Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Tja zo van die echt "super" toffe dingen heb ik nog ni vaak gewonnen. Ik speel veel mee bij wedstrijden en als ik win, zijn het voornamelijk van die "gewoon" leuke dingen, maar nooit echt iets waarvoor ik een gat in de lucht spring... Zoals dit ding van Arid, ben niet eens een fan maar kom, ik vind ze niet slecht ook niet en ik ga nu eenmaal graag groepen live zien... Zoiets laat ik dan ni snel schieten he :)

 

Een vriendin van mij heeft zo eens tickets gewonnen om de Foo Fighters in Londen te gaan zien... Zoiets is mij tot dusver nog niet gelukt :(

Link to comment
Share on other sites

Ik zal je dan zeker op de hoogte houden van hoe het geweest is ;)

En wat studeert gij weer? Wat voor stage doet ge?

 

Ik heb vannacht gedroomd da ik nog twee examens moest doen om mijn diploma te kunnen behalen (dat ik in werkelijkheid al drie jaar geleden heb behaald...) :erm:

Link to comment
Share on other sites

Haha den tijd van de exames komt er weer aan é, het zal u nog levendig voorstaan ;)

Ik studeer psychologie :) ik doe nu stage op de crisisdienst van een psychiatrisch centrum :)

 

ik heb van andy al een paar (ja 2 :p) foto's gezien en de setlist enzo meegekregen

maar wat vond jij ervan?

Link to comment
Share on other sites

Oei is da ni zwaar, die stage? Ik bedoel dan vooral op mentaal vlak...

 

Ik heb geen foto's ofzo van het concert, maar ik vond het wel heel goed, ze waren in form! Ik ben zoals gezegd geen "megafan" van Arid, maar heb ze wel altijd gerespecteerd en vind ze echt wel sterk. Vorig jaar op Rock Ternat vond ik ze "gewoon goed", maar dit keer hebben ze mij wel overtuigd van hun live-kunsten :p

 

Wat ik nu wel voor het eerst heb gemerkt: Jasper Steverlinck is kleinnnnnn :LOL: Ineens sprong hij in het publiek net waar ik stond, ook altijd goe voor den ambiance natuurlijk.

 

Andy, hebt gij letterlijk een exemplaar van de setlist? Want indien wel, dan stond ge waarschijnlijk héél dicht in mijn buurt :)

Link to comment
Share on other sites

Ik wou da ik ook eens kaartjes won! Ok, ik doe ni veel mee aan wedstrijden, ma toch. Kaartjes zijn hier zo duur :( Ik wou kaartjes voor het concert van Coldplay in Nijmegen volgend jaar kopen, omda k ze in oktober gemist had en nog nooit live heb gezien, ma t was 60€ per stuk :stunned: En da voor zo'n gigantische zaal...

Ej, Snake heeft in mijn radioshow nog kaarten voor Dour gewonnen, jij mocht mee toch ;)

Link to comment
Share on other sites

Oei is da ni zwaar, die stage? Ik bedoel dan vooral op mentaal vlak...

 

Ik heb geen foto's ofzo van het concert, maar ik vond het wel heel goed, ze waren in form! Ik ben zoals gezegd geen "megafan" van Arid, maar heb ze wel altijd gerespecteerd en vind ze echt wel sterk. Vorig jaar op Rock Ternat vond ik ze "gewoon goed", maar dit keer hebben ze mij wel overtuigd van hun live-kunsten :p

 

Wat ik nu wel voor het eerst heb gemerkt: Jasper Steverlinck is kleinnnnnn :LOL: Ineens sprong hij in het publiek net waar ik stond, ook altijd goe voor den ambiance natuurlijk.

 

Andy, hebt gij letterlijk een exemplaar van de setlist? Want indien wel, dan stond ge waarschijnlijk héél dicht in mijn buurt :)

 

 

de stage valt mee hoor, ik kan iemand anders zn problemen redelijk goed van mij af zetten :$ maarja dat moet ook wel waarschijnlijk anders ga je er helemaal aan onderdoor

wanneer de patienten mij persoonlijk aanvallen (ook verbaal) dan hebk het daar moeilijker mee :rolleyes: maarja we zijn volop aan het leren é ;)

 

hehe awww Jasper hij heeft er echt een gewoonte van gemaakt het publiek in te duiken :D

kvind hem echt superschattig :$

 

andy lijkt dan weer van de musebodem verdwenen :p

 

haha ja Henk, het is niet hetzelfde als je mee mag dan wanneer je zelf wint hé ;)

of ze was het al vergeten ;)

Link to comment
Share on other sites

Ej, Snake heeft in mijn radioshow nog kaarten voor Dour gewonnen, jij mocht mee toch ;)

 

haha ja Henk, het is niet hetzelfde als je mee mag dan wanneer je zelf wint hé ;)

of ze was het al vergeten ;)

 

Jaaa da's natuurlijk wel waar, maar 't is inderdaad niet hetzelfde als wanneer je het zelf wint ;) Al ben ik natuurlijk nog steeds dankbaar voor kaartjes voor Dour want 't was heel leuk :happy:

Link to comment
Share on other sites

Wie wil morgen gratis naar Joshua morgen in de AB??

Ik heb twee tickets gewonnen maar ze hebben mij toch wa laat ingelicht...

 

Het is gewoon naam doorgeven aan de balie, dus als ik de mail gewoon forward kan eender wie binnen ;)

 

Snel zijn is de boodschap!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Goeie vraag :LOL:

Nee, als ge nooit naar X-Factor hebt gekeken is het helemaal niet abnormaal dat ge ni weet wie dat is. Tom was één van de kandidaten en naar 't schijnt ook topfavoriet voor de overwinning... Maar 'k heb zelf maar drie afleveringen gezien in totaal, dus voor meer details verwijs ik naar de site van VTM ofzo :p

Link to comment
Share on other sites

aah de belgen :) Wist niet dat er hier zoveel zaten

 

Een kennis heeft op netlog onlangs een Muse groep opgericht, dus als iemand zin heeft om te joinen en te praten over alles en nog wat, hier is de link :)

 

http://nl.netlog.com/clan/Museic

 

(jawel, Tom Dice/Eeckhout van xfactor is een van de eerste leden,als dat volk kan trekken :p)

 

Netlog :chuckle:

 

Dames, die Tom kan heus wel zingen hoor. Ik heb X-factor ook zelden live gezien maar ik was wel altijd benieuwd naar de prestaties van die Tom. Als je Starsailor wel goed vindt zullen je oren heus niet bloeden als je hem hoort :p

 

Hallo trouwens aan iedereen. We zullen terug maar wat meer posten hier. ;)

Link to comment
Share on other sites

He's back! :D

Welkom terug!!!

 

En om al direct in de verdediging te gaan: ik heb nooit beweerd dat hij niet goed zou zijn ofzo he!! Integendeel, vond hem ook heel goed en hoop zelfs dat hij het enigszins kan maken. Maar voor de rest laat heel da X-Factor en Idool-gedoe mij koud, want tot heden is daar nog geen enkele ster uitgekomen waar ik van kan zeggen, "sterk!". Ofwel komt er iemand met talent uit, maar wordt die toch in allerlei richtingen geduwd die totaal niet passen. Ik vind het in dat opzicht alleen maar een grote "hoera" waard dat Tom niet gewonnen heeft.

Link to comment
Share on other sites

Netlog :chuckle:

 

Btw ben hiernet toch op die fameuze Muse-pagina op Netlog gaan zien, en eerlijk gezegd... Dat is LACHEUUHHHHHH :LOL:

 

Daar staan om te beginnen al zoveel fouten op dat ik mij afvraag of het niet gewoon een héél flauwe grap is.

 

En WIE is Lorenzo Dice???? :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...