eliimo Posted April 14, 2009 Share Posted April 14, 2009 Nu när Muse kommer till Sverige (tyst, jag tycker faktiskt om att inbilla mig detta ) ska vi jävlar visa vilka bra fans vi är och hur värt det var att släpa sig ända upp hit i kalla, blonda Norden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
aMUSEme Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 som faan!!! hoppas dom kommer till göteborg (dreaming away...) fast är det bara jag som har en känsla av att hela publiken kommer vara as-lam... förutom oss då xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allrightnow Posted April 27, 2009 Share Posted April 27, 2009 Klart dom kommer till Sverige, och klart att vi är bra fans. Allihopa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliimo Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 men jääävlar!!! KLART VI ÄR BÄST!!!! NU FAN TAR VI OCH VISAR DEM!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
aMUSEme Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 åhh fy fan DOM KOMMER!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
aMUSEme Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 och nu ska vi fan skrika! okej!? > Link to comment Share on other sites More sharing options...
aMUSEme Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 >: ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
flygandeapa Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 hahaha... Vi kanske borde få fler att bli medlemmar här xD så att det vi skriver når ut till fler Link to comment Share on other sites More sharing options...
UsherNthespider Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 TJOHOOOOO! Alltså dom m å s t e komma till Göteborg också, dom har ju redan varit i sthlm en gång :@ grr Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliimo Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 ^ JAA!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
aMUSEme Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 varför kunde dom inte komma till gbg!? då hade jag köat i en vecka! x'( Link to comment Share on other sites More sharing options...
LifeOfSydonia Posted February 22, 2010 Author Share Posted February 22, 2010 Tycker det är synd att dem oftast bara väljer att åka till huvudstäderna Muse på Ullevi ... Det blir inte mycket bättre än så Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts