Jump to content

Recommended Posts

Joo, siellä kulmilla ollaan juuh :) Ja Minnan kanssa yöpyminen vähän vielä vaiheessa, että josko jollakulla ois ideoita :shifty:

 

Jee miittiä miittiä! Olin näillä näkymin ajatellut mennä mun siskon luo Vantaalle yöks mutta oon avoin muillekin ehdotuksille :shifty:

 

No jos meitä neljä on, niin Omppu ei ois mitenkään kauheen paha? 109 € täl hetkel se pe-la-yö. :shifty:

 

 

No on kyllä kestänyt häpeällisen kauan eksyä tänne, mutta eksyin kuitenkin!

 

En kestä :chuckle:

 

:awesome:

 

 

 

edit: Vaihdoin Vapun hyniövalinnan, koska :shifty: on nyt virallinen yöpymismahdollisuuksien mietintähyniö.

Edited by maaria
Link to comment
Share on other sites

No jos meitä neljä on, niin Omppu ei ois mitenkään kauheen paha? 109 € täl hetkel se pe-la-yö. :shifty:

 

 

 

 

:awesome:

 

 

 

edit: Vaihdoin Vapun hyniövalinnan, koska :shifty: on nyt virallinen yöpymismahdollisuuksien mietintähyniö.

 

:shifty: Omppu ei kuulostais kamalan pahalta :shifty:

Link to comment
Share on other sites

No jos meitä neljä on, niin Omppu ei ois mitenkään kauheen paha? 109 € täl hetkel se pe-la-yö. :shifty:

 

 

 

 

:awesome:

 

 

 

edit: Vaihdoin Vapun hyniövalinnan, koska :shifty: on nyt virallinen yöpymismahdollisuuksien mietintähyniö.

 

ihanaa tuommoinen virallinen yöpymismahdollisuuksien mietintähyniö-asia :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 9 months later...
Argh, herätetääs tääkin ketju taas :D

 

Kukaan täältä menossa Reading ja/tai Leeds? Perhana kun tekis mieli mennä, mutta kun on niin paljon keikkoja ja festareita kalenterissa jo, en oikein tiedä riittääkö rahat :LOL:

 

eipä ketju herännyt, mutta ite kävin belfastissa ja readingissä kattelemassa! vähän ehkä petyin readingin settiin... showbiz ainut kohokohta ja se nyt olikin sit ihan överihomma, en ois uskonut koskaan kuulevani sitä

 

edit. okei ja back in black oli kans hauska!

Link to comment
Share on other sites

eipä ketju herännyt, mutta ite kävin belfastissa ja readingissä kattelemassa! vähän ehkä petyin readingin settiin... showbiz ainut kohokohta ja se nyt olikin sit ihan överihomma, en ois uskonut koskaan kuulevani sitä

 

edit. okei ja back in black oli kans hauska!

 

Haha, joo ei ihan herännyt :D Ja kyllä, olin myös itse Readingissa! Myönnän ihan ilman häpeää, kyllähän siinä silmät kostui kun kuuli "Controlling my feelings for too long..." ja tiesi että no nyt. Vielä junassakin täytyi pidätellä vähän itkua, oli se jumalauta niin hienoa. Them G4's :love:

 

Itseä ei sinänsä setti haitannut, koska muuten meno tuntui hyvältä ja soundit oli mielestäni paremmat kuin aikoihin. Ja olihan Back in Black ja Take a Bow myös helvetin hienoja, sekä Stockholm Syndrome, jota itse diggailen kovastikin.

Link to comment
Share on other sites

Itseä ei sinänsä setti haitannut, koska muuten meno tuntui hyvältä ja soundit oli mielestäni paremmat kuin aikoihin. Ja olihan Back in Black ja Take a Bow myös helvetin hienoja, sekä Stockholm Syndrome, jota itse diggailen kovastikin.

 

joo siis olihan siellä hyviä biisejä just mitä mainitsit, mutta odotin kuitenkin jotain enemmän? ehkä 2011 setin takia oletin, että ne yrittäis ees jotenkin päästä samalle tasolle :D

yleisö oli mun kohalla kans tosi hyvä, ahdashan siel tuli aina kun hitit räjähti ilmoille ja jengi innostu! olin matin puolella aika lähellä eturivikulmausta :) showbizin aikana tosin mun ympärillä tuntu olevan 0 ihmistä, ketkä innostu mutta ei kyllä vaikuttanut muhun

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

long shot mut onks kellään lippuja royal albert hall (ja etenkin jos vapaita) ärsyttää kun missasin liput mut oon ilmeisesti nyt lähössä kuitenkin lontooseen ja hengailen sielä sen päivän jos jollain tuurilla pääsis sisään :D

 

edit: restricted view istumapaikka nyt turvana, vielä jos yrittäis saada ittensä permannolle niin ois jees

Edited by howbiz
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...