Jump to content

Recommended Posts

bu arada burası muse fan siteleri reklam alanı gibi olmuş :LOL:

 

ben de musetr deydim ama hack ettiler forumu

Share this post


Link to post
Share on other sites

valla baba bu gevurlar kıt zekalı be :)

 

bu arada benim nickimden çalıntı musetr com a dava açmaya hazırlanıyorum

Share this post


Link to post
Share on other sites

aç walla dava zaten sevmiyorum o siteyi çoluk çocuğu toplamışlar takılıyorlar kendi aralarında ne son bilgi ne de güncelleme var öle forumlarda aptal teenage muhabbetleri

Share this post


Link to post
Share on other sites
why dont ppl speak english :erm: ?

 

yeah tickets cost = 100 Turkish liras on the door on 2nd September

we can go together ;)

 

beyler ruslar var saldırın

 

amuse bırak o çapulcuları muse da ayağa düştü zaten

Share this post


Link to post
Share on other sites

yau arkadaşlar bırakın siz 100ü ben sahne önü 50yi de vercem wala.. böle fırsat çok çıkmıor karşımıza

Share this post


Link to post
Share on other sites

bilet 130 a mal oldu kombine+sahne önü olsun 330 da olsun verecektim muse geliyor ne de olsa amaç muse eşliğinde salak salak itişip kakışmak değil..krallar gibi en önce muse la bütünleşip konser izlemek..eee bunun karşılığda 100 küsür milyonsa eywallah zaten

Share this post


Link to post
Share on other sites

bende musetr.com a girinceye kadar muse'un bu kadar çoluk çocuk eline düştüğünü bilmiyodum valla

 

bu arada bence de dava aç :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
valla baba bu gevurlar kıt zekalı be :)

 

bu arada benim nickimden çalıntı musetr com a dava açmaya hazırlanıyorum

aç bakalım forumda nickimi çalmış :D

 

grupadıtr.com bu sabit bişidir senden özenmedik yani merak etme

Share this post


Link to post
Share on other sites
aç walla dava zaten sevmiyorum o siteyi çoluk çocuğu toplamışlar takılıyorlar kendi aralarında ne son bilgi ne de güncelleme var öle forumlarda aptal teenage muhabbetleri

 

forumdaki habeelr her zmana günceldir ve her klip çıktığının günün ertesi sabahı sitede yayınlanmaktadırç

 

 

ayrıca teenage olayında bizim elimizde değil tamam supermassive blackhole şarkısı yüzünden ki foruma girersiniz musetr de onlarla nasıl dalga geçtiğimiz görürüsnüz

Share this post


Link to post
Share on other sites
bu arada burası muse fan siteleri reklam alanı gibi olmuş :LOL:

 

ben de musetr deydim ama hack ettiler forumu

 

ayrıca bu hack olayıda yalnızca 3saat sürmüştür

Share this post


Link to post
Share on other sites

anlayamıyorum gerçekten

haberlerin güncellenmi denmesini anlamadım zaten ki mayıs ın başında rockncoke muse un geleğcie ilk defa biz söyeldik ardında gica resmileştirdi

öyleki multimedya arşivimiz muse.mu da bile yok (microcust multimedya efendimiz olur)

hacklenmedik yönlendirme kodu atıldı oda 2 3saat sürdü ardından düzeltim

teenage işine gelince siteye sen üye ol sen olma diyemem sanırım insanlara

 

dava işine gelince bnm asıl nick im madridista dava etcem real madrid i tribünlerinde ve fan clublarında kullanıolar

inanın uzun zamandır böle saçma bişi duymamştım ii oldu güldük arkaşdaşlarla

Share this post


Link to post
Share on other sites

ya enes, sürekli reklam yapıyosun. ekşi olayında zaten kafam attı biraz. benim arkadaşlarda musevenue yü yazdıları şimdi sözlüğe. dahada sinirlendim. ayrıyetten stüdyo kaydı şarkıları koyuyosun siteye. hani biri şikayet etse başın derde gircek, zilyon kere dedim

Share this post


Link to post
Share on other sites

cevap hazır bunu duyunca hemen rcn yetkileir aradım ve kayıtalrı icnelettim hiç bir resmi kayıtda yazmıyo mümkünde değil hiç bi grup izni açıklanmadı ve telefondaki kadında güldü

 

o gülüşü duymadı isterdim :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ya enes, sürekli reklam yapıyosun. ekşi olayında zaten kafam attı biraz. benim arkadaşlarda musevenue yü yazdıları şimdi sözlüğe. dahada sinirlendim. ayrıyetten stüdyo kaydı şarkıları koyuyosun siteye. hani biri şikayet etse başın derde gircek, zilyon kere dedim

 

 

ekşi olayında nie sinirleniosun?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey tell me guys! Will they checj passports at the festival? what are the names on the ticket for? i mean my name, what is it for?

I don't think they will check passports. (except comin' in our country .)) )

I haven'T bought any ticket yet but I consider they are writing ur names on it. so you have to have an identify card(like your identification on which your have your name) when you are passing through the concert arena.

hope you see in Turkey.

Share this post


Link to post
Share on other sites

öncelikle şu muse fan sitesi olayı için bir açıklama yapmak gerekiyor;

musevenue ile musetr nin rekabet içinde olduğu gerek içerik gerekse ekşideki muse başlığından belli. bir yazarın oraya "musetr en sağlam fan sitesi" yazması. ardından da bir iğer arkadaşın sanki sidik yarıştırma amaçlı olarak "bahsetmeden geçemeyeceğim" gibi başlayan bir entrysi. oldukça komik durmuş. neyse musevenue ya allahtan sabır dileyelim. 2 yıldır yayındalar. içerikleri çok sağlam ama 4 aydır açık olan bir site onlar çok rahat kafa tutabiliyor.

neyse bir de şu çoluk çocuk durumu aklıma takıldı. bakınız bu siteye girerken +18 gelicek diye birşey yok. her gelen üye olabiliyor. daha bugün gelen biri affedersiniz ama (salak) kalkıp rock n coke a kimler geliyor diye sordu. muse geliyorsa geleyim dedi. bir başkası kalkıp da "radioehad ne demek" diye sordu. bunlar oluyor ama bunların sorumlusu ne siz ne biz ne de muse. MTV kültürü ile yetişip, dumanın solistine vericek kadar hasta olup , sırf şekil dursun diye ellerinde sigara tutan adamlardan daha ne bekleyebilirsiniz. özentilik kültürü ile harmanlanıp kavrulmş bu insanlardan... sitelerdeki bu yağmanın en üst düzeyini rock n coke da görüceksiniz. niye mi? sırf 3 kuruş daha fazla kazanıp da en süper müzik zevkimizin içine etmek için +14 yaş sınırı koydukları için. evet ben 4 sene önce 15 yaşındayken muse konserine gidemedim. neden mi? +18 di...

 

işte ben bu lanet düzene kızıyorum..

 

şimdi enes in ne yapmasını istersiniz musetr forumlarında çoluk çocuk geziyor diye. ben her gelene ayar vermekten bıktım. enes tüm özentileri banlamaktan bıktı. ama onlar gelmekten bıkmıyor. engelleyemiyoruz. belki muse konsere gelmeseydi bu kadarı da olmayacaktı.

işte bu yüzden muse un rock n coke a gelmesine 4 ay kala bu site açıldığı için bu kadar hit aldı ve doldu taştı. yoksa eminim ki (enes sakın alınma) musevenue nin forumlarındaki kalite daha yüksektir. 2 sene boyunca luşturulmuş bir altyapı . bir radyokafa bir renksiz ile yarışamaz ama elbetteksağlamdır kanımcA..

 

ve ben bunları yazarken görüyorum ki musevenue hacklenmiş durumda.

 

hepinize iyi günler kalın sağlıcakla.

 

 

musetr den thom yorke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

beyler bırakın bu işleri iki site açıp röportaj yapacaz diye gaza da gelmeyin

 

antistar kardeş çok doğru söylemişsin ama burayı bırakın allah aşkına

 

bak o kadar forum açmışsınız kendinize orda yazın

burda şanlı muse un resmi sitesinde olduğumuza göre

boş boş yok muse bilmemne . com bilmemne diye sayıklamayalım

sizin forum bizi bağlamaz ben duman yazısını görünce direk çıktım bi başkası girsin bana ne

 

neyse gelelim konumuza

 

O BÜYÜK ŞAN 2 Eylülde BURDA HEYECAN DORUKTA DUYGULARI ALALIM ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoooop selam millet :D musetr olarak burdayız sanırım :D rock'N

coke da görüşürüz!!!

 

siktir bebe

git duman dinle kargo dinle

 

MUSE burda !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ayrıca teenage olayında bizim elimizde değil tamam supermassive blackhole şarkısı yüzünden ki foruma girersiniz musetr de onlarla nasıl dalga geçtiğimiz görürüsnüz

 

yok ya sen hayatında supermassive gibi şarkı mı gördün

lafa bak ya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...