Jump to content

Recommended Posts

MITÄ BIFFY MITÄMITÄMITÄ !!! :eek::pope: apuvah en ees oo käyny lukemassa vielä mistään mitään. Ja ääää samalla viikolla on Killersikin! :awesome::dance:

 

Ja awww hienoa olympiastadionille!

 

Asfjfkdjhshsaaahaha mää halkean!

 

:awesome:!! hetkinen siis onks toi killersin keikka tiistaina ja biffy torstaina. mitä mä teen, ku ei mun oo mitään järkee tulla siinä välis jyväskylään mut toisaalta varmaan pakko tulla, ku oon tolloin just harjottelus täällä :erm: ja rahaa menee ihan liikaa matkoihin :noey: mut haluisin kyllä tonne biffyn keikalle..

 

ja kiitos harkkapaikka onnitteluista :happy:

Link to comment
Share on other sites

kirk eilen sano mulle että you've been to many gigs ja siihen vielä että WELL DONE YOU :LOL: enkä sit kerenny paljo mitäänn sanomaan sille mitä piti kun se alko päälle puhumaan/oli vähänn poispäin lähdössä kerkesin vaan sanoo että oli hyvä kiertue kiitos.

 

jännää olla kotona.

Link to comment
Share on other sites

[media]
[media]

 

kohassa 0:35!!!! :awesome: arvostin tota tekorusketusplondia mun vieressä aikpaljon keikan aikana. :rolleyes:

 

 

 

 

(en oikeesti tärise pelkästään ton videon kattomisesta wtf :LOL:)

 

 

 

 

/JA EIOO TOTTA toi jälkimmäinen turvasetä on se joka sano sen hello again!!!!! :LOL:::LOL: n0l00 :LOL::facepalm: no ei ihme et se muisti)

 

:awesome: :awesome: :stunned::awesome: :awesome:

 

Ja aww kirk awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww :happy:

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=35oly5fMnHI

 

kohassa 0:35!!!! :awesome: arvostin tota tekorusketusplondia mun vieressä aikpaljon keikan aikana. :rolleyes:

 

 

 

 

(en oikeesti tärise pelkästään ton videon kattomisesta wtf :LOL:)

 

 

 

 

/JA EIOO TOTTA toi jälkimmäinen turvasetä on se joka sano sen hello again!!!!! :LOL:::LOL: n0l00 :LOL::facepalm: no ei ihme et se muisti)

 

hahahah awwww setä, mut vähemmästäkin sitä tärisisi. mut onpa kirkas tuo kuva /oleellisesta.

:awesome: ja kaikkea sellaista.

Katsoin HAARPn tänään, en tiedä miksi, mutta halusin jotian jouluista ja ei ollut mitään. ja en edes tykkää siitä ( ku en vaan tykkää, tai siis tykkään toki, mutta jotenkin meh, ja en koskaan katso sitä) mutta nyt vaan kaikki..tuli sellainen :supersad: omituinen olo. noh lol joo :facepalm:

 

olipa tänään kivaa kaikesta aamuväsystä huolimatta. Sannan kanssa s-joen kirjastossa kahvilla, on muuten hieno kirjasto.

ja töiden puolesta syömässä, ilmainen ruoka :yesey:

 

mutta joulukuusi sais haistaa homeen. Hajotin kuusenkynttilät, yksi niistä poksahti käteen kun yritin viahtaa sitä ja akldsjkljskflkaf kiakki vaan tyhmä kuusi.

 

mut aaahh silti. päivä ja viikonloppu. jos huomenna vähän jouluilisi (= leipoisi) ja sitten internettiä :yesey:

Link to comment
Share on other sites

olympiastadionilla nähhää :yesey:

 

 

tai no osa varmaa provinssissaki? :awesome: löytyykö keneltäkää nurkkaa johon majoittautua :chuckle:

 

:awesome:!

 

mullei oo mitään hajua ens kesän suunnitelmista, joten en osaa toistaiseksi ainakaan luvata yösijaa

 

http://www.youtube.com/watch?v=35oly5fMnHI

 

kohassa 0:35!!!! :awesome: arvostin tota tekorusketusplondia mun vieressä aikpaljon keikan aikana. :rolleyes:

 

(en oikeesti tärise pelkästään ton videon kattomisesta wtf :LOL:)

 

/JA EIOO TOTTA toi jälkimmäinen turvasetä on se joka sano sen hello again!!!!! :LOL:::LOL: n0l00 :LOL::facepalm: no ei ihme et se muisti)

 

Awwwwwww :awesome: se on niin pikkuinen :chuckle: (olol no joo silti pidempi ku minä mut silti!)

 

:LOL:

 

voi buuu miksi Biffy on noin hintava ja miksi se on TAAS Nosturissa. En kyllä ees muista oliko se viimeksi loppuunmyyty (hehheehe) mutta luulis, että ne siirtyisi pikkuhiljaa vähän isompaan paikkaan.

edit: oho ai se oli viimeksikin samanhintainen. No Rytmiksen oli kyllä halvempi

Link to comment
Share on other sites

Ah niin ja emppu mulle pääseee kyllä yöksi :yesey: on vuodesohva ja se patja :yesey: jos kelpaa, :yesey:

joo tarpeeksi hymiöitä.

 

tuntuu olo vähän kuin aika monta vuotta sitten kun katselen muse -videoita, ja kikatan itsekseni..ja en edes tiedä mitä hittoa on tapahtunut mun aivoilleni :facepalm:

 

ai niin ja se biffy...äääähhh ku vähän haluttaisi, mut ku torstai ja kaikkea.

Link to comment
Share on other sites

hei onko olemassa joku toinenki musen suomihaastattelu kun se ylen??? kun katoin sen ja sit tumblrissa näin jotain cappeja jostain jossa on samannäkönen tausta mutta ihan eri jutut?? vai onko joku vaan kexinyt päästään sellaiset vai olenko tyhmä. dear eki help plz. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

hei onko olemassa joku toinenki musen suomihaastattelu kun se ylen??? kun katoin sen ja sit tumblrissa näin jotain cappeja jostain jossa on samannäkönen tausta mutta ihan eri jutut?? vai onko joku vaan kexinyt päästään sellaiset vai olenko tyhmä. dear eki help plz. :yesey:

 

 

:happy:

 

edit: tuo haastattelija on muuten noissa välispiikeissään aika veemäinen, joten suhtaudu siihen.. noh jotenkin :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Voi ny sanonko mikä :facepalm: unohdin sen Biffyn lipunmyynnin, vaikka oon ollu seittemästä asti hereillä. Hienoa minä, tietenkään sinne ei enää saa lippuja. Mitenköhän sitä oppisi muistamaan asioita :chuckle::noey:

 

>Minäkin unohdin, ja tajusin myös edelleen olevan pankkikoodien puutteen NIIN EI SITTEN.

Onneksi on perjantai ja kaksi päivää vapaata :awesome:

Link to comment
Share on other sites

voisko joku selittää mulle miksi alkoi soida päässä mikan faijan bmw ja sit oli pakko kuunnella muutama kappale anssi kelaa.

se soi tänään autossa ku tulin kaupasta :eek: ja en ollut ees muistanut sellaista kipaletta. mut en tiedä miksi sulla, ellei sit ollut joku jokaisen suomalaisen aivoaaltomusiikki :yesey: joo en tiedä :noey:

 

sain s-postin jonka sisältö on että rooman liput lähti tulemaan, mutta painoin gmailissa kääntäjää heti, kun en tiennyt ja siis Kun maksu merenkulku oli viestin otsikko, mmlololol.

mut liput :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...