Jump to content

Melania13

Members
  • Posts

    1,489
  • Joined

  • Last visited

About Melania13

  • Birthday 01/13/1991

Personal Information

  • Location
    Oryguuun
  • Interests
    music (listening only unfortunately) sports and learning (haha)
  • Gender
    WOOMAN
  • Show Flash Content
    Yes
  • Facebook
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001433056354
  • MySpace
    http://www.myspace.com/499188608
  • You Tube
    http://www.youtube.com/user/MyMelon13
  • Muse Releases Owned
    showbiz, OoS, absolution, and resistance :( still need bhar and cant any other... oh and i have haarp!

Melania13's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Thanks! :awesome: Now I can drink legally lol

  2. Happy birthday :awesome:

  3. :awesome:

     

    GOod plan! :indiff: Ok well I'm off.... need to go to my dear sweet internetless home

     

    nice chatting with you! :happy:

  4. lol

     

    Sounds like a good night out :awesome:

     

    Now I am getting really hungry...meh, just gonna do some homework and then go back to doing nothing!

  5. :phu: I'm a young adult, I'm allowed to party :chuckle:

     

    I'm the one who got the ride yesterday :awesome: this guy who likes me told his ride to pick me up. At the end of the night I was dropped off at home by another guy who likes me though :$ i felt like a 'ho-bag

  6. You are a bad religious person :noey:

     

    Not that I know what the "rules" are, I can barely remember what the religion is called.

     

    I miss nights out, but my friends doesn't want me near parties :(

  7. D: I know!

     

    Also, none of my friends go to "college" except for my cousin and she doesn't have class today :(

     

    Mmmmmmm pizza..... that sounds sooo good right now cuz I'm on a slight hangover :LOL:

  8. D:

     

    I can usually borrow money from friends. Hmm...

     

    wanna borrow some? :awesome:

     

    Or I can come over with some pizza :yesey:

  9. :chuckle: i actually have practice in about 1.5 hours and usually eat out and hang out at school and do homework/interwebz.... but I realized when I got to school that I left my wallet at home :(
  10. ooh. Buy some fast food and stay at school all day!

  11. good productivity :LOL:

     

    I'm still at school because at home our internet is down :indiff: but food is at home and I'm starving :facepalm:

  12. I'll try :LOL:

     

    It was very non-super bowl. I really need to start doing my homework though...

     

    Oh well, watching Misfits now <3

  13. awww :( well, go make them awesome :LOL: My sister actually pretty much had to force me though, because I'm such a loser when my parents are gone. I was like "How are we gonna clean the house if no one ever leaves!" then later "GOD! we missed church!" :LOL:

     

    anywayssss, how was your Super Bowl sunday? :chuckle:

  14. Now that is an awesome birthday :LOL:

     

    Mine are never awesome :(

×
×
  • Create New...