Jump to content

hysteria_bside

Members
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About hysteria_bside

  • Rank
    Member

Personal Information

  • Biography
    :)
  • Location
    aus
  • Occupation
    musician / filmmaker
  • Gender
    Guitar
  • Show Flash Content
    Yes
  • Favourite Bands
    Radiohead, The Living End, Rise Against, Papa Vs Pretty, Rage Against the Machine, Deftones
  • Favourite Films
    Lord of the Rings, Donnie Darko, Shaun of the Dead, Hot Fuzz...
  • Favourite TV Shows
    Dexter, Prison Break, The Chaser, The Big Bang Theory
  • Muse Concerts Attended / Attending
    22 January 2010

    9 December 2010

    10 December 2010
  1. Oh good work!

    Yeah I know some of the boardies who met them too! They said it was really awesome.

    Happy for you that you got to meet them and congrats again!

  2. WEEEEEEEEEEE JUSTTTTTTTTTTT SAAWWWWWWWWWWWW MUSE IN PERSON MOFUCKA shit yeah :D:p

  3. HELLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :D

     

    we rock

     

    cos we saw muse :D

     

    yeaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :D :D :D :D :D

  4. Hey man thanks for the reply! Haha as it turns out, I MET THEM TODAY yayayay but i didn't get an opportunity to even check your reply until now! :p

     

    It was awesome, this will sound ridiculous but it I got there at 9am, and waited all day until finally at about 4:40pm I was near the arrivals gate and all of a sudden Chris appeared in front of me and i was like "holy shit they're here!!!" hahaha. they signed stuff and stopped for some quick photos which was great. I was with a few other boardies who I met (unintended.... lol lame pun) this morning which made it all the more bearable and fun experience! Again thatnks for offering ur help and congrats on wen u saw them :)

  5. Its all good, happy to help.

    Ok well I just worked out that they'd be coming from US and there was only one flight a day from there so decided to try Friday and it worked out.

     

    Now going to Sydney, my friend talked to Tom Kirk at the gig on Sunday and he said that they are flying out from Brisbane sometime Tuesday afternoon (today) and I know that they always fly Qantas within Australia.

    Its harder to catch them at domestic airports as there is so many flights coming in but if you go this afternoon, they probably should be in sometime from 2pm-7pm I'd guess.

     

    And if you do meet them, don't be shy. Just walk up to them and say hi, they don't usually mind and are happy for photos and singings stuff.

    Hope it all works out :)

  6. Yo sorry if this sounds mega creepy, but I've been doing a bit of researching round the boards trying to find out how to best plan to meet/intercept/stalk Muse at Sydney airport when they arrive from Brisbane (i'm guessing on the 7th Dec), and I saw in the Brisbane thread that you and some other musers met them. Firstly congrats! And secondly, could you please help me out with a few Q's on how best to catch them? Masterball is best yeah? Lol jks, but like, what time flight did they get arriving into Brisbane, it was Qantas right, and any other tips for airport encounters with Muse?

     

    I know this is hectic late for me to ask haha, but it only just occured to me that tomorrow (well a few hours actually) is my only chance pretty much at meeting them for potentially years when they next come out... hopefully you get this message soonish and can help me :) if not don't worry, and enjoy ur post-muse-meeting and post mega awesome Brisbane second show syndrome set :D

  7. Yo sorry if this sounds mega creepy, but I've been doing a bit of researching round the boards trying to find out how to best plan to meet/intercept/stalk Muse at Sydney airport when they arrive from Brisbane (i'm guessing on the 7th Dec), and I saw in the Brisbane thread that you and some other musers met them. Firstly congrats! And secondly, could you please help me out with a few Q's on how best to catch them? Masterball is best yeah? Lol jks, but like, what time flight did they get arriving into Brisbane, it was Qantas right, and any other tips for airport encounters with Muse?

     

    I know this is hectic late for me to ask haha, but it only just occured to me that tomorrow (well a few hours actually) is my only chance pretty much at meeting them for potentially years when they next come out... hopefully you get this message soonish and can help me :) if not don't worry, and enjoy ur post-muse-meeting and post mega awesome Brisbane second show syndrome set :D

×
×
  • Create New...