Jump to content

Recommended Posts

dom ei ymmärtäny mistä ees puhuin ja morgan vaan oli kohtelias ja sanoi jotain :chuckle: MUT MATT TYKKÄSI EN PÄÄSE NYT YLI :awesome::awesome::happy: hihiihihi

 

Hahahahaha hohihhihiji

 

Ja lol peukalo -mies mu se on kyl huvittavimpia asioita se kans :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Joo, ei voi mitään, oon vähän pettynyt settilistaan :unsure:, vaikka muuten olikii taas takuuvarmaa Musea :happy: MOTP <3

 

Saiko joku selvää välispiikeistä, ja mitä Dom sanoi keikan jälkeen? En tiiä miten en koskaan saa näistä selvää :p

Link to comment
Share on other sites

Pääsin kuvaan Tomin kanssa :awesome: Ja annoin Mattille ja Domille ylävitoset! Mutta ELÄMÄNI ISOIN TRAGEDIA JA TORJUNTA: Chris koski kaikkea ennen mua, nostaa käden mun kohdalla ja koskee kaikkia mun jälkeen :'(

Settilista oli aika meh, ekaa kertaa oikeasti vähän petyin ja ymmärsin, miten biisien järjestys vaikuttaa tunnelmaan.

Show oli kyllä mainio, The Handler oli ihan huikea ja pidän ehkä biisistäkin vähän enemmän kun se assosioituu niin positiivisen vaikuttavaan juttuun.

Link to comment
Share on other sites

Dom A:n "Vanha mies taistelee teknologian kanssa" -selfie antaa mulle vielki elinvoimaa. Se näyttää ihan peukalolta siinä. :happy: En tiiä pitäskö mun postata se jonneki tänne boardille vai haluisko joku esim. Twitterissä kettuilla sille siitä. Emt se on vaan mun lempiasiani tällä hetkellä, koko maailman pitäs saada nauttia siitä.

 

:awesome: niin näyttääkin!

 

Saiko joku selvää välispiikeistä, ja mitä Dom sanoi keikan jälkeen? En tiiä miten en koskaan saa näistä selvää :p

 

Tuossa sen ainakin kuulee, en nimittäin oikein keskittynyt Domin sanomisiin:

Mulla oli koko keikan ajan vaikeuksia saada selvää Mattin höpinöistä :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

on kuulkaatten kuunneltu nakkivenettä ja saravonpekkaa aamupalalla, nyt lähtö glastoon! :awesome: muistakaahan bongailla meitä sit ja Lakanaa! :yesey:

 

 

:dance::dance:

 

Aww halusin vastata jotenki hauskan nasevasti mut en voi koska saravo ja nakkivene yms. on vain yksinkertaisesti liian kaunis uusi traditio. :love:

 

Bailakkaa lujaa ja pitäkää lippu lakana korkealla!

Link to comment
Share on other sites

no kattokaapa vain kenen lakana tuolla korkealla :awesome:

 

just ei kyllä näy kun matt vielä lopussa teki meille että :\mm/::chuckle:

MUTTA CHRIS HYMMYILI!!!!!!!! :happy: ja osoitti/näytti peukkua ja ihan silleen että HEI TERVE positiivisesti yllättyneenä :awesome: ihan selkeesti siis. (ei mut ihan oikeesti tällä kertaa, mut luulen että se oli vaikuttunut siitä että jostain random suomesta matkataan glastoon emt :chuckle: ja toivottavasti muisti hesasta kyltin, matt nyt ei ainakaa muistanu se oli sillon niin väsyny niin ei tajunnut varmaankaan mihin nimensä kirjotti :chuckle:)

 

joo et semmottii setti oli lollll mut onneksi stockholm ja ei hemmetti et the globalistin ilotulitteet oli maailman parhaat!!! :eek::love:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Fo sho bro! Ei hitto voiko muka olla että suaki ehkä näköö taas? :eek: kui helekutin pitkä siitäki on

 

:pope:Oo äm gee! No siitähän on... ihan hemmetin kauan, en nyt osaa itekään sanoo :LOL: ollaanko me nähty ollenkaan sen jälkeen kun mä muutin Lontooseen? :eek:

Link to comment
Share on other sites

:pope:Oo äm gee! No siitähän on... ihan hemmetin kauan, en nyt osaa itekään sanoo :LOL: ollaanko me nähty ollenkaan sen jälkeen kun mä muutin Lontooseen? :eek:

 

Ei kyl niin tosiaankaan mitään käryä. :LOL: Mut siis joka tapaukses puhutaan SAMPERIN MONESTA VUODESTA. Suorastaan häpeällistä. :noey:

 

 

Uuuuuu muuten, nappaa tää lämppäribändi Lonely the Brave iha hullun kovaa. :facemelt: En usko tai ainakaan muista et oisin koskaan aiemmin kuunnellu, mut tää muistuttaa mua öbaut miljoonasta muusta bändistä ja jotenki kuunnellessa tulee nostalginen olo (varsinkin Brand New -viboja yms. saan kovasti lol) mut silti tää on musta hirmusen freesii shittii????? Niinku miten?

 

 

 

edit: Omg äsken mietin kuinka tää yks biisi sopis jonku Laguna Beachin jakson loppuun. TÄÄ ON JUST NIIN TÄMMÖSTÄ MUSAA JA SIIHEN AIKAKAUTEEN SOPIVAA. En oikein osaa selittää. :LOL: Mut aivan 5/5.

Link to comment
Share on other sites

Ei kyl niin tosiaankaan mitään käryä. :LOL: Mut siis joka tapaukses puhutaan SAMPERIN MONESTA VUODESTA. Suorastaan häpeällistä. :noey:

 

 

Uuuuuu muuten, nappaa tää lämppäribändi Lonely the Brave iha hullun kovaa. :facemelt: En usko tai ainakaan muista et oisin koskaan aiemmin kuunnellu, mut tää muistuttaa mua öbaut miljoonasta muusta bändistä ja jotenki kuunnellessa tulee nostalginen olo (varsinkin Brand New -viboja yms. saan kovasti lol) mut silti tää on musta hirmusen freesii shittii????? Niinku miten?

 

 

 

edit: Omg äsken mietin kuinka tää yks biisi sopis jonku Laguna Beachin jakson loppuun. TÄÄ ON JUST NIIN TÄMMÖSTÄ MUSAA JA SIIHEN AIKAKAUTEEN SOPIVAA. En oikein osaa selittää. :LOL: Mut aivan 5/5.

 

No älä, tosi häpeällistä :noey: ja muutenkin tää mun kolosta katoaminen on ollut vähän häpeällistä:noey: ooh pitääkin itekin varmaan laittaa soittoon toi lämppäri jos vaikka kolahtais :happy:

 

Onkohan muita menossa tonne keikalle? Ainakin Kentin keikalle oli menossa Vappu ja olikohan Minnakin :unsure: kun nehän on samana päivänä. Että olisko aihetta jonkinlaiseen kolomiittiin :awesome:

Link to comment
Share on other sites

No älä, tosi häpeällistä :noey: ja muutenkin tää mun kolosta katoaminen on ollut vähän häpeällistä:noey: ooh pitääkin itekin varmaan laittaa soittoon toi lämppäri jos vaikka kolahtais :happy:

 

Onkohan muita menossa tonne keikalle? Ainakin Kentin keikalle oli menossa Vappu ja olikohan Minnakin :unsure: kun nehän on samana päivänä. Että olisko aihetta jonkinlaiseen kolomiittiin :awesome:

 

Ainakin Sansqulibansquli käänsi selkänsä Kentille ja osti Biffy-lippusen. :happy:

 

 

qA7AOeq.png

 

 

 

Mut siis joo kyllä kolomiitistä oli ainakin joskus pikasesti puhetta. Ois hyvä tietää toteutuuko se, koska meikällä ois mahdollisuus tulla bussilla/junalla vasta just ovien aukeemisen aikaan. Mut toki ostan lipun aiempaan ajankohtaan jos aihetta siihen on. :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Ainakin Sansqulibansquli käänsi selkänsä Kentille ja osti Biffy-lippusen. :happy:

 

 

qA7AOeq.png

 

 

 

Mut siis joo kyllä kolomiitistä oli ainakin joskus pikasesti puhetta. Ois hyvä tietää toteutuuko se, koska meikällä ois mahdollisuus tulla bussilla/junalla vasta just ovien aukeemisen aikaan. Mut toki ostan lipun aiempaan ajankohtaan jos aihetta siihen on. :shifty:

 

No on kyllä kestänyt häpeällisen kauan eksyä tänne, mutta eksyin kuitenkin!

 

En kestä :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...