Jump to content

Recommended Posts

Saisko tuon valokuvakansion osoitteen johonkin piilommas kun mua vähän ahdistaa kun se on tuossa noin vaan ja salasanan voi arvata kuka vaan ikinä. t.vainoHarhAinen^^87

 

Mutta ihania kuvia! Mäkin laitan omiani sittenkun saan aikaiseksi!

Link to comment
Share on other sites

Saisko tuon valokuvakansion osoitteen johonkin piilommas kun mua vähän ahdistaa kun se on tuossa noin vaan ja salasanan voi arvata kuka vaan ikinä. t.vainoHarhAinen^^87

 

Mutta ihania kuvia! Mäkin laitan omiani sittenkun saan aikaiseksi!

 

noh laitetaan :yesey:

tai jos viakka vaihdan salasanaksi jotain hämmentävämpää ja joku voi kysyä sitä sit multa :yesey:?

Link to comment
Share on other sites

noh laitetaan :yesey:

tai jos viakka vaihdan salasanaksi jotain hämmentävämpää ja joku voi kysyä sitä sit multa :yesey:?

 

Joo, tai sit kinkussa on se yleinen salainen kuvien jakelukanava ni sinne. :yesey:

 

Kiitos. :kiss:

 

edit, tuo Reading näyttää niin hienolta! :stunned: Tai hienohan se olikin mut jotenkin se on niin hämäävää vaan aatella et mitä että tuollako me oikeesti oltiin ja nähtiin jotain originofsymmetryjä ihan ku olis maailman normaaleinta ja jotain maailman ihanimpia paulbankseja siellä vaan laulelemassa takatukassansa enkä vaan kestä en kestä!!!

Link to comment
Share on other sites

Joo ei haittaa, paitsi jos näytän siltä että oon raskaana (vaikka oonhan mä Paul Banksille oikeesti. :yesey:)

 

näin viime yönä kummallista unta, jossa ensiksi olin interpolin keikalla, sen jälkeen seikkailuradalla, josta menin johonkin sängylle makaamaan ja sitten yhtäkkiä seikkailuradan suorittanut ALASTON paul banks tuli mun viereen makaamaan sängylle..... oli siis iso sänky joten ei oltu edes kosketusetäisyydellä ja paul kokoajan peitteli private partsejaan :phu: eikä ollu mitenkää Sellanen uni :phu:

 

piti vaan infota. ja lisätä ihan turha tagi :awesome:

Edited by defence
Link to comment
Share on other sites

Joo, tai sit kinkussa on se yleinen salainen kuvien jakelukanava ni sinne. :yesey:

 

Kiitos. :kiss:

 

edit, tuo Reading näyttää niin hienolta! :stunned: Tai hienohan se olikin mut jotenkin se on niin hämäävää vaan aatella et mitä että tuollako me oikeesti oltiin ja nähtiin jotain originofsymmetryjä ihan ku olis maailman normaaleinta ja jotain maailman ihanimpia paulbankseja siellä vaan laulelemassa takatukassansa enkä vaan kestä en kestä!!!

 

ah niin totta totta, en ees aatellut vaikka sen on itse pistänyt joskus pystyyn :chuckle:

 

ja tuohon edittiin vaan NIIIINPÄ!!!!

 

 

arvostan Kovasti Paulin unta Paulista :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

...Joku tuolla ylhäällä on selvästi päättänyt, että tämä ilta on ainakin itseni sekä tumblrin osalta pyhitetty Andrew Scottin naaman arvostamiseen.

 

*arvostaa*

 

 

017.jpg

011.jpg

004.jpg

007.jpg

 

 

*arvostaa kovasti*

 

Anteeksi vain, hyvä herra, kuinka ihmeessä olet niin tolkuttoman täydellinen?

Link to comment
Share on other sites

näin viime yönä kummallista unta, jossa ensiksi olin interpolin keikalla, sen jälkeen seikkailuradalla, josta menin johonkin sängylle makaamaan ja sitten yhtäkkiä seikkailuradan suorittanut ALASTON paul banks tuli mun viereen makaamaan sängylle..... oli siis iso sänky joten ei oltu edes kosketusetäisyydellä ja paul kokoajan peitteli private partsejaan :phu: eikä ollu mitenkää Sellanen uni :phu:

 

piti vaan infota. ja lisätä ihan turha tagi :awesome:

 

:chuckle:

Link to comment
Share on other sites

andrewlla on hienot kengät, arvostan niitä. :yesey: /oleellista bro

 

mun internetti pätkii. :'( pahasti. ja kurkkuun sattuu iha saatanasti ja ahistaa kun on nälkä mut mitä voin syödä ettei se mene hukkaan siinä etten maista mitään?! :'(

 

voih :( toimimaton internet

jotai tyyliin puuroa, jonka maku ei meee hukkaan :yesey:

Link to comment
Share on other sites

mut se ei ole niin täyttävää. :erm: ja tein jo aamulla puuroa ja onnistuin heittää puolet lattialle. :yesey: näin meillä.

n'awwwwwwwww noh totta.

mut puolet jäi kulhoon...lo.l sori feikkioptimistisuus.

 

miten voi olla jo syyskuu....en osaa nyt suhtautua et kesä alkaa olla loppu.

Link to comment
Share on other sites

...Joku tuolla ylhäällä on selvästi päättänyt, että tämä ilta on ainakin itseni sekä tumblrin osalta pyhitetty Andrew Scottin naaman arvostamiseen.

 

*arvostaa*

 

 

017.jpg

011.jpg

004.jpg

007.jpg

 

 

*arvostaa kovasti*

 

Anteeksi vain, hyvä herra, kuinka ihmeessä olet niin tolkuttoman täydellinen?

Joo on herraa myös mun dashilla näkyilly tänää iha urakalla :chuckle: Eikö jossain sanottu että moriartya näkyis ens kaudella kaikissa jaksoissa? Tai sit se vaan oli että "moriarty-juonta jatketaan läpi kauden" mikä ny ois turhin lausunto ikinä koska olihan se periaatteessa joka jaksossa nytki. Nih.

 

...Maanantaiks kevyet 4 terveystiedon esseetä + muut koko viikon rästikoulutyöt, sen kunniaks oon koko päivän istunu täsä. :):) Katoinha mä yhen leffanki tosa välissä. Itsekuri ja reippaus, who needs that.

Edited by bambi
Link to comment
Share on other sites

Joo on herraa myös mun dashilla näkyilly tänää iha urakalla :chuckle: Eikö jossain sanottu että moriartya näkyis ens kaudella kaikissa jaksoissa? Tai sit se vaan oli että "moriarty-juonta jatketaan läpi kauden" mikä ny ois turhin lausunto ikinä koska olihan se periaatteessa joka jaksossa nytki. Nih.

 

...Maanantaiks kevyet 4 terveystiedon esseetä + muut koko viikon rästikoulutyöt, sen kunniaks oon koko päivän istunu täsä. Katoinha mä yhen leffanki tosa välissä. Itsekuri ja reippaus, who needs that.

 

No joo, Gatiss taas vaihteeksi trollaa koko universumia noilla ylimalkaisilla kommenteillaan. :LOL: Mut mitä mä oon Sherlockologyn raportteja lukenu, niin Andrew'ta on näkyny ykkös- ja kolmosjakson kuvauksis. :awesome: Mikä käy järkeen, koska no duhhhh uima-allas ykköses ja sit kolmonen on The Reichenbach Fall.

 

Sivuhuomautus: Luin Viimeisen tapauksen eilen junas ja kyyneleet oli NÄIN lähellä. NÄIN |---| lähellä. Vähänkö kuolen jos... jos... nnggg ei ei ei saa aatella. :'( Vaikka eihän siinä niin lopulta niin käynykään mut silti ei sitä koskaan tiedä mitä Moffatin ja Gatissin päis liikkuu. Ne saattaa aivan hyvin sivuuttaa koko "Sherlockin paluun" ja... ÄÄÄ.

 

 

Mikä työn määrä. :eek: Mä mietin et oliko mullakin abivuonna sen Wembley-reissun jälkeen noin kauheesti tekemistä ja tulin siihen tulokseen että oli, mut kaiken jätin tekemättä. :LOL: Kamalasti tsemppiä!

 

 

 

edit: Tajusin just et itkuhan multa pääsee, pitäyty Moftiss alkuperäises kaanonis tai ei. Ha. Lol. Ellei ne sit täysin muuta sitä loppua. FUDGE.

Edited by maaria
Link to comment
Share on other sites

No joo, Gatiss taas vaihteeksi trollaa koko universumia noilla ylimalkaisilla kommenteillaan. :LOL: Mut mitä mä oon Sherlockologyn raportteja lukenu, niin Andrew'ta on näkyny ykkös- ja kolmosjakson kuvauksis. :awesome: Mikä käy järkeen, koska no duhhhh uima-allas ykköses ja sit kolmonen on The Reichenbach Fall.

 

Sivuhuomautus: Luin Viimeisen tapauksen eilen junas ja kyyneleet oli NÄIN lähellä. NÄIN |---| lähellä. Vähänkö kuolen jos... jos... nnggg ei ei ei saa aatella. :'( Vaikka eihän siinä niin lopulta niin käynykään mut silti ei sitä koskaan tiedä mitä Moffatin ja Gatissin päis liikkuu. Ne saattaa aivan hyvin sivuuttaa koko "Sherlockin paluun" ja... ÄÄÄ.

 

 

Mikä työn määrä. :eek: Mä mietin et oliko mullakin abivuonna sen Wembley-reissun jälkeen noin kauheesti tekemistä ja tulin siihen tulokseen että oli, mut kaiken jätin tekemättä. :LOL: Kamalasti tsemppiä!

 

 

 

edit: Tajusin just et itkuhan multa pääsee, pitäyty Moftiss alkuperäises kaanonis tai ei. Ha. Lol. Ellei ne sit täysin muuta sitä loppua. FUDGE.

Nii ja siis eikö jotku ekat kuvaukset ollu jossain hautausmaalla eikä Bennyä lähimaillakaa tjsp... Eeeeehkä muistelen väärin. Mä myös luin sitä kirjaa ja joooooooo. En sitä halua enää miettiä. :chuckle: Eiköhä ne vaan pelottele fanityttöjä ja venytä kolmannen kauden julkistamista :ninja: ...Aina saa naiivisti toivoa. Jotenki ne "Is this the end of Sherlock?" -kuvauskuvat ei oikee helpota :LOL: Koska kirjassa se sentää vaa katos. Moriartyn kohtalosta tässä tulkinnassa sit taas en tiä, ei siitä ainakaa ollu mitää murjottuja kuvia missää :chuckle: Voi apua MILLON NE JAKSOT TULEE, JÄNNITTÄÄ

Link to comment
Share on other sites

http://www.front-rows-pits-and-pavements.com/images/pulp_london2011/index.html

 

paljon kivoja kuvia. en jaksa miettiä kummalta päivältä meen nukkuu että jaksan huomenna vältellä koulujuttuja

 

noh mut onpa kivoja kuvia olkoon miltä päivältä tahansa

hyviä unia!

 

miksi tekee just sillo miel mennä nukkuu ku pitäisi valvoa ku en tiedä mitä tekisi, mut sisko ei oo viel soittanut...dskljfsdlöf blöööööööööööh

 

edit ja vaikka ei se kai mitään todista mut ainakin niis lukee august ja siin taisi vaihtua kuu välissä

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

Nii ja siis eikö jotku ekat kuvaukset ollu jossain hautausmaalla eikä Bennyä lähimaillakaa tjsp... Eeeeehkä muistelen väärin. Mä myös luin sitä kirjaa ja joooooooo. En sitä halua enää miettiä. :chuckle: Eiköhä ne vaan pelottele fanityttöjä ja venytä kolmannen kauden julkistamista :ninja: ...Aina saa naiivisti toivoa. Jotenki ne "Is this the end of Sherlock?" -kuvauskuvat ei oikee helpota :LOL: Koska kirjassa se sentää vaa katos. Moriartyn kohtalosta tässä tulkinnassa sit taas en tiä, ei siitä ainakaa ollu mitää murjottuja kuvia missää :chuckle: Voi apua MILLON NE JAKSOT TULEE, JÄNNITTÄÄ

 

MÄ EN OO KUULLU MITÄÄN HAUTAUSMAASTA. :eek: ...Tai en ainakaan muista kuulleeni.

 

Jostain luin Moffatin ainakin sanoneen et se toivoo et ne saa tehä viel kolmannenkin kauden. :shifty: ETTÄ EI HEITETÄ TOIVOA. Mut joo ne saaaaaakelin Daily Mail -kuvat Bennystä... Hrrrrrrrrr. Vähän mä kyl rageen jos Sherlock vaan viskaa Moriartyn jostain korkeen rakennuksen katolta ja se on sen loppu. RAGEEN. :LOL: Niinku Brotherhoodis ku Ezio jätti Cesaren ~kohtalon käsiin~. Painovoima ei ole tarpeeksi jännittävä kuolinsyy prkl! :LOL:

Link to comment
Share on other sites

andrewlla on hienot kengät, arvostan niitä. :yesey: /oleellista bro

 

mun internetti pätkii. :'( pahasti. ja kurkkuun sattuu iha saatanasti ja ahistaa kun on nälkä mut mitä voin syödä ettei se mene hukkaan siinä etten maista mitään?! :'(

 

awww I feel ur pain, koska vähän samaa onkelmaa. Tosin oon kyllä syöny mut ahistaa kun tekis kauheesti mieli suklaata ja kun tietää että on turhaa rahan ja hyvän öö ruoan haaskausta sellainen kun ei maista mittään. Buu :supersad:

 

mun aivot on nyt taas jossain oudossa tilassa, kun katoin Never Let Me Gon ja pillitin taas ja sit rupesin kuuntelemaan Musea ja jotenkin taas aivoissa naksahti kun tajusin kuinka hyvää musiikkia niillä on. Exogenesis aaaaa <3 ainii kohta tulee vuosi Wemplistä :stunned: Tuli vaan mieleen kun vuosi sitten tähän aikaan olin kirjoittanut feispuukkeniin et siihen on tasan viikko. Yhyy

Link to comment
Share on other sites

“Finland Tour”:

 

09.09.2011 The Room @ Lahti K18

30.09.2011 Joensuu Areena @ Joensuu S/K18 (anniskelu alue)

xx…xx.2011 Senssi @ Tampere K18

 

01.10.2011 The Circus @ Helsinki K18 (SOLD OUT)

 

PENDULUM (DJ set) Australia/UK with MC VERSE (UK)

 

öööh. multa meinas mennä leuat sijoiltaan, kun suu loksahti auki järkytyksestä. mut toi Lahden oma nyt ei näyttäis pitävän paikkaansa, sen sijaan Tampereen Senssissä on DJ set 30.9. ?!?!! :wtf: onkohan niillä jotenkin keikkalista pielessä vai mitäs helkuttia. toi lista on siis tuolta last.fmän tapahtumasivulta.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...