Jump to content

Canuxfan44

Members
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Canuxfan44

  • Rank
    Member
  • Birthday 06/03/1986
  1. HAHHAAH YOU DIDNT TELL ME ABOUT THAT PART! it was so funny lindsey was like OMG BRIAN THE END IS PLAYING SOME NEW MUSE SONG! i replied "lindsey, i know, my mom is the one who sent it to Harms" she just laughed and said "why am i not surprised?"
  2. HAHAHAHHA. if someone ever said something like that to me i'd give them a half an hour lecture about how there could not possibly be a dumber person in existence, at which point i would bludgeon them to death with a large fish. +the suicide machines are amazing <3
  3. its by a ska/punk band called the Suicide Machines however, this song is a little more on the hardcore side i don't think you'd enjoy it haha
  4. hahaha okay i will but that song is really awesome.
  5. WAR PROFITEERING, WAR PROFITEERING, WAR PROFITEERING... IS KILLING US ALL!!! thank you, i am done yelling now.
  6. I Vote That It Is Tuesday Hey Look I Won!
  7. you were referring to yourselves as old people!
  8. hahaha congrats +i love you avatar its like the sassiest thing ever.
  9. hahahaha. old people. old people are funny. btw mom, why are you convinced im like ... a pothead rofl
  10. this is the saddest conversation ever. holy crap. i think i'll go off myself now or something. actually i think ill go to class cause im late lol
  11. hahaha hardly i skipped class and went to disneyland!
  12. thats too long, im not reading that give me the abridged version lol
  13. you muse moms crack me up hahaha +hi real mom +hi muse mom of the east.
  14. look who it is its meeee hahaha. i havent been in here in a while. hi
×
×
  • Create New...