niet zo mooi :noey:

 

Hij heeft er een stuk afgedaan op Reading/leeds. Maar of dat beter is, wel oordeel zelf maar :p

 

http://www.bbc.co.uk/readingandleeds/2009/artists/placebo/photos/img/image4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Placebo is Pure Morning beu gespeeld, wel jammer. Vrijdag werden we wakker op de camping met Placebo soundcheck, meer bepaald battle for the sun. Iets daarna hoorde ik precies Nancy Boy akkoorden, maar helaas :(. En dat het zo warm was pff, ik had elke dag liters fruitsap etc bij in brik, en maar zeulen met mijn rugzakske. Die mensen aan de controle :LOL: Die zagen mij daar met zo'n superzware zak aankomen. Ik zeg: "Er zit alleen fruitsap in hoor" Controleur: "Jaja doe toch maar eens open:rolleyes:". En dan telkens die verbaasde blikken dat inderdaad mijn backpack VOL zat met brikskes fruitsap. Gelukkig was het wel allemaal op tegen dat de kleppers begonnen.

 

En ik heb een setlist van the bony king of nowhere :awesome:

 

Haha dat van die soundcheck heb ik ook gehoord toen ik stilaan wakker werd, ik vroeg mij af of ik het mij inbeeldde of dat ik echt Placebo erin herkende (we lagen helemaal achteraan op de camping en hoorden het dus niet héél goed)... Een beetje later begonnen ze een paar tenten verder dan ook nog eens Placebo te spelen op hun cd-speler, dus op die manier kreeg ik er alvast zin in voor de avond :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...