Jump to content

Simulation Theory tour discussion


Jobby
 Share

Recommended Posts

Mercy a surprise

 

 

 

Agree actually surprisingly,

 

Muse fans innit, they’ll travel for owt

 

 

 

Apologies I just don’t have the fortitude for drop F riffage

 

But the Germans aren't that Muse-fanatic... which is actually a surprise as every act is loved here, idk why Muse isn't

 

 

 

haha, loved the one in the front throwing confetti in the air during the confetti part of mercy :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

17 second encore break and Uprising

 

Honestly what’s even the point or is it just programmed in to them

 

I think Matt's vocals sound better tonight than most of the Drones Tour :love:

 

About the same imo, if anything a step down from the EU leg and latter 2017

Link to comment
Share on other sites

Ya Knights, it’s been fun lads

 

Was really expecting Something Human and Pressure.

 

Same tbh. I was never gonna rag on this gig for being a short pop-fest ‘cos that vibe fits with the album, they aren’t bad songs and it was always gonna be but TDS as the only new song is somewhat damp. At least SH fam.

 

Still no guitar on Uprising :')

 

I feel like we can’t do this anymore
Link to comment
Share on other sites

I think Drones was my last point of hoping for MWAH’s demise, at this point I’m just resigned to the fact that it might as well have been on the record for them

 

I still don't mind the harmonica.

 

It’s a great idea and it worked great for the first few years but, at this point, it’s lost all suspense ‘cos literally everyone and their mum knows it means Knights + bye so it’s kinda like ‘why are we doing this drawn out, suspenseful intro when we know the aftermath, just cut to the chase fam’. If it was short and the idea wasn’t to build suspense I’d get it but tain’t.

Link to comment
Share on other sites

So to sum up lads, we’ve sorta kicked off this era with this:

 

The Dark Side

Thought Contagion

Psycho

Interlude - Hysteria

Plug In Baby

~Unsustainable~

Madness

Supermassive Black Hole

The Handler

~Isolated System~

Dig Down

Starlight

Time Is Running Out

Mercy

 

Uprising

Knights Of Cydonia

 

Ooh it smells good to be back

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...