Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Als het allemaal zo goed is zalk het wel op de radio aanhoren binnenkort ofzo, anders ja... is het gewoon aan mij voorbij gegaan :p

 

Op StuBru heb ik hem al gehoord, met een ferme verbetering van het nummer "Bleeding Love". Hoewel verbeteren ni moeilijk was waarschijnlijk maar kom, het potentieel van da lied is dan toch ontdekt en op een mooie manier naar boven gebracht :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Starsailor... Damn da's lang geleden precies, ik moet al nadenken wie da weeral waren :$ 'k Zal direct eens zien op YouTube zi!

 

En Tom: idd mooie stem maar dat hebben velen nog wel... Wat het hem voor mij vooral doet is het gevoel en de "echtheid"... Geen Natalia dus voor mij!

Link to comment
Share on other sites

Ooooeeeh, hier wil iemand ruzie ;):p:LOL:

 

Nu je toch over Arid begonnen bent, ik ben gisteren naar de avant-premiere van hun theatertour gegaan en man het was geweldig

Het is wel een beetje raar om zo te zitten en nu helemaal te kunnen geven, maar de set was intiem en de setlist was fijn (al zalk eeuwig op een live versie van wintertime moeten wachten vrees ik) sommige liedjes waren ook in een aangepaste versie, het was wel leuk om ze zo ne keer anders te horen hoewel ik daar meestal ni zo voor ben en graag de originele versie hoor

Jasper was ook heel spraakzaam en echt grappig

en ja het was echt fantastisch, kzit nog een beetje op een wolk ;):p

Link to comment
Share on other sites

hahaha waarom zou em Frans praten?

Mechelen is nog steeds vlaamstalig zenne :p

 

oooh maar hij heeft wel Frans gesproken

er riep iemand uit het publiek (ik weet niet meer om welke reden): C'est moi

en daar heeft em wel op geantwoord: aaah c'est toi

maar verder geen Frans :p

Link to comment
Share on other sites

In Leuven, roep maar. Maar in Brussel: nope. Brussel is de hoofdstad van België, Brussel is tweetalig, fans van Arid komen uit beide landsdelen, dus Jasper heeft dat goed aangepakt.

 

Los daarvan viel het mij op dat ik in't publiek voornamelijk omringd werd door Franstaligen, ik hoorde bijna geen Nederlands rondom mij :erm:

 

Ooit heb ik me wel dood geërgerd tijdens een showcase'ke van A Brand in de Fnac in Brussel. Die apen zaten constant in 't Frans bezig, da's dus van da oerdom volk da denkt da Brussel 100% Franstalig is :rolleyes: Toen heeft iemand in 't publiek idd geroepen "spreekt Vlaams!!!!!", en ze wisten niet goed hoe daarop te reageren!

Link to comment
Share on other sites

mja Ils, de facebookfanpage van Arid is ook volledig frans, ik vraag mij af ze niet meer franstalige fans dan nederlandstalige hebben of dat de franstaligen zich gewoon meer manifesteren ;)

 

awww Uka, ge kunt naar dirty mind gaan zien om een beetje van uw wim helsen nood te bevredigen ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...