Jump to content

Recommended Posts

Y'all really can't just wait a couple more days?

 

i'm thinking i might be a fool and wait until what i've ordered arrives, which may not be until next week, lol. ...or maybe not. we shall see.

 

i know some people got drones early, but recently warner has been shipping out preorders on the day of release (instead of what they used to do, which was mail them out a day or two before release day).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Y'all really can't just wait a couple more days?

 

Course we can, but if we can hear it sooner then why not?

 

Also iirc, with my T2L boxset, it took like a week past the release date to arrive and I don’t think I was the only one. Hope it’s not the case but there’s nowt to say that won’t happen again this time.

Share this post


Link to post
Share on other sites

49 guests? One of you must have the album surely, get that damn thing on mega.nz and give yourself a chance for the most popular first post* on here ever

 

*it'll probs be your last because you'll be banned but what a way to go right

Share this post


Link to post
Share on other sites
i'm thinking i might be a fool and wait until what i've ordered arrives, which may not be until next week, lol. ...or maybe not. we shall see.

 

i know some people got drones early, but recently warner has been shipping out preorders on the day of release (instead of what they used to do, which was mail them out a day or two before release day).

 

I'm hoping my order comes in early but considering it hasn't shipped yet I'm thinking it won't get here until Saturday or next week. Either way though I'll be listening on Spotify on Friday. As soon as my order comes in though I'm putting that alternate versions vinyl on since I'm guessing they'll only put the 5 from the cd online.

 

I've had the same experience with warner shipping the day of, instead of shipping a couple days before

Share this post


Link to post
Share on other sites

No idea whether that was Muse management or just shitty shipping companies though - I have had things that should've taken days taking weeks in the past.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I wonder why nobody is talking about the recent italian interviews here, where Matt and Dom talk about some songs we haven't heard so far... explaining some synth they used, "humming" some melodies. :stunned:

Share this post


Link to post
Share on other sites
I wonder why nobody is talking about the recent italian interviews here, where Matt and Dom talk about some songs we haven't heard so far... explaining some synth they used, "humming" some melodies. :stunned:

 

Read the last several pages, it's because some clips were leaked of the unreleased songs.

Share this post


Link to post
Share on other sites
It seems like another night without a leak...

 

T2L leaked at around 2am, can't remember with Drones because I was on holiday.

 

The clips leaked last night around 1:30am.

 

It really could happen at anytime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drones was late evening at the very least iirc.

 

I have sung the GUAF chorus to myself about 17 times today for everyone’s info btw, Revolt 2? quite possibly

Share this post


Link to post
Share on other sites
T2L leaked at around 2am, can't remember with Drones because I was on holiday.

 

The clips leaked last night around 1:30am.

 

It really could happen at anytime.

 

Let's hope so!:LOL:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Drones was late evening at the very least iirc.

 

I have sung the GUAF chorus to myself about 17 times today for everyone’s info btw, Revolt 2? quite possibly

 

Nice 😀

Share this post


Link to post
Share on other sites

What is Soulseek and does anyone know how to use it ‘cos apparently if you search for a user called moonlightgorilla78 there might be something there

 

I’ve tried searching and it seems to be a music file sharing thing but idk how to use it or search within it

Share this post


Link to post
Share on other sites
What is Soulseek and does anyone know how to use it ‘cos apparently if you search for a user called moonlightgorilla78 there might be something there

 

I’ve tried searching and it seems to be a music file sharing thing but idk how to use it or search within it

 

Just saw this on reddit as well. Trying to figure it out atm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...